sorryquote:
doe niet zo raar. Gewoon lekker FOK!kenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik toch maar de kroeg in vanavond...
WAT IS 450.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Staat niks bijzonders in eigenlijk, we zijn alleen maar elkaar aan het @-enHet is vernoemd naar jou
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik toch maar de kroeg in vanavond...
Ik vind bier en live muziek leuker.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe niet zo raar. Gewoon lekker FOK!ken
echt he, wat denkt die zeer Dagoduck wel nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe niet zo raar. Gewoon lekker FOK!ken
TMG is een commercieel bedrijf. Het heeft graag dat zijn dochterondernemingen winst maken. Geenstijl is zo'n dochteronderneming. Toch werd Geenstijl eind 2014 te koop gezetquote:
Een forum waar veel lui uit de SC opzitten en wat qua niveau nog veel lager is dan de SC. Er wordt tevens geroddeld over personen uit deze SC en dat vindt men dan heel stoer.quote:
nep-FOK!kerquote:
God only knows.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR
Ga je ook weer verder met de Beauty SC?
haha madquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een forum waar veel lui uit de SC opzitten en wat qua niveau nog veel lager is dan de SC. Er wordt tevens geroddeld over personen uit deze SC en dat vindt men dan heel stoer.
Wees eens niet zo een slechte verliezer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
Er wordt tevens geroddeld over personen uit deze SC en dat vindt men dan heel stoer.
Bestaat niet.quote:
Nog live gezien.quote:
Alles beter dan spruitjesquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee niet echt, vind broccoli gewoon vies
eens, dat is een van de weinige dingen die ik gewoon echt niet kan etenquote:
Volgens mijn ouders zijn die dingen lang niet zo bitter meer als vroeger. Ik zou het niet weten, ik vreet het niet.quote:
Helder verhaal van ome Hoink hoor tsjongejongequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TMG is een commercieel bedrijf. Het heeft graag dat zijn dochterondernemingen winst maken. Geenstijl is zo'n dochteronderneming. Toch werd Geenstijl eind 2014 te koop gezet. Meestal gaat het dan niet zo goed met de dochteronderneming.
Toen trad in april 2015 de referendumwet in werking. De referendumwet bepaalt dat er alleen referenda mogen worden aangevraagd voor voorstellen die zijn behandeld door de Eerste Kamer. In plaats van dat ze een binnenlands voorstel kiezen wat daadwerkelijk een duidelijk effect heeft op de situatie van de kiezer, grijpt Geenstijl het eerste de beste voorstel wat er is behandeld: een obscuur handelsverdrag waar normaal niet van op of om wordt gekeken.
Geenstijl gaat als GeenPeil hard actie voeren en de aandacht op zich vestigen als initiatiefnemer van dit democratische hoogstandje met een kopman die het geen fluit kan schelen wat er in het verdrag staat. Een beetje vreemd voor een vertegenwoordiger van de democratie. Wat blijkt uiteindelijk als de actie tegen het einde loopt? Geenstijl maakt weer voldoende omzet en wordt uit de verkoop gehaald.
Dus hoewel de uitkomst en het referendum zelf op democratische wijze is verlopen, is het initiele initiatief allesbehalve uit vaderlandsliefde voortgekomen. Het is niets meer dan een commerciele stunt.
Ja, echt een verschrikkelijk forum.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een forum waar veel lui uit de SC opzitten en wat qua niveau nog veel lager is dan de SC. Er wordt tevens geroddeld over personen uit deze SC en dat vindt men dan heel stoer.
een subforum van fok of heeft het niets met fok te maken? thanx voor post btw.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik die dingen al zie ga ik echt Braddiestijl, jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
eens, dat is een van de weinige dingen die ik gewoon echt niet kan eten
staat los van FOK!quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
een subforum van fok of heeft het niets met fok te maken? thanx voor post btw.
buiten adem?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik die dingen al zie ga ik echt Braddiestijl, ja
lekker juist. Al heb ik wel het idee dat die heel wat minder naar spruitjes smaken dan vroegerquote:
Heb de screencapsquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jelly omdat jij geen invitatie hebt voor 450forum? Of wil je m'n aandacht gewoon?
ja dat vroeg hij toch nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, enkel elke post die geplaatst wordt hout verband met iets dat gezegd is op Fok.
wat voor hout?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, enkel elke post die geplaatst wordt hout verband met iets dat gezegd is op Fok.
Altijd zo irritant aanwezigquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, jij bent altijd zo hinderlijk aanwezig.
Nou jeetje zeg, vervelende ventquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, jij bent altijd zo hinderlijk aanwezig.
Ja dat zei ik net toch ook? Dit is overigens makkelijk te weerleggen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TMG is een commercieel bedrijf. Het heeft graag dat zijn dochterondernemingen winst maken. Geenstijl is zo'n dochteronderneming. Toch werd Geenstijl eind 2014 te koop gezet. Meestal gaat het dan niet zo goed met de dochteronderneming.
Toen trad in april 2015 de referendumwet in werking. De referendumwet bepaalt dat er alleen referenda mogen worden aangevraagd voor voorstellen die zijn behandeld door de Eerste Kamer. In plaats van dat ze een binnenlands voorstel kiezen wat daadwerkelijk een duidelijk effect heeft op de situatie van de kiezer, grijpt Geenstijl het eerste de beste voorstel wat er is behandeld: een obscuur handelsverdrag waar normaal niet van op of om wordt gekeken.
Geenstijl gaat als GeenPeil hard actie voeren en de aandacht op zich vestigen als initiatiefnemer van dit democratische hoogstandje met een kopman die het geen fluit kan schelen wat er in het verdrag staat. Een beetje vreemd voor een vertegenwoordiger van de democratie. Wat blijkt uiteindelijk als de actie tegen het einde loopt? Geenstijl maakt weer voldoende omzet en wordt uit de verkoop gehaald.
Dus hoewel de uitkomst en het referendum zelf op democratische wijze is verlopen, is het initiele initiatief allesbehalve uit vaderlandsliefde voortgekomen. Het is niets meer dan een commerciele stunt.
ze quoten gewoon vage posts van jouquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
website? heb recht want ashs naam jwt.
Mweh, ik wilde ze toen zien op Bospop in 2012, maar goed.. Geen rijbewijs, en treinreizen vond ik klote.. Dus dan maar nietquote:
Braddiestijl ?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik die dingen al zie ga ik echt Braddiestijl, ja
quote:
Laat ze maar praten Jimmy, het vervelende van deze mensen is dat ze achter elke boom een complottheorie zien. Niets komt voort uit het hart, het is allemaal business en business. Maar dat iemand een andere mening heeft en die wel goed kan verwoorden kunnen ze niet accepterenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net toch ook? Dit is overigens makkelijk te weerleggen.
1. Het is, zoals je zelf al deels toegeeft, totaal irrelevant voor de uitslag van het referendum en ook voor het feit dat er een referendum is. 450.000 mensen hebben hun handtekening gezet, en dat deden ze echt niet omdat ze zonodig GeenStijl wilden helpen.
2. Het referendum is geen initiatief van GeenStijl alleen maar van verschillende organisaties zoals ook het Forum voor Democratie (mijn groep) en het Burgerforum EU (waar ik ook bij zit). Sterker nog, het idee voor dit referendum komt helemaal niet van GeenStijl maar van het Burgerforum EU, en ik kan dat weten want ik heb al voor de campagne startte een mailer van het Burgerforum hierover gehad. Het is dus onzin om te stellen dat dit een soort opgeklopte PR campagne is.
3. Het is waar dat twee mensen, een van GeenStijl en een van het Burgerforum zeiden dat het ze niet in de eerste plaats om Oekraïne gaat, maar om een Nexit. Het Burgerforum is al jaren tegen de EU, en het kan best zijn dat hun intentie is om een Nexit te forceren. Dat betekend dus niet dat hun intentie was om TMG te helpen.
4. Jan Roos, Thierry en al degenen die op de voorgrond hebben gestaan bij dit referendum zijn al jarenlang tegen Europese uitbreiding. Het komt bij hen uit het hart, en het is absoluut niet om de TMG te helpen. Het initiele idee is dus wel degelijk uit vaderlandsliefde opgekomen.
Duidelijk is dat je de feiten niet kent. Je wilt het resultaat bagatelliseren met een bizarre complottheorie. Ik ben wel op de hoogte van de feiten, heb dit vanaf het begin gevolgd en heb gesproken met de initiatiefnemers. Kortom: je verhaal is echt faliekante onzin.
Ik zou trouwens hiermee wel uitkijkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze quoten gewoon vage posts van jou
[ afbeelding ]
het is ook niet alsof er verder nog echt iets gepost wordt volgens mijquote:
met de link alleen kun je nog steeds niksquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:30 schreef Ashqelon het volgende:
chau zeg naam van boob als je website van 450 geeft.
september pas weer hequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is ook niet alsof er verder nog echt iets gepost wordt volgens mij
fielaks is geïnfiltreerdquote:
Het is vooral irritant omdat Hoink zit te beweren dat hij weet wat er eigenlijk achter zit, terwijl hij niet eens weet hoe het hele referendum tot stand is gekomen en ook de betrokkenen helemaal niet kent.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Laat ze maar praten Jimmy, het vervelende van deze mensen is dat ze achter elke boom een complottheorie zien. Niets komt voort uit het hart, het is allemaal business en business. Maar dat iemand een andere mening heeft en die wel goed kan verwoorden kunnen ze niet accepteren
Wat van zo'n blauwe?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zou trouwens hiermee wel uitkijken
Kreeg ooit een waarschuwing omdat ik alleen maar in de SC typte over een ander forum, weet niet hoe dat zit met plaatsen van screenshots
Jan Roos verdient wel klappen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is vooral irritant omdat Hoink zit te beweren dat hij weet wat er eigenlijk achter zit, terwijl hij niet eens weet hoe het hele referendum tot stand is gekomen en ook de betrokkenen helemaal niet kent.
Hoink is sowieso een baken van onwetendheid.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is vooral irritant omdat Hoink zit te beweren dat hij weet wat er eigenlijk achter zit, terwijl hij niet eens weet hoe het hele referendum tot stand is gekomen en ook de betrokkenen helemaal niet kent.
ja das ook al zo'n irritant ventjequote:
nee ik kan hem gewoon niet uitstaanquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat hij een andere mening heeft dan jij?
Zolang niemand nee stemt dan mag hetquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo bedrijf je geen democratie, links tuig
Heel erg pro-immigratie ook, echt een vluchtelingenknuffelaar is het. Fijn dat jij dat ook niet kan waarderen.quote:
Nee. Jij danquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je al een tentamen gefaald?
gast, lekker boeiend wat dat kereltje allemaal vindt, ik vind hem gewoon strontvervelendquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heel erg pro-immigratie ook, echt een vluchtelingenknuffelaar is het. Fijn dat jij dat ook niet kan waarderen.
Vervelend mannetje ben je.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha check die dikke hieroo!
Er gaan ook vást wel weer dashcam beelden komen. Alleen niet meer met dat zeurende commentaar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ach, de zeurende chauffeur vond ik ook grappig.
nee het boeit echt helemaal niemandquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:37 schreef Fylax het volgende:
iedereen helemaal flippen shit fylax kan kijken op 450 hoe kan dit snel snel wegrennen
Maak jezelf geen illusiesquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:37 schreef Fylax het volgende:
iedereen helemaal flippen shit fylax kan kijken op 450 hoe kan dit snel snel wegrennen
het gaat niet over jouquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
Kan iemand mij even providen met caps van de gesprekken over mij op 450?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
waren er gesprekken over jou dan?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb niet echt Beach Boys gezien, maar wel Brian Wilson met Al Jardine dus dat is haast hetzelfdequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mweh, ik wilde ze toen zien op Bospop in 2012, maar goed.. Geen rijbewijs, en treinreizen vond ik klote.. Dus dan maar niet
Zo ook Santana, Paul Simon (Met Ladysmith Black Mambazo of zo) en Meat Loaf misgelopen.
Toen ik mycroftte vond ik anders wel heel veel dingen als "kijk op 450" als mensen vroegen waarom ik weg was.quote:
oh... misschien is je afscheidspost gecapped daar dat kan wel... ik kan me het niet zo herinnerenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toen ik mycroftte vond ik anders wel heel veel dingen als "kijk op 450" als mensen vroegen waarom ik weg was.
ja klopt, die post was hier verwijderd geloof ikquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh... misschien is je afscheidspost gecapped daar dat kan wel... ik kan me het niet zo herinneren
niets bijzonders in ieder geval
okay dat valt me mee. Ik heb een ban aldaar dus kan niet checken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh... misschien is je afscheidspost gecapped daar dat kan wel... ik kan me het niet zo herinneren
niets bijzonders in ieder geval
ik zal wel even voor je kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
okay dat valt me mee. Ik heb een ban aldaar dus kan niet checken.
Crewbash zeker.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja klopt, die post was hier verwijderd geloof ik
Ik zal eens kijken, maar volgens mij staat er serieus niks behalve de reden waarom je weggingquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toen ik mycroftte vond ik anders wel heel veel dingen als "kijk op 450" als mensen vroegen waarom ik weg was.
Maar ik care niet verderquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hele verhalen, niet normaal meer haha
geen idee, zou kunnenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
okay dat valt me mee. Ik heb een ban aldaar dus kan niet checken.
Ik heb die reden niet eens verteld dus dat zou ik knap vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, maar volgens mij staat er serieus niks behalve de reden waarom je wegging
Oke Hansquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb die reden niet eens verteld dus dat zou ik knap vinden.
Deed ze dat maar eensquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hele foto-sets gaan daar voor grof geld van de hand
Opso does groningen part 1 - 5
Oh dit is van toen ja.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand heeft het over jou. Voel je vooral niet belangrijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
dat parkour was fucking vetquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap echt niet wat mensen leuk vonden aan dat eerste deel van mirror's edge
Ja, klopt maar Mortaxx wordt ook altijd handje boven het hoofd gehouden. Massa moordenaar als UI is prima hier.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dit is van toen ja.
Stalin mag hier maar Mussolini niet
Ja hallo ik heb dat toen alleen naar jou gestuurd dus jij bent schuldige.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hele foto-sets gaan daar voor grof geld van de hand
Opso does groningen part 1 - 5
staan er nog nieuwe pics van jou op?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niemand heeft het over jou. Voel je vooral niet belangrijk
klopt, ga deze zomer met de caravan op vakantie van het geld dat ik ermee verdiend hebquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hallo ik heb dat toen alleen naar jou gestuurd dus jij bent schuldige.
Mod is Guus dus ik ga niet eens proberen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
oké ik heb geen zin om 34898948943 pagina's aan topics te gaan doorzoeken dus jimmy moet z'n ban maar op laten heffen als ie t wil zien
die heeft banquote:
Ik eis wel zo'n 50% van opbrengsten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klopt, ga deze zomer met de caravan op vakantie van het geld dat ik ermee verdiend heb
hehehequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mod is Guus dus ik ga niet eens proberen.
ik zie het jaquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dit is van toen ja.
Stalin mag hier maar Mussolini niet
stuur wel een kaartjequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik eis wel zo'n 50% van opbrengsten.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:45 schreef McGrath het volgende:
Het was best gezellig zonder jimmydean eigenlijk
quote:Op maandag 21 maart 2016 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
inderdaad, dat is niet meer leuk sinds jimmy weg is
Okequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
mooi dat jimmy dan toch nog een beetje bij ons is.
oh ja geen idee zoals je weet kom ik zo goed als niet op dat forumquote:
had 2 posts en lurkte maandenlang meequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja geen idee zoals je weet kom ik zo goed als niet op dat forum
waarom post je niet gewoon mee ipv sneaky te lurken?quote:
Ik ging helemaal niet tekeer tegen Frank.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WCH was de spin in dit alles
durf ik niet Gquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom post je niet gewoon mee ipv sneaky te lurken?
Oh jij staat sowieso wel voor lul.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
oooh wauw sta ik even voor lul dankzij quotes zonder context
moa.. je dacht dat hij die post had weggehaald...quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ging helemaal niet tekeer tegen Frank.
fielaks dus blijkbaarquote:
Klopt er werden allemaal onwaarheden verkondigt, ik was er te laat bij om in te grijpen maar het is vrij duidelijk dat o.a. WCH dingen uit zijn dikke duim heeft lopen zuigen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ging helemaal niet tekeer tegen Frank.
haha zie hem stoken hèquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt er werden allemaal onwaarheden verkondigt, ik was er te laat bij om in te grijpen maar het is vrij duidelijk dat o.a. WCH dingen uit zijn dikke duim heeft lopen zuigen.
ja stel je voor dat ze even wat anders gaan doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
Grappig trouwens dat Hoink ineens weg is. Chai ook trouwens.
Hey Hermann, lekker gegeten?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja stel je voor dat ze even wat anders gaan doen
TR, niet slecht praten over Chai.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
Ja toevallig zeg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lasagnequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt er werden allemaal onwaarheden verkondigt, ik was er te laat bij om in te grijpen maar het is vrij duidelijk dat o.a. WCH dingen uit zijn dikke duim heeft lopen zuigen.
Frank wordt hier aanbeden terwijl hij echt geen Immanuel Kant is ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
maar ik had idd ook begrepen dat je dikke fittie met frank had gehad, kon me al niet voorstellen hoe mensen fittie met frank kunnen krijgen
Ja echt geel raarquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
Onzinnige complotten rondstrooien en dan weggaan als je onderuit wordt gehaald met keiharde feiten.
niet hatenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Frank wordt hier aanbeden terwijl hij echt geen Immanuel Kant is ofzo.
Dat is incorrect, ik had ruzie met Huge.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
maar ik had idd ook begrepen dat je dikke fittie met frank had gehad, kon me al niet voorstellen hoe mensen fittie met frank kunnen krijgen
Geheel toevallig dat ze hier constant zijn om de overwinning van de democratie te bagatelliseren maar zodra ze met de feiten om de oren worden geslagen weg zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aightquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is incorrect, ik had ruzie met Huge.
ik weet niet eens was bagategagltenogiets betekent johquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geheel toevallig dat ze hier constant zijn om de overwinning van de democratie te bagatelliseren maar zodra ze met de feiten om de oren worden geslagen weg zijn.
Ja jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet om argumenten of discussie hoor.
ze is je hond nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, net had je nog zo'n grote mond. Ga nu eens op mijn post in dan.
Vraag maar aan Frank, die schijnt alles te wetenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet niet eens was bagategagltenogiets betekent joh
Hij komt zometeen wel denk. Het is weer weekendquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vraag maar aan Frank, die schijnt alles te weten
heb je touchscreenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik voel jullie frustraties gwn vanaf m'n beeldscherm
Ik start een Absurde Quiz in ONZquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
zullen we anders gewoon gezellig gaan doen
Allsof jij emoties hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
diepe shit hier man... diepquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
braillequote:
wel heel toevallig andersquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kan niet vertellen wat de reden is dat ik weggegaan ben, maar het kwam niet door Frank en ook niet door discussies.
Prima.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
quote:
Oh, komt die onwaarheidsspreker ook weer even stokenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
diepe shit hier man... diep
Neebenandere dingen aan het doequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, net had je nog zo'n grote mond. Ga nu eens op mijn post in dan.
Zo diep in je darmen ja ? ;squote:Op vrijdag 8 april 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
diepe shit hier man... diep
Soms.quote:
Dat heeft er wel aan bijgedragen maar was niet de reden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat hier een stel droeftoeters zitten toch
wat is dat?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zou onder andere DM openbaring en Crewbash inhouden.
Ik heb popcorn en ga vanavond om half 9 opeten echt zin in ;$ omg kijk er zooo naar uitquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo diep in je darmen ja ? ;s
[..]
Soms.
Kan je begrijpen dat ik je een beetje sneu vind doen? Verder ben je wel oke hoor, maar beter meng je je gewoon niet meer in discussies verder.quote:
vies vuil stokertje ben jequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, nu is Hoink er niet om je handje vast te houden hè
arme jijquote:
Een maand geleden was de SC al een aantal uur geslotenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
Nu al fittie, Zon is nog niet eens onder.
trquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet in gestikt bent.
Stoere jongen ben jequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nounounou TRquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
gedraag jequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, een admin vond het nodig zich te laten gelden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een maand geleden was de SC al een aantal uur gesloten![]()
Maar dat was allemaal Aber's schuld
FTFYquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
IK ZEI LATEN WE GEZELLIG DOEN WAAROM LEZEN JULLIE NIET
alsof mensen gaan luisteren naar een ectoquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
IK ZEI LATEN WE GEZELLIG DOEN WAAROM LUISTEREN JULLIE NIET
quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof mensen gaan luisteren naar een ecto
Gaat je geen reet aanquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
Hey hzaw: wat heb je met SE gedaan? Ze is er bijna nooit meer
Ja. Die sos is trouwens eindelijk op. Gisteren laatste beetje genomen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
kan je 1vs1 aan hoorquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
Haha netjes. Goed bevallen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Die sos is trouwens eindelijk op. Gisteren laatste beetje genomen.
Wat is sos? Wiet?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Die sos is trouwens eindelijk op. Gisteren laatste beetje genomen.
dat is niet echt een prestatiequote:
cokequote:
Lobi-tijdquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
Check deze man geen argumenten hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
laten we niet doen alsof dat iets nieuws isquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Check deze man geen argumenten hebben
Nee hoor, de helft zijn van Noel A.K.A paraboy Gallagherquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Mmg heeft wel een legacy aan quotes achtergelaten zeg.
Hoe is het, ouwe carebearquote:
het is net als een opleidingquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
laten we niet doen alsof dat iets nieuws is
Wat is een parayboyquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee hoor, de helft zijn van Noel A.K.A paraboy Gallagher
Ja geinig. Het was 10g. Iets van 3g weggegeven, dus 7 op. Vind het wel weer welletjes voorlopig.quote:
niets verrassendt inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
laten we niet doen alsof dat iets nieuws is
Wie ;squote:Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
prima vermaak hier met een psychotische drent
kan niet ik rook niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
wowquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niets verrassendt inderdaad
Doe eens niet zo mad tegen mij.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja, nu is Hoink er niet om je handje vast te houden hè
quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja geinig. Het was 10g. Iets van 3g weggegeven, dus 7 op. Vind het wel weer welletjes voorlopig.
Waarom zou je coke gaan nemen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja geinig. Het was 10g. Iets van 3g weggegeven, dus 7 op. Vind het wel weer welletjes voorlopig.
Sowieso dat jij die screenshots hebt ge-tr'dquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
prima vermaak hier met een psychotische Drent
psychoses zijn geen onbekend verschijnsel in de SCquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom zou je gratis drugs niet nemenquote:
nahquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sowieso dat jij die screenshots hebt ge-tr'd
of vrouwenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je gratis drugs niet nemen
dat kan ookquote:
Omdat het slecht voor je is?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je gratis drugs niet nemen
jammer genoeg heb jij geen psyche...quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
psychoses zijn geen onbekend verschijnsel in de SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |