Hehehehehequote:Op maandag 18 april 2016 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Die ligt morgen gewoon met haar kont in een super chill zwembadje op een dak in Bangkok!
Doe dat gewoon even als je weer terug bent.quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef Yasmin23 het volgende:
K zoek de piloten zodat we het over de flapflap kunnen hebben
Dan loop k ze mis.quote:Op maandag 18 april 2016 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe dat gewoon even als je weer terug bent.
Ja ik denk niet dat je aan een half uur genoeg hebt om je concept uit te leggen ...quote:
Wat was de link naar die flighttracker?quote:Op maandag 18 april 2016 21:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik zal je rijkelijk belonen.
[ afbeelding ]
http://nl.flightaware.com(...)0418/1950Z/EHAM/OMDBquote:Op maandag 18 april 2016 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat was de link naar die flighttracker?
EK418quote:
Heb je op die site ook een mooi kaartje of moet je dan op die baggertrage Flightradar kijken?quote:Op maandag 18 april 2016 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
EK418
http://nl.flightaware.com(...)0419/0450Z/OMDB/VTBS
Er is wel een kaartje, maar die loopt iets achter. FR is sneller en anders kan je nog kijken op inzicht.bezoekbas.nlquote:Op maandag 18 april 2016 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je op die site ook een mooi kaartje of moet je dan op die baggertrage Flightradar kijken?
Ja die kaart op FR is nogal 'beperkt' zeg maar.quote:Op maandag 18 april 2016 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is wel een kaartje, maar die loopt iets achter. FR is sneller en anders kan je nog kijken op inzicht.bezoekbas.nl
Als ik straks een lockon heb dan post ik wel een directe link.quote:Op maandag 18 april 2016 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die kaart op FR is nogal 'beperkt' zeg maar.
Ik wil gewoon die vliegtuigjes zien
Wel grappig dat je die tankwagentjes ziet rondrijden op Schipholquote:Op maandag 18 april 2016 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik straks een lockon heb dan post ik wel een directe link.
BINGOquote:Op maandag 18 april 2016 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel grappig dat je die tankwagentjes ziet rondrijden op Schiphol
Op de Schiphol site zeggen ze: Vertrokken 21:58quote:Op maandag 18 april 2016 21:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik toch aardig in de buurt ga komen met mijn schatting van 2212u.
Dat is volgens mij het moment dat die slurf wordt losgekoppeld.quote:Op maandag 18 april 2016 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de Schiphol site zeggen ze: Vertrokken 21:58
Weet niet of ze meten vanaf het moment dat ze gaan taxiën of pas als ze zijn opgestegen.
Taxiën.quote:Op maandag 18 april 2016 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de Schiphol site zeggen ze: Vertrokken 21:58
Weet niet of ze meten vanaf het moment dat ze gaan taxiën of pas als ze zijn opgestegen.
Kan het nog steeds.quote:Op maandag 18 april 2016 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
C2 is een Volkswagen met een marshal/controller erin.
Buigt af richting Hilversumquote:Op maandag 18 april 2016 22:17 schreef Specularium het volgende:
Als het goed is moet ik dat ding over een minuut kunnen zien hier.
Waaromquote:Op maandag 18 april 2016 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb met ome Vladimir even geregeld dat hij naar Rusland gaat.
Denk het, Amersfoort gunnen ze het wel gewoon.quote:Op maandag 18 april 2016 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WaaromOf heeft het gewoon met geluidsoverlast te maken?
Nee joh, is gewoon standaardroute.quote:Op maandag 18 april 2016 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WaaromOf heeft het gewoon met geluidsoverlast te maken?
Netjes om Irak heen gelukkig ...quote:Op maandag 18 april 2016 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon standaardroute.
Dit wordt het ongeveer
[ afbeelding ]
Languit liggenquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heeft de moeder van Fylax ook altijd.
Dat maken wij zelf wel uit.quote:Op maandag 18 april 2016 22:41 schreef Peunage het volgende:
Volgende week donderdag kunnen jullie mijn vlucht naar Doha tracken.
Hij heeft geen PSG football club livery.quote:Op maandag 18 april 2016 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Superhip die 3D view trouwens ...
[ afbeelding ]
Ja staat in hetzelfde scherm aan de rechterkant. Daar heb je dus echt al helemaal niks aanquote:Op maandag 18 april 2016 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij heeft geen PSG football club livery.
Ik heb geloof ik nog ergens cockpitview, dat is ook superhip.
Dan niet joh, gek.quote:Op maandag 18 april 2016 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja staat in hetzelfde scherm aan de rechterkant. Daar heb je dus echt al helemaal niks aan
[ afbeelding ]
Nog splinternieuw in vliegtuigbegrippen dus.quote:
Straks zit er iets niet goed vastgedraaid.quote:Op maandag 18 april 2016 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog splinternieuw in vliegtuigbegrippen dus.
quote:Op maandag 18 april 2016 22:41 schreef Peunage het volgende:
Volgende week donderdag kunnen jullie mijn vlucht naar Doha tracken.
quote:
3 uur. Laatst na brussel gaven ze aan dat je beter 4 uur kan doen, maar ik weetnirt of dat enkel voor de vakantieperiodes wasquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:06 schreef Peunage het volgende:
Hoe lang voor mijn vlucht moet ik op Schiphol zijn tegenwoordig? Deed altijd 1.5 tot 2 uur van tevoren.
Collega van mij uit India, hij moest op 14 april terugvliegen naar India. Werd 3 uur opgehouden omdat hij er verdacht uitzag. Waarschijnlijk was het zijn baard.quote:
Zijn AC/DC-rugtas werd wrs aangezien voor IS/IS.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Collega van mij uit India, hij moest op 14 april terugvliegen naar India. Werd 3 uur opgehouden omdat hij er verdacht uitzag. Waarschijnlijk was het zijn baard.
Dan voel je je weer opgeblazenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook nog iets verkeerds eten, plas je de hele vakantie uit je kont.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:54 schreef YokiKater het volgende:
Nou, die greppelheks is veilig aangekomen.
Tot 3 uur 's nachts hardcore muziek gehoord. Kutsport. Maar ik hoor nu al dagen niks meer, misschien zijn ze wel allemaal dood.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani, is Top al een beetje uitgefeest?
Moet je maar niet in Sassenheim wonen, hé.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tot 3 uur 's nachts hardcore muziek gehoord. Kutsport. Maar ik hoor nu al dagen niks meer, misschien zijn ze wel allemaal dood.
Als niemand kinderen zou nemen zouden de pensioenen onbetaalbaar worden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Kinderen, wie wil dat nou niet.
[ afbeelding ]
Jij hier.quote:
Waar os je moeder heen dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:54 schreef YokiKater het volgende:
Nou, die greppelheks is veilig aangekomen.
Patathoerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |