sorryquote:
doe niet zo raar. Gewoon lekker FOK!kenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik toch maar de kroeg in vanavond...
WAT IS 450.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Staat niks bijzonders in eigenlijk, we zijn alleen maar elkaar aan het @-enHet is vernoemd naar jou
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik toch maar de kroeg in vanavond...
Ik vind bier en live muziek leuker.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe niet zo raar. Gewoon lekker FOK!ken
echt he, wat denkt die zeer Dagoduck wel nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe niet zo raar. Gewoon lekker FOK!ken
TMG is een commercieel bedrijf. Het heeft graag dat zijn dochterondernemingen winst maken. Geenstijl is zo'n dochteronderneming. Toch werd Geenstijl eind 2014 te koop gezetquote:
Een forum waar veel lui uit de SC opzitten en wat qua niveau nog veel lager is dan de SC. Er wordt tevens geroddeld over personen uit deze SC en dat vindt men dan heel stoer.quote:
nep-FOK!kerquote:
God only knows.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR
Ga je ook weer verder met de Beauty SC?
haha madquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een forum waar veel lui uit de SC opzitten en wat qua niveau nog veel lager is dan de SC. Er wordt tevens geroddeld over personen uit deze SC en dat vindt men dan heel stoer.
Wees eens niet zo een slechte verliezer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
Er wordt tevens geroddeld over personen uit deze SC en dat vindt men dan heel stoer.
Bestaat niet.quote:
Nog live gezien.quote:
Alles beter dan spruitjesquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee niet echt, vind broccoli gewoon vies
eens, dat is een van de weinige dingen die ik gewoon echt niet kan etenquote:
Volgens mijn ouders zijn die dingen lang niet zo bitter meer als vroeger. Ik zou het niet weten, ik vreet het niet.quote:
Helder verhaal van ome Hoink hoor tsjongejongequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TMG is een commercieel bedrijf. Het heeft graag dat zijn dochterondernemingen winst maken. Geenstijl is zo'n dochteronderneming. Toch werd Geenstijl eind 2014 te koop gezet. Meestal gaat het dan niet zo goed met de dochteronderneming.
Toen trad in april 2015 de referendumwet in werking. De referendumwet bepaalt dat er alleen referenda mogen worden aangevraagd voor voorstellen die zijn behandeld door de Eerste Kamer. In plaats van dat ze een binnenlands voorstel kiezen wat daadwerkelijk een duidelijk effect heeft op de situatie van de kiezer, grijpt Geenstijl het eerste de beste voorstel wat er is behandeld: een obscuur handelsverdrag waar normaal niet van op of om wordt gekeken.
Geenstijl gaat als GeenPeil hard actie voeren en de aandacht op zich vestigen als initiatiefnemer van dit democratische hoogstandje met een kopman die het geen fluit kan schelen wat er in het verdrag staat. Een beetje vreemd voor een vertegenwoordiger van de democratie. Wat blijkt uiteindelijk als de actie tegen het einde loopt? Geenstijl maakt weer voldoende omzet en wordt uit de verkoop gehaald.
Dus hoewel de uitkomst en het referendum zelf op democratische wijze is verlopen, is het initiele initiatief allesbehalve uit vaderlandsliefde voortgekomen. Het is niets meer dan een commerciele stunt.
Ja, echt een verschrikkelijk forum.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een forum waar veel lui uit de SC opzitten en wat qua niveau nog veel lager is dan de SC. Er wordt tevens geroddeld over personen uit deze SC en dat vindt men dan heel stoer.
een subforum van fok of heeft het niets met fok te maken? thanx voor post btw.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik die dingen al zie ga ik echt Braddiestijl, jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
eens, dat is een van de weinige dingen die ik gewoon echt niet kan eten
staat los van FOK!quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
een subforum van fok of heeft het niets met fok te maken? thanx voor post btw.
buiten adem?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik die dingen al zie ga ik echt Braddiestijl, ja
lekker juist. Al heb ik wel het idee dat die heel wat minder naar spruitjes smaken dan vroegerquote:
Heb de screencapsquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jelly omdat jij geen invitatie hebt voor 450forum? Of wil je m'n aandacht gewoon?
ja dat vroeg hij toch nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, enkel elke post die geplaatst wordt hout verband met iets dat gezegd is op Fok.
wat voor hout?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, enkel elke post die geplaatst wordt hout verband met iets dat gezegd is op Fok.
Altijd zo irritant aanwezigquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, jij bent altijd zo hinderlijk aanwezig.
Nou jeetje zeg, vervelende ventquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, jij bent altijd zo hinderlijk aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |