Hehehehehequote:Op maandag 18 april 2016 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Die ligt morgen gewoon met haar kont in een super chill zwembadje op een dak in Bangkok!
Doe dat gewoon even als je weer terug bent.quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef Yasmin23 het volgende:
K zoek de piloten zodat we het over de flapflap kunnen hebben
Dan loop k ze mis.quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe dat gewoon even als je weer terug bent.
Ja ik denk niet dat je aan een half uur genoeg hebt om je concept uit te leggen ...quote:
Wat was de link naar die flighttracker?quote:Op maandag 18 april 2016 21:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik zal je rijkelijk belonen.
[ afbeelding ]
http://nl.flightaware.com(...)0418/1950Z/EHAM/OMDBquote:Op maandag 18 april 2016 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat was de link naar die flighttracker?
EK418quote:
Heb je op die site ook een mooi kaartje of moet je dan op die baggertrage Flightradar kijken?quote:Op maandag 18 april 2016 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
EK418
http://nl.flightaware.com(...)0419/0450Z/OMDB/VTBS
Er is wel een kaartje, maar die loopt iets achter. FR is sneller en anders kan je nog kijken op inzicht.bezoekbas.nlquote:Op maandag 18 april 2016 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je op die site ook een mooi kaartje of moet je dan op die baggertrage Flightradar kijken?
Ja die kaart op FR is nogal 'beperkt' zeg maar.quote:Op maandag 18 april 2016 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is wel een kaartje, maar die loopt iets achter. FR is sneller en anders kan je nog kijken op inzicht.bezoekbas.nl
Als ik straks een lockon heb dan post ik wel een directe link.quote:Op maandag 18 april 2016 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die kaart op FR is nogal 'beperkt' zeg maar.
Ik wil gewoon die vliegtuigjes zien
Wel grappig dat je die tankwagentjes ziet rondrijden op Schipholquote:Op maandag 18 april 2016 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik straks een lockon heb dan post ik wel een directe link.
BINGOquote:Op maandag 18 april 2016 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel grappig dat je die tankwagentjes ziet rondrijden op Schiphol
Op de Schiphol site zeggen ze: Vertrokken 21:58quote:Op maandag 18 april 2016 21:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik toch aardig in de buurt ga komen met mijn schatting van 2212u.
Dat is volgens mij het moment dat die slurf wordt losgekoppeld.quote:Op maandag 18 april 2016 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de Schiphol site zeggen ze: Vertrokken 21:58
Weet niet of ze meten vanaf het moment dat ze gaan taxiën of pas als ze zijn opgestegen.
Taxiën.quote:Op maandag 18 april 2016 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de Schiphol site zeggen ze: Vertrokken 21:58
Weet niet of ze meten vanaf het moment dat ze gaan taxiën of pas als ze zijn opgestegen.
Kan het nog steeds.quote:Op maandag 18 april 2016 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
C2 is een Volkswagen met een marshal/controller erin.
Buigt af richting Hilversumquote:Op maandag 18 april 2016 22:17 schreef Specularium het volgende:
Als het goed is moet ik dat ding over een minuut kunnen zien hier.
Waaromquote:Op maandag 18 april 2016 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb met ome Vladimir even geregeld dat hij naar Rusland gaat.
Denk het, Amersfoort gunnen ze het wel gewoon.quote:Op maandag 18 april 2016 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WaaromOf heeft het gewoon met geluidsoverlast te maken?
Nee joh, is gewoon standaardroute.quote:Op maandag 18 april 2016 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WaaromOf heeft het gewoon met geluidsoverlast te maken?
Netjes om Irak heen gelukkig ...quote:Op maandag 18 april 2016 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon standaardroute.
Dit wordt het ongeveer
[ afbeelding ]
Languit liggenquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heeft de moeder van Fylax ook altijd.
Dat maken wij zelf wel uit.quote:Op maandag 18 april 2016 22:41 schreef Peunage het volgende:
Volgende week donderdag kunnen jullie mijn vlucht naar Doha tracken.
Hij heeft geen PSG football club livery.quote:Op maandag 18 april 2016 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Superhip die 3D view trouwens ...
[ afbeelding ]
Ja staat in hetzelfde scherm aan de rechterkant. Daar heb je dus echt al helemaal niks aanquote:Op maandag 18 april 2016 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij heeft geen PSG football club livery.
Ik heb geloof ik nog ergens cockpitview, dat is ook superhip.
Dan niet joh, gek.quote:Op maandag 18 april 2016 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja staat in hetzelfde scherm aan de rechterkant. Daar heb je dus echt al helemaal niks aan
[ afbeelding ]
Nog splinternieuw in vliegtuigbegrippen dus.quote:
Straks zit er iets niet goed vastgedraaid.quote:Op maandag 18 april 2016 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog splinternieuw in vliegtuigbegrippen dus.
quote:Op maandag 18 april 2016 22:41 schreef Peunage het volgende:
Volgende week donderdag kunnen jullie mijn vlucht naar Doha tracken.
quote:
3 uur. Laatst na brussel gaven ze aan dat je beter 4 uur kan doen, maar ik weetnirt of dat enkel voor de vakantieperiodes wasquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:06 schreef Peunage het volgende:
Hoe lang voor mijn vlucht moet ik op Schiphol zijn tegenwoordig? Deed altijd 1.5 tot 2 uur van tevoren.
Collega van mij uit India, hij moest op 14 april terugvliegen naar India. Werd 3 uur opgehouden omdat hij er verdacht uitzag. Waarschijnlijk was het zijn baard.quote:
Zijn AC/DC-rugtas werd wrs aangezien voor IS/IS.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Collega van mij uit India, hij moest op 14 april terugvliegen naar India. Werd 3 uur opgehouden omdat hij er verdacht uitzag. Waarschijnlijk was het zijn baard.
Dan voel je je weer opgeblazenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook nog iets verkeerds eten, plas je de hele vakantie uit je kont.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:54 schreef YokiKater het volgende:
Nou, die greppelheks is veilig aangekomen.
Tot 3 uur 's nachts hardcore muziek gehoord. Kutsport. Maar ik hoor nu al dagen niks meer, misschien zijn ze wel allemaal dood.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani, is Top al een beetje uitgefeest?
Moet je maar niet in Sassenheim wonen, hé.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tot 3 uur 's nachts hardcore muziek gehoord. Kutsport. Maar ik hoor nu al dagen niks meer, misschien zijn ze wel allemaal dood.
Als niemand kinderen zou nemen zouden de pensioenen onbetaalbaar worden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Kinderen, wie wil dat nou niet.
[ afbeelding ]
Jij hier.quote:
Waar os je moeder heen dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:54 schreef YokiKater het volgende:
Nou, die greppelheks is veilig aangekomen.
Patathoerquote:
Het is ook de bedoeling dat je vakantie gaat vieren, hoe was je vlucht?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je op fok wilt komen moet je godverdomme de hele tijd aangeven dat je geen robot bent
Heeft ze niet zoveel aan denk ik aangezien ze heel de tijd rondreist.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je vakantie gaat vieren, hoe was je vlucht?
En PM danny anders je IP adres even, dan kan die een uitzondering maken daarvoor.
Misschien kan specu dat ook wel.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Elke keer als k wil plaatsen mislukt het door de verdenking dat k een robot ben.
Lol ja irritant he? Alle afbeeldingen met bergen, taxi's, gras, bomen, verkeersborden... Ik kan ze dromen inmiddels.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je op fok wilt komen moet je godverdomme de hele tijd aangeven dat je geen robot bent
Dan wordt je maar Admin.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat stukje zit bij de Admins.
What the...quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cloudflare.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
What the...![]()
Nog nooit gehad in het buitenland of is het iets nieuws?
Dat zouden ze bij jou godverdomme altijd moeten doenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar risicolanden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cloudflare.
Tegen ddos aanvallen enzo, worden risicolanden automatisch gefilterd.
Lekker dagje gehad, timmm?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zouden ze bij jou godverdomme altijd moeten doen
' 't is maar een spelletje'quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Is je leven al een grote teringbende, haat zelfs fifa je. 7 van mijn basisspelers geblesseerd, tyfusspel
Haring.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zin om iets te eten zonder 15 minuten daarna dood te willen van ellende
Maaltijdsalade.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zin om iets te eten zonder 15 minuten daarna dood te willen van ellende
Zo werkt dat natuurlijk niet, ik mocht willen dat ik salade wel gewoon kan etenquote:
Dan neem je een lekkere kippensoep, die schijnen nogal gezond te zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet, ik mocht willen dat ik salade wel gewoon kan eten
En dan niet even een linkje plaatsen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:16 schreef YokiKater het volgende:
Anita is weer op periscope, boze ADO gasten protesteren tegen wang of zo..
Dat kan nu even niet man, moet ik van alles opstarten.. je volgt haar toch? Ik krijg automatische meldingen op mijn foon.. link zal wel op haar twitter staan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan niet even een linkje plaatsen.
twitter:rooiereporter twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 21:15:31LIVE op #Periscope: ADO supporters protesteren tegen wang https://t.co/CQ97ctcK25 reageer retweet
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb wel kippensoep staan ja. Daar leef ik op
Nee, want dan wil ik na een kwartier nog steeds dood. Kotsen, schijten, buikpijn. Dood.quote:
Dan vraag je maar een infuus aan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik na een kwartier nog steeds dood. Kotsen, schijten, buikpijn. Dood.
Neem dan lekkere zure blueberrys. Ook lekker gezond.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar moet ik als ik me goed voel al niet aan denken
Nou ja, dat is ook weer meteen zo iets he. Dat wordt nog een lange weg als het zo moetquote:
Ja ik weet toch niet wat jij wel of niet kan hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook weer meteen zo iets he. Dat wordt nog een lange weg als het zo moet
JA NIKS DUS.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik weet toch niet wat jij wel of niet kan hebben?
Hopen dat ie zich in je schedel boortquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn verstandskies is ineens weg, is dat goed?
Hoe krijg je dat nou weer voorelkaar?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn verstandskies is ineens weg, is dat goed?
Geen idee, hij had er eigenlijk al uit gemoeten, maar had geen zin.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voorelkaar?
Dus nu heb je je verstand straks in je reet zitten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, hij had er eigenlijk al uit gemoeten, maar had geen zin.
Daar komt het denk ik wel op neerquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dus nu heb je je verstand straks in je reet zitten?
Een geroosterd boterhammetje ga ik morgen wel proberen jaquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:31 schreef anonymoussie het volgende:
Wat er bij mij bijna altijd wel gaat, zelfs als ik geen eetlust heb, is verse stokbrood. Met niets verder.
Gewoon breken en eten.
Soms alleen biefstuk ook wel.
Maar gelukkig komt dit amper voor.
Er wonen alleen maar paupers in Den Haag.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil ook in Den Haag wonen, het is daar altijd zo gezellig.
Onder of boven?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:31 schreef anonymoussie het volgende:
Wat er bij mij bijna altijd wel gaat, zelfs als ik geen eetlust heb, is verse stokbrood.
Ik zou nu toch gewoon Domino's bestellen #Yolo.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een geroosterd boterhammetje ga ik morgen wel proberen ja
Heb je ooit weleens dat Turks brood geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een geroosterd boterhammetje ga ik morgen wel proberen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:36 schreef anonymoussie het volgende:
Het is ook best licht.Dat is eens wat anders dan de moeder van Fylax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel net iets beter dan Davids moeder.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is eens wat anders dan de moeder van Fylax.
Maar niet zo goed als Davids vader.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wel net iets beter dan Davids moeder.
Bedankt Antoine.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Niet iedereen kan zeggen zonder zonde te zijn heen gegaan
Ze wordt bedreigd.. rooie kankerhoer alles.. wat een leuke supporters.twitter:rooiereporter twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 21:53:07LIVE on #Periscope https://t.co/8y1pF01u6i reageer retweet
paupers en dievenquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er wonen alleen maar paupers in Den Haag.
Ja, ik heb het tegen jou sp3c
Er is zelfs over geschreven.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je daar nu ook al ervaring mee...
Mensen die Isaï niet kennenquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat mis ik natuurlijk allemaal weer.
Je bent niet goed.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Er is niks mooiers in het leven dan hardlopen met een ondergaande zon terwijl je keihard liedjes van Britney Spears aan het meezingen bent.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:27 schreef Mani89 het volgende:
en toen werd ik besprongen door 2 Duitse reuzen.
Ik doe nog steeds pindakaas op mijn krentebollen.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds pindakaas op mijn krentebollen.
Dat kan nog mooierquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Er is niks mooiers in het leven dan hardlopen met een ondergaande zon terwijl je keihard liedjes van Britney Spears aan het meezingen bent.
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
Enzo Knol zit nu bij Humberto de maatschappelijk betrokken anus uit te hangen.
Ik hoop dat er anuskanker bestaatquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
Enzo Knol zit nu bij Humberto de maatschappelijk betrokken anus uit te hangen.
Ja natuurlijk maar mijn mp3 speler staat op shuffle en de Backstreet Boys kwamen niet langs.quote:
Ik had het eigenlijk over een vrachtwagen die even niet op zat te letten en door rood reedquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar mijn mp3 speler staat op shuffle en de Backstreet Boys kwamen niet langs.
En wat gebeurde er toen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over een vrachtwagen die even niet op zat te letten en door rood reed
Ik heb heftig gezocht naar een plaatje van de bunny suicides waarin het konijntje voor een vrachtwagen springt. Maar ik heb hem niet kunnen vinden.quote:
Nou, speciaal voor jou dan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb heftig gezocht naar een plaatje van de bunny suicides waarin het konijntje voor een vrachtwagen springt. Maar ik heb hem niet kunnen vinden.
Deze blijft ook wel mooi ja. Stel je er zo iets bij voorquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
http://giphy.com/search/suicidequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb heftig gezocht naar een plaatje van de bunny suicides waarin het konijntje voor een vrachtwagen springt. Maar ik heb hem niet kunnen vinden.
Nou gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben internationaal georiënteerd. Het is gewoon carebear.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga slapen, hopen dat ik niet meer wakker word
Oetker of Utker?quote:
Wow, lekker. Wat ga je allemaal doen?quote:Op woensdag 20 april 2016 03:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier de ochtendploeghier is nu rond negen uur zon duizend graden
Dan zal het in de middag helemaal lekker zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier de ochtendploeghier is nu rond negen uur zon duizend graden
Ik raad een middagdutje aan.quote:Op woensdag 20 april 2016 07:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, lekker. Wat ga je allemaal doen?
Zou ik ook wel willen.quote:
Heb je al een snackbar gevonden?quote:Op woensdag 20 april 2016 09:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb 18 km gelopen op zoek naar een shoppingmall.![]()
Niet voor herhaling vatbaar.
Gelukkig hebben ze wel Coca Cola.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee. Gelukkig frituren ze hier wel andere dingen zoals spinnen en zo.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al een snackbar gevonden?
Maak daar eens een foto van.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Net het eerste pakje sigaretten gekocht met een mooie foto van een dode baby er op.
Je hebt LTKDV toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
K heb nog steeds geen vrienden. Te lang op fok gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zit er nou nu op FOK terwijl ze aan de andere kant van de wereld is?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
K heb nog steeds geen vrienden. Te lang op fok gezeten
Ik snap hier ook niks van.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wie zit er nou nu op FOK terwijl ze aan de andere kant van de wereld is?
Ga van het uitzicht en cultuur genieten en gooi je telefoon weg.
Is de taxi daar niet spotgoedkoop? Die zullen ook wel weten waar de malls zitten.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:49 schreef Yasmin23 het volgende:
En het mooie is dat is je daar opgelicht wordt, je wrs zo'n 1 euro verloren hebt.quote:
Niet gevoeld.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je je verstandskies al uitgescheten?
Van die naam alleen al zou je toch aan de coke gaan?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Cognitieve gedragstherapie bij middelengebruik en gokken.
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van die naam alleen al zou je toch aan de coke gaan?
Oh echt. Beetje basic stof, maarja.. kan geen kwaad denk ik zo. Ik ga zelf misschien nog een persoonlijke VERS training krijgenquote:Op woensdag 20 april 2016 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Cognitieve gedragstherapie bij middelengebruik en gokken.
Whehehehequote:Op woensdag 20 april 2016 18:42 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ik heb daar geen moeite meer mee, ik gok dat dat wel goed komt!
Proost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op woensdag 20 april 2016 18:47 schreef timmmmm het volgende:
Fylax heeft ons verlaten voor de KLB SChelemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Achja ik blijf er maar aan mee doen, beetje jammer is alleen dat ik 11 januari de kliniek uit kwam, en de nazorg nu pas begintquote:Op woensdag 20 april 2016 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh echt. Beetje basic stof, maarja.. kan geen kwaad denk ik zo. Ik ga zelf misschien nog een persoonlijke VERS training krijgenEmotie regulatie en dergelijke .. Maar elk inzicht of dingetje van buitenaf kan misschien iets van betekenis zijn, dus ik sta gewoon open voor dat soort zaken en keur het niet af.
Je weet zelf beter maar toch ook weer niet, weet je wel
Kloptquote:Op woensdag 20 april 2016 18:48 schreef Specularium het volgende:
Fylax krijgt tegenwoordig een alert als zijn naam ergens wordt gequote.
Levensgevaarlijk ook echt. Maar ik ben serieus een lieve jongen, ik heb mensen die dat kunnen beamen. Ik ontken niet dat er problemen zijn waar ik aan werk en dat het met de afgelopen jaren ook steeds beter gaat, maarja, ik ben zogenaamd niet "normaal" .. Ik heb gewoon een VOG, alles.quote:
Maar zij zijn dan ook niet zo goed op de hoogte van jouw voorliefde om digen in je reet te douwen.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Achja ik blijf er maar aan mee doen, beetje jammer is alleen dat ik 11 januari de kliniek uit kwam, en de nazorg nu pas begint
Ik had in de tussentijd al 200 heroïnespuiten in mijn reet kunnen douwen.
ananassen niet hoor. Die doen pijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar zij zijn dan ook niet zo goed op de hoogte van jouw voorliefde om digen in je reet te douwen.
Wij weten beter. Heroinespuiten, komkommers, ananassen, aanrechtbladen etc etc
Asian stylequote:Op woensdag 20 april 2016 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Taxi is fucking cheap. Je moet ze ook vragen of ze de meter aan doen. Veel willen dat niet en dan spreek je een te dure prijs af :p
Ben je nu 10 kilo lichter?quote:K had gevraagd of het loopbaar was en dat meisje zei nee. Maar dacht luie Thai. Kan makkelijk :p
I know ... totdat je 112 belt en dan zit je ineens in de crisisopvang.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Achja ik blijf er maar aan mee doen, beetje jammer is alleen dat ik 11 januari de kliniek uit kwam, en de nazorg nu pas begint
Ik had in de tussentijd al 200 heroïnespuiten in mijn reet kunnen douwen.
Dat was ik eigenlijk nog niet van plan.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I know ... totdat je 112 belt en dan zit je ineens in de crisisopvang.
Wat ga je daar een maamd doem dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Blijf een maand. En ben niet een kilo lichter. Heb vhet weer aangegeten :p
Nou en.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een Pizza Bolognese van Dr Oetker gegeten.
Ik heb een hele apotheek over. Groeit met de dagquote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk nog niet van plan.
Heb je nog valium over?
Mooi, opbokken.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Chillen voornamelijk op het strand. Vlieg 22ste naar het zuiden.
Eten natuurlijk.quote:
Een maandquote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Blijf een maand. En ben niet een kilo lichter. Heb vhet weer aangegeten :p
Als je nog leuke pammetjes hebt graag DM grgr.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een hele apotheek over. Groeit met de dag
Dan verveel je je toch de tering? ik was het na een week wel weer zatquote:Op woensdag 20 april 2016 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Chillen voornamelijk op het strand. Vlieg 22ste naar het zuiden.
Dat zijn vast geem 'middelen'quote:Op woensdag 20 april 2016 18:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je nog leuke pammetjes hebt graag DM grgr.
14 x 2mg, maar die hou ik voor mijzelf.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk nog niet van plan.
Heb je nog valium over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |