Het is ook de bedoeling dat je vakantie gaat vieren, hoe was je vlucht?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je op fok wilt komen moet je godverdomme de hele tijd aangeven dat je geen robot bent
Heeft ze niet zoveel aan denk ik aangezien ze heel de tijd rondreist.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je vakantie gaat vieren, hoe was je vlucht?
En PM danny anders je IP adres even, dan kan die een uitzondering maken daarvoor.
Misschien kan specu dat ook wel.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Elke keer als k wil plaatsen mislukt het door de verdenking dat k een robot ben.
Lol ja irritant he? Alle afbeeldingen met bergen, taxi's, gras, bomen, verkeersborden... Ik kan ze dromen inmiddels.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je op fok wilt komen moet je godverdomme de hele tijd aangeven dat je geen robot bent
Dan wordt je maar Admin.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat stukje zit bij de Admins.
What the...quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cloudflare.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
What the...![]()
Nog nooit gehad in het buitenland of is het iets nieuws?
Dat zouden ze bij jou godverdomme altijd moeten doenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar risicolanden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cloudflare.
Tegen ddos aanvallen enzo, worden risicolanden automatisch gefilterd.
Lekker dagje gehad, timmm?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zouden ze bij jou godverdomme altijd moeten doen
' 't is maar een spelletje'quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Is je leven al een grote teringbende, haat zelfs fifa je. 7 van mijn basisspelers geblesseerd, tyfusspel
Haring.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zin om iets te eten zonder 15 minuten daarna dood te willen van ellende
Maaltijdsalade.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zin om iets te eten zonder 15 minuten daarna dood te willen van ellende
Zo werkt dat natuurlijk niet, ik mocht willen dat ik salade wel gewoon kan etenquote:
Dan neem je een lekkere kippensoep, die schijnen nogal gezond te zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet, ik mocht willen dat ik salade wel gewoon kan eten
En dan niet even een linkje plaatsen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:16 schreef YokiKater het volgende:
Anita is weer op periscope, boze ADO gasten protesteren tegen wang of zo..
Dat kan nu even niet man, moet ik van alles opstarten.. je volgt haar toch? Ik krijg automatische meldingen op mijn foon.. link zal wel op haar twitter staan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan niet even een linkje plaatsen.
twitter:rooiereporter twitterde op dinsdag 19-04-2016 om 21:15:31LIVE op #Periscope: ADO supporters protesteren tegen wang https://t.co/CQ97ctcK25 reageer retweet
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb wel kippensoep staan ja. Daar leef ik op
Nee, want dan wil ik na een kwartier nog steeds dood. Kotsen, schijten, buikpijn. Dood.quote:
Dan vraag je maar een infuus aan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik na een kwartier nog steeds dood. Kotsen, schijten, buikpijn. Dood.
Neem dan lekkere zure blueberrys. Ook lekker gezond.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar moet ik als ik me goed voel al niet aan denken
Nou ja, dat is ook weer meteen zo iets he. Dat wordt nog een lange weg als het zo moetquote:
Ja ik weet toch niet wat jij wel of niet kan hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook weer meteen zo iets he. Dat wordt nog een lange weg als het zo moet
JA NIKS DUS.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik weet toch niet wat jij wel of niet kan hebben?
Hopen dat ie zich in je schedel boortquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn verstandskies is ineens weg, is dat goed?
Hoe krijg je dat nou weer voorelkaar?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn verstandskies is ineens weg, is dat goed?
Geen idee, hij had er eigenlijk al uit gemoeten, maar had geen zin.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voorelkaar?
Dus nu heb je je verstand straks in je reet zitten?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, hij had er eigenlijk al uit gemoeten, maar had geen zin.
Daar komt het denk ik wel op neerquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dus nu heb je je verstand straks in je reet zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |