Niet gevoeld.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je je verstandskies al uitgescheten?
Van die naam alleen al zou je toch aan de coke gaan?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Cognitieve gedragstherapie bij middelengebruik en gokken.
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van die naam alleen al zou je toch aan de coke gaan?
Oh echt. Beetje basic stof, maarja.. kan geen kwaad denk ik zo. Ik ga zelf misschien nog een persoonlijke VERS training krijgenquote:Op woensdag 20 april 2016 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Cognitieve gedragstherapie bij middelengebruik en gokken.
Whehehehequote:Op woensdag 20 april 2016 18:42 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ik heb daar geen moeite meer mee, ik gok dat dat wel goed komt!
Proost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op woensdag 20 april 2016 18:47 schreef timmmmm het volgende:
Fylax heeft ons verlaten voor de KLB SChelemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Achja ik blijf er maar aan mee doen, beetje jammer is alleen dat ik 11 januari de kliniek uit kwam, en de nazorg nu pas begintquote:Op woensdag 20 april 2016 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh echt. Beetje basic stof, maarja.. kan geen kwaad denk ik zo. Ik ga zelf misschien nog een persoonlijke VERS training krijgenEmotie regulatie en dergelijke .. Maar elk inzicht of dingetje van buitenaf kan misschien iets van betekenis zijn, dus ik sta gewoon open voor dat soort zaken en keur het niet af.
Je weet zelf beter maar toch ook weer niet, weet je wel
Kloptquote:Op woensdag 20 april 2016 18:48 schreef Specularium het volgende:
Fylax krijgt tegenwoordig een alert als zijn naam ergens wordt gequote.
Levensgevaarlijk ook echt. Maar ik ben serieus een lieve jongen, ik heb mensen die dat kunnen beamen. Ik ontken niet dat er problemen zijn waar ik aan werk en dat het met de afgelopen jaren ook steeds beter gaat, maarja, ik ben zogenaamd niet "normaal" .. Ik heb gewoon een VOG, alles.quote:
Maar zij zijn dan ook niet zo goed op de hoogte van jouw voorliefde om digen in je reet te douwen.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Achja ik blijf er maar aan mee doen, beetje jammer is alleen dat ik 11 januari de kliniek uit kwam, en de nazorg nu pas begint
Ik had in de tussentijd al 200 heroïnespuiten in mijn reet kunnen douwen.
ananassen niet hoor. Die doen pijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar zij zijn dan ook niet zo goed op de hoogte van jouw voorliefde om digen in je reet te douwen.
Wij weten beter. Heroinespuiten, komkommers, ananassen, aanrechtbladen etc etc
Asian stylequote:Op woensdag 20 april 2016 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Taxi is fucking cheap. Je moet ze ook vragen of ze de meter aan doen. Veel willen dat niet en dan spreek je een te dure prijs af :p
Ben je nu 10 kilo lichter?quote:K had gevraagd of het loopbaar was en dat meisje zei nee. Maar dacht luie Thai. Kan makkelijk :p
I know ... totdat je 112 belt en dan zit je ineens in de crisisopvang.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Achja ik blijf er maar aan mee doen, beetje jammer is alleen dat ik 11 januari de kliniek uit kwam, en de nazorg nu pas begint
Ik had in de tussentijd al 200 heroïnespuiten in mijn reet kunnen douwen.
Dat was ik eigenlijk nog niet van plan.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I know ... totdat je 112 belt en dan zit je ineens in de crisisopvang.
Wat ga je daar een maamd doem dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Blijf een maand. En ben niet een kilo lichter. Heb vhet weer aangegeten :p
Nou en.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een Pizza Bolognese van Dr Oetker gegeten.
Ik heb een hele apotheek over. Groeit met de dagquote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk nog niet van plan.
Heb je nog valium over?
Mooi, opbokken.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Chillen voornamelijk op het strand. Vlieg 22ste naar het zuiden.
Eten natuurlijk.quote:
Een maandquote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Blijf een maand. En ben niet een kilo lichter. Heb vhet weer aangegeten :p
Als je nog leuke pammetjes hebt graag DM grgr.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een hele apotheek over. Groeit met de dag
Dan verveel je je toch de tering? ik was het na een week wel weer zatquote:Op woensdag 20 april 2016 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Chillen voornamelijk op het strand. Vlieg 22ste naar het zuiden.
Dat zijn vast geem 'middelen'quote:Op woensdag 20 april 2016 18:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je nog leuke pammetjes hebt graag DM grgr.
14 x 2mg, maar die hou ik voor mijzelf.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk nog niet van plan.
Heb je nog valium over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |