quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds pindakaas op mijn krentebollen.
Dat kan nog mooierquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Er is niks mooiers in het leven dan hardlopen met een ondergaande zon terwijl je keihard liedjes van Britney Spears aan het meezingen bent.
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
Enzo Knol zit nu bij Humberto de maatschappelijk betrokken anus uit te hangen.
Ik hoop dat er anuskanker bestaatquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
Enzo Knol zit nu bij Humberto de maatschappelijk betrokken anus uit te hangen.
Ja natuurlijk maar mijn mp3 speler staat op shuffle en de Backstreet Boys kwamen niet langs.quote:
Ik had het eigenlijk over een vrachtwagen die even niet op zat te letten en door rood reedquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar mijn mp3 speler staat op shuffle en de Backstreet Boys kwamen niet langs.
En wat gebeurde er toen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over een vrachtwagen die even niet op zat te letten en door rood reed
Ik heb heftig gezocht naar een plaatje van de bunny suicides waarin het konijntje voor een vrachtwagen springt. Maar ik heb hem niet kunnen vinden.quote:
Nou, speciaal voor jou dan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb heftig gezocht naar een plaatje van de bunny suicides waarin het konijntje voor een vrachtwagen springt. Maar ik heb hem niet kunnen vinden.
Deze blijft ook wel mooi ja. Stel je er zo iets bij voorquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
http://giphy.com/search/suicidequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb heftig gezocht naar een plaatje van de bunny suicides waarin het konijntje voor een vrachtwagen springt. Maar ik heb hem niet kunnen vinden.
Nou gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben internationaal georiënteerd. Het is gewoon carebear.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga slapen, hopen dat ik niet meer wakker word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |