Niet gevoeld.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je je verstandskies al uitgescheten?
Van die naam alleen al zou je toch aan de coke gaan?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Cognitieve gedragstherapie bij middelengebruik en gokken.
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van die naam alleen al zou je toch aan de coke gaan?
Oh echt. Beetje basic stof, maarja.. kan geen kwaad denk ik zo. Ik ga zelf misschien nog een persoonlijke VERS training krijgenquote:Op woensdag 20 april 2016 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Cognitieve gedragstherapie bij middelengebruik en gokken.
Whehehehequote:Op woensdag 20 april 2016 18:42 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ik heb daar geen moeite meer mee, ik gok dat dat wel goed komt!
Proost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op woensdag 20 april 2016 18:47 schreef timmmmm het volgende:
Fylax heeft ons verlaten voor de KLB SChelemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Achja ik blijf er maar aan mee doen, beetje jammer is alleen dat ik 11 januari de kliniek uit kwam, en de nazorg nu pas begintquote:Op woensdag 20 april 2016 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh echt. Beetje basic stof, maarja.. kan geen kwaad denk ik zo. Ik ga zelf misschien nog een persoonlijke VERS training krijgenEmotie regulatie en dergelijke .. Maar elk inzicht of dingetje van buitenaf kan misschien iets van betekenis zijn, dus ik sta gewoon open voor dat soort zaken en keur het niet af.
Je weet zelf beter maar toch ook weer niet, weet je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |