Dat maken wij zelf wel uit.quote:Op maandag 18 april 2016 22:41 schreef Peunage het volgende:
Volgende week donderdag kunnen jullie mijn vlucht naar Doha tracken.
Hij heeft geen PSG football club livery.quote:Op maandag 18 april 2016 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Superhip die 3D view trouwens ...
[ afbeelding ]
Ja staat in hetzelfde scherm aan de rechterkant. Daar heb je dus echt al helemaal niks aanquote:Op maandag 18 april 2016 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij heeft geen PSG football club livery.
Ik heb geloof ik nog ergens cockpitview, dat is ook superhip.
Dan niet joh, gek.quote:Op maandag 18 april 2016 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja staat in hetzelfde scherm aan de rechterkant. Daar heb je dus echt al helemaal niks aan
[ afbeelding ]
Nog splinternieuw in vliegtuigbegrippen dus.quote:
Straks zit er iets niet goed vastgedraaid.quote:Op maandag 18 april 2016 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog splinternieuw in vliegtuigbegrippen dus.
quote:Op maandag 18 april 2016 22:41 schreef Peunage het volgende:
Volgende week donderdag kunnen jullie mijn vlucht naar Doha tracken.
quote:
3 uur. Laatst na brussel gaven ze aan dat je beter 4 uur kan doen, maar ik weetnirt of dat enkel voor de vakantieperiodes wasquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:06 schreef Peunage het volgende:
Hoe lang voor mijn vlucht moet ik op Schiphol zijn tegenwoordig? Deed altijd 1.5 tot 2 uur van tevoren.
Collega van mij uit India, hij moest op 14 april terugvliegen naar India. Werd 3 uur opgehouden omdat hij er verdacht uitzag. Waarschijnlijk was het zijn baard.quote:
Zijn AC/DC-rugtas werd wrs aangezien voor IS/IS.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Collega van mij uit India, hij moest op 14 april terugvliegen naar India. Werd 3 uur opgehouden omdat hij er verdacht uitzag. Waarschijnlijk was het zijn baard.
Dan voel je je weer opgeblazenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook nog iets verkeerds eten, plas je de hele vakantie uit je kont.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:54 schreef YokiKater het volgende:
Nou, die greppelheks is veilig aangekomen.
Tot 3 uur 's nachts hardcore muziek gehoord. Kutsport. Maar ik hoor nu al dagen niks meer, misschien zijn ze wel allemaal dood.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani, is Top al een beetje uitgefeest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |