Een geroosterd boterhammetje ga ik morgen wel proberen jaquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:31 schreef anonymoussie het volgende:
Wat er bij mij bijna altijd wel gaat, zelfs als ik geen eetlust heb, is verse stokbrood. Met niets verder.
Gewoon breken en eten.
Soms alleen biefstuk ook wel.
Maar gelukkig komt dit amper voor.
Er wonen alleen maar paupers in Den Haag.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil ook in Den Haag wonen, het is daar altijd zo gezellig.
Onder of boven?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:31 schreef anonymoussie het volgende:
Wat er bij mij bijna altijd wel gaat, zelfs als ik geen eetlust heb, is verse stokbrood.
Ik zou nu toch gewoon Domino's bestellen #Yolo.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een geroosterd boterhammetje ga ik morgen wel proberen ja
Heb je ooit weleens dat Turks brood geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een geroosterd boterhammetje ga ik morgen wel proberen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:36 schreef anonymoussie het volgende:
Het is ook best licht.Dat is eens wat anders dan de moeder van Fylax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel net iets beter dan Davids moeder.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is eens wat anders dan de moeder van Fylax.
Maar niet zo goed als Davids vader.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wel net iets beter dan Davids moeder.
Bedankt Antoine.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Niet iedereen kan zeggen zonder zonde te zijn heen gegaan
Ze wordt bedreigd.. rooie kankerhoer alles.. wat een leuke supporters.twitter:rooiereporter twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 21:53:07LIVE on #Periscope https://t.co/8y1pF01u6i reageer retweet
paupers en dievenquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er wonen alleen maar paupers in Den Haag.
Ja, ik heb het tegen jou sp3c
Er is zelfs over geschreven.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je daar nu ook al ervaring mee...
Mensen die Isaï niet kennenquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat mis ik natuurlijk allemaal weer.
Je bent niet goed.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Er is niks mooiers in het leven dan hardlopen met een ondergaande zon terwijl je keihard liedjes van Britney Spears aan het meezingen bent.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:27 schreef Mani89 het volgende:
en toen werd ik besprongen door 2 Duitse reuzen.
Ik doe nog steeds pindakaas op mijn krentebollen.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds pindakaas op mijn krentebollen.
Dat kan nog mooierquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Er is niks mooiers in het leven dan hardlopen met een ondergaande zon terwijl je keihard liedjes van Britney Spears aan het meezingen bent.
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
Enzo Knol zit nu bij Humberto de maatschappelijk betrokken anus uit te hangen.
Ik hoop dat er anuskanker bestaatquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
Enzo Knol zit nu bij Humberto de maatschappelijk betrokken anus uit te hangen.
Ja natuurlijk maar mijn mp3 speler staat op shuffle en de Backstreet Boys kwamen niet langs.quote:
Ik had het eigenlijk over een vrachtwagen die even niet op zat te letten en door rood reedquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar mijn mp3 speler staat op shuffle en de Backstreet Boys kwamen niet langs.
En wat gebeurde er toen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over een vrachtwagen die even niet op zat te letten en door rood reed
Ik heb heftig gezocht naar een plaatje van de bunny suicides waarin het konijntje voor een vrachtwagen springt. Maar ik heb hem niet kunnen vinden.quote:
Nou, speciaal voor jou dan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb heftig gezocht naar een plaatje van de bunny suicides waarin het konijntje voor een vrachtwagen springt. Maar ik heb hem niet kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |