Het is ook de bedoeling dat je vakantie gaat vieren, hoe was je vlucht?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je op fok wilt komen moet je godverdomme de hele tijd aangeven dat je geen robot bent
Heeft ze niet zoveel aan denk ik aangezien ze heel de tijd rondreist.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je vakantie gaat vieren, hoe was je vlucht?
En PM danny anders je IP adres even, dan kan die een uitzondering maken daarvoor.
Misschien kan specu dat ook wel.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Elke keer als k wil plaatsen mislukt het door de verdenking dat k een robot ben.
Lol ja irritant he? Alle afbeeldingen met bergen, taxi's, gras, bomen, verkeersborden... Ik kan ze dromen inmiddels.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je op fok wilt komen moet je godverdomme de hele tijd aangeven dat je geen robot bent
Dan wordt je maar Admin.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat stukje zit bij de Admins.
What the...quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cloudflare.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
What the...![]()
Nog nooit gehad in het buitenland of is het iets nieuws?
Dat zouden ze bij jou godverdomme altijd moeten doenquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar risicolanden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cloudflare.
Tegen ddos aanvallen enzo, worden risicolanden automatisch gefilterd.
Lekker dagje gehad, timmm?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zouden ze bij jou godverdomme altijd moeten doen
' 't is maar een spelletje'quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Is je leven al een grote teringbende, haat zelfs fifa je. 7 van mijn basisspelers geblesseerd, tyfusspel
Haring.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zin om iets te eten zonder 15 minuten daarna dood te willen van ellende
Maaltijdsalade.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zin om iets te eten zonder 15 minuten daarna dood te willen van ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |