Er gaan ook vást wel weer dashcam beelden komen. Alleen niet meer met dat zeurende commentaar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ach, de zeurende chauffeur vond ik ook grappig.
nee het boeit echt helemaal niemandquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:37 schreef Fylax het volgende:
iedereen helemaal flippen shit fylax kan kijken op 450 hoe kan dit snel snel wegrennen
Maak jezelf geen illusiesquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:37 schreef Fylax het volgende:
iedereen helemaal flippen shit fylax kan kijken op 450 hoe kan dit snel snel wegrennen
het gaat niet over jouquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
Kan iemand mij even providen met caps van de gesprekken over mij op 450?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
waren er gesprekken over jou dan?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb niet echt Beach Boys gezien, maar wel Brian Wilson met Al Jardine dus dat is haast hetzelfdequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mweh, ik wilde ze toen zien op Bospop in 2012, maar goed.. Geen rijbewijs, en treinreizen vond ik klote.. Dus dan maar niet
Zo ook Santana, Paul Simon (Met Ladysmith Black Mambazo of zo) en Meat Loaf misgelopen.
Toen ik mycroftte vond ik anders wel heel veel dingen als "kijk op 450" als mensen vroegen waarom ik weg was.quote:
oh... misschien is je afscheidspost gecapped daar dat kan wel... ik kan me het niet zo herinnerenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toen ik mycroftte vond ik anders wel heel veel dingen als "kijk op 450" als mensen vroegen waarom ik weg was.
ja klopt, die post was hier verwijderd geloof ikquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh... misschien is je afscheidspost gecapped daar dat kan wel... ik kan me het niet zo herinneren
niets bijzonders in ieder geval
okay dat valt me mee. Ik heb een ban aldaar dus kan niet checken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh... misschien is je afscheidspost gecapped daar dat kan wel... ik kan me het niet zo herinneren
niets bijzonders in ieder geval
ik zal wel even voor je kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
okay dat valt me mee. Ik heb een ban aldaar dus kan niet checken.
Crewbash zeker.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja klopt, die post was hier verwijderd geloof ik
Ik zal eens kijken, maar volgens mij staat er serieus niks behalve de reden waarom je weggingquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toen ik mycroftte vond ik anders wel heel veel dingen als "kijk op 450" als mensen vroegen waarom ik weg was.
Maar ik care niet verderquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hele verhalen, niet normaal meer haha
geen idee, zou kunnenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
okay dat valt me mee. Ik heb een ban aldaar dus kan niet checken.
Ik heb die reden niet eens verteld dus dat zou ik knap vinden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, maar volgens mij staat er serieus niks behalve de reden waarom je wegging
Oke Hansquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb die reden niet eens verteld dus dat zou ik knap vinden.
Deed ze dat maar eensquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hele foto-sets gaan daar voor grof geld van de hand
Opso does groningen part 1 - 5
Oh dit is van toen ja.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand heeft het over jou. Voel je vooral niet belangrijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
dat parkour was fucking vetquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap echt niet wat mensen leuk vonden aan dat eerste deel van mirror's edge
Ja, klopt maar Mortaxx wordt ook altijd handje boven het hoofd gehouden. Massa moordenaar als UI is prima hier.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dit is van toen ja.
Stalin mag hier maar Mussolini niet
Ja hallo ik heb dat toen alleen naar jou gestuurd dus jij bent schuldige.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hele foto-sets gaan daar voor grof geld van de hand
Opso does groningen part 1 - 5
staan er nog nieuwe pics van jou op?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niemand heeft het over jou. Voel je vooral niet belangrijk
klopt, ga deze zomer met de caravan op vakantie van het geld dat ik ermee verdiend hebquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hallo ik heb dat toen alleen naar jou gestuurd dus jij bent schuldige.
Mod is Guus dus ik ga niet eens proberen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
oké ik heb geen zin om 34898948943 pagina's aan topics te gaan doorzoeken dus jimmy moet z'n ban maar op laten heffen als ie t wil zien
die heeft banquote:
Ik eis wel zo'n 50% van opbrengsten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klopt, ga deze zomer met de caravan op vakantie van het geld dat ik ermee verdiend heb
hehehequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mod is Guus dus ik ga niet eens proberen.
ik zie het jaquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dit is van toen ja.
Stalin mag hier maar Mussolini niet
stuur wel een kaartjequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik eis wel zo'n 50% van opbrengsten.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:45 schreef McGrath het volgende:
Het was best gezellig zonder jimmydean eigenlijk
quote:Op maandag 21 maart 2016 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
inderdaad, dat is niet meer leuk sinds jimmy weg is
Okequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
mooi dat jimmy dan toch nog een beetje bij ons is.
oh ja geen idee zoals je weet kom ik zo goed als niet op dat forumquote:
had 2 posts en lurkte maandenlang meequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja geen idee zoals je weet kom ik zo goed als niet op dat forum
waarom post je niet gewoon mee ipv sneaky te lurken?quote:
Ik ging helemaal niet tekeer tegen Frank.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WCH was de spin in dit alles
durf ik niet Gquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom post je niet gewoon mee ipv sneaky te lurken?
Oh jij staat sowieso wel voor lul.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
oooh wauw sta ik even voor lul dankzij quotes zonder context
moa.. je dacht dat hij die post had weggehaald...quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ging helemaal niet tekeer tegen Frank.
fielaks dus blijkbaarquote:
Klopt er werden allemaal onwaarheden verkondigt, ik was er te laat bij om in te grijpen maar het is vrij duidelijk dat o.a. WCH dingen uit zijn dikke duim heeft lopen zuigen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ging helemaal niet tekeer tegen Frank.
haha zie hem stoken hčquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt er werden allemaal onwaarheden verkondigt, ik was er te laat bij om in te grijpen maar het is vrij duidelijk dat o.a. WCH dingen uit zijn dikke duim heeft lopen zuigen.
ja stel je voor dat ze even wat anders gaan doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
Grappig trouwens dat Hoink ineens weg is. Chai ook trouwens.
Hey Hermann, lekker gegeten?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja stel je voor dat ze even wat anders gaan doen
TR, niet slecht praten over Chai.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
Ja toevallig zeg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lasagnequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt er werden allemaal onwaarheden verkondigt, ik was er te laat bij om in te grijpen maar het is vrij duidelijk dat o.a. WCH dingen uit zijn dikke duim heeft lopen zuigen.
Frank wordt hier aanbeden terwijl hij echt geen Immanuel Kant is ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
maar ik had idd ook begrepen dat je dikke fittie met frank had gehad, kon me al niet voorstellen hoe mensen fittie met frank kunnen krijgen
Ja echt geel raarquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
Onzinnige complotten rondstrooien en dan weggaan als je onderuit wordt gehaald met keiharde feiten.
niet hatenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Frank wordt hier aanbeden terwijl hij echt geen Immanuel Kant is ofzo.
Dat is incorrect, ik had ruzie met Huge.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
maar ik had idd ook begrepen dat je dikke fittie met frank had gehad, kon me al niet voorstellen hoe mensen fittie met frank kunnen krijgen
Geheel toevallig dat ze hier constant zijn om de overwinning van de democratie te bagatelliseren maar zodra ze met de feiten om de oren worden geslagen weg zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aightquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is incorrect, ik had ruzie met Huge.
ik weet niet eens was bagategagltenogiets betekent johquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geheel toevallig dat ze hier constant zijn om de overwinning van de democratie te bagatelliseren maar zodra ze met de feiten om de oren worden geslagen weg zijn.
Ja jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet om argumenten of discussie hoor.
ze is je hond nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, net had je nog zo'n grote mond. Ga nu eens op mijn post in dan.
Vraag maar aan Frank, die schijnt alles te wetenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet niet eens was bagategagltenogiets betekent joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |