Oetker of Utker?quote:
Wow, lekker. Wat ga je allemaal doen?quote:Op woensdag 20 april 2016 03:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier de ochtendploeghier is nu rond negen uur zon duizend graden
Dan zal het in de middag helemaal lekker zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier de ochtendploeghier is nu rond negen uur zon duizend graden
Ik raad een middagdutje aan.quote:Op woensdag 20 april 2016 07:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, lekker. Wat ga je allemaal doen?
Zou ik ook wel willen.quote:
Heb je al een snackbar gevonden?quote:Op woensdag 20 april 2016 09:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb 18 km gelopen op zoek naar een shoppingmall.![]()
Niet voor herhaling vatbaar.
Gelukkig hebben ze wel Coca Cola.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb 18 km gelopen op zoek naar een shoppingmall.![]()
Niet voor herhaling vatbaar.
Nee. Gelukkig frituren ze hier wel andere dingen zoals spinnen en zo.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al een snackbar gevonden?
Maak daar eens een foto van.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Net het eerste pakje sigaretten gekocht met een mooie foto van een dode baby er op.
Je hebt LTKDV toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
K heb nog steeds geen vrienden. Te lang op fok gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zit er nou nu op FOK terwijl ze aan de andere kant van de wereld is?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
K heb nog steeds geen vrienden. Te lang op fok gezeten
Ik snap hier ook niks van.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wie zit er nou nu op FOK terwijl ze aan de andere kant van de wereld is?
Ga van het uitzicht en cultuur genieten en gooi je telefoon weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |