Fascinerend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:13 schreef Dimachaerus het volgende:
ik begin echt een driehoekje te worden !
nu doorzetten met bulken !
een gevarendriehoek zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:13 schreef Dimachaerus het volgende:
ik begin echt een driehoekje te worden !
nu doorzetten met bulken !
Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je mag best wel kieskeurig zijn hoor niels. jij bent ook een mens, net zo veel waard als ieder ander
ahquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Pfff, door die OP twijfel ik weer aan mijn heteroseksualiteit, rawr.
dat is precies wat ze willen !quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja ben wel angstig geworden na die aanslagen in Brussel
BOEEquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja ben wel angstig geworden na die aanslagen in Brussel
IK HOU VAN GEITJESquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
omfg<3
https://www.facebook.com/realkraze/videos/751005088369484/
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zou wel wat meer dankwoorden willen voor mijn mooie OP gvd
paarlen voor de zwijnen hier
denk wel dat dima een potentieel gevaar is. hij zegt dat hij spiertjes kweekt, maar intussen zit er gewoon een gordel onder dat v halsjequote:
Officiersfunktie 2 strepen. Da's 1 minder dan ik gewend ben, maar gage is ongeveer hetzelfde.quote:
Beetje creepen bij anderen die staan te douchenquote:
ja toen ik klein was kon je altijd brokjes uit een automaat halen bij de kinderboerderij, keilief natuurlijk, maar die beesten happen zo in je handjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ZO FUKING LIEF ZO KLEIN. Wel fucking gemene beesten tho
Ik wil ze serieus ooitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ZO FUKING LIEF ZO KLEIN. Wel fucking gemene beesten tho
Hij oefent voor de real deal. Weegt wat natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk wel dat dima een potentieel gevaar is. hij zegt dat hij spiertjes kweekt, maar intussen zit er gewoon een gordel onder dat v halsje
Bijna half 10 joh, komt goed.quote:
DIT IS PAS ENG ZEGquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef HPLC het volgende:
Nog 6 minuten, dan is er weer vrede en niveau
kan, maar hij is niet echt stabiel zeg maarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij oefent voor de real deal. Weegt wat natuurlijk
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef HPLC het volgende:
Nog 6 minuten, dan is er weer vrede en niveau
ik ga al hoorquote:
Dat is Stimo toch irl?quote:
In Duitsland schijnt ie wel succesvol te zijnquote:
Was weer gezellig moeten we vaker doenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
ik ga al hoor
jeetje
doei dan maar
ja in marokko op de boerderij rennen ze altijd op me af om me te stotenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja toen ik klein was kon je altijd brokjes uit een automaat halen bij de kinderboerderij, keilief natuurlijk, maar die beesten happen zo in je handje
stoten hihiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ja in marokko op de boerderij rennen ze altijd op me af om me te stoten
ik vind ze echt nep smaken, en ik heb ze echt al sinds de basisschool niet gehad. Moet je nagaan als je als kind chocolade nep vindquote:
die grote ook hoor, vooral mamaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
stoten hihi
ja, die kleine bokjes beuken gewoon tegen je aan
Doet mij altijd aan mijn (overleden) oma denken als ik dat eetquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:29 schreef pinman het volgende:
Die smaak maakt koetjesrepen juist lekker
Boksquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:29 schreef pinman het volgende:
Die smaak maakt koetjesrepen juist lekker
Ik door 2 ganzen. De manege had er 2 rondlopen, die beesten gingen altijd achter je aanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Chai het volgende:
Ik ben weleens achtervolgt door een agressieve haan.
Ik moest in 2014 bij een kinderboerderij bomen snoeien en toen werd ik achtervolgd door een kalkoenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Chai het volgende:
ik ook had een stukje uit mn enkel gebeten toen ik jong was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Chai het volgende:
Zou kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ook had een stukje uit mn enkel gebeten toen ik jong was.
Big black cock devoured little chubby teen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben serieus beetje bang voor grote vogels.
Ik door een monitor lizard. Uiteindelijk hebben we 'm opgegeten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Chai het volgende:
Ik ben nu een beetje bang voor kalkoenenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:32 schreef Amarantha het volgende:
op de kinderboerderij altijd belaagd door een pauw. fucking eng als zo'n beest helemaal uitklapt en als een gek op je afrent en begint te schuddenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Chai het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Ganzen en zwanen zijn ook niet leuk hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:32 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje bang voor kalkoenen
2014, kinderboerderij. Weet je zeker dat je 16 bent?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik moest in 2014 bij een kinderboerderij bomen snoeien en toen werd ik achtervolgd door een kalkoen![]()
Bureau halt strafjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
2014, kinderboerderij. Weet je zeker dat je 16 bent?
Was voor een maatschappelijke stage of zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
2014, kinderboerderij. Weet je zeker dat je 16 bent?
Liever Latijn dan Spaansquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef Ashqelon het volgende:
fok het nederlandse middelbare schoolonderwijs bazentalen als spaans en grieks worden amper gegeven maar frans en duits wel.
wat deed jij, atheneum in de onderbouw?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Chai het volgende:
ga eens leven man, hier zitten allemaal verzuurde oude mensenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef pinman het volgende:
[..]
Was voor een maatschappelijke stage of zo.
EN IK BEN 17
Ah, wist ik nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef pinman het volgende:
[..]
EN IK BEN 17
For fucks sakequote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ook had een stukje uit mn enkel gebeten toen ik jong was.
Big black cock devoured little chubby teen.
Nog geen bier mogen kopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:34 schreef pinman het volgende:
[..]
EN IK BEN 17
Het is me toch wat. Ik kon op m'n 15e gewoon bier scoren.quote:
had je toen al zo'n oude kop?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is me toch wat. Ik kon op m'n 15e gewoon bier scoren.
Ik had op m'n 15de nog geen behoefte aan bier eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is me toch wat. Ik kon op m'n 15e gewoon bier scoren.
nee heb er een vraag over.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben jij zo'n figuur die mensen beoordeelt op scholing?
als stimo dit zegt is het wel echt srs businessquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
JIJ MET JE KUT VRAGEN OMG STAPH EENS
Ik heb hier wel 'ns een foto gepost van toen ik 18 ofzo was.quote:
als ik het goed kon en het kon verkopen wel, tu?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh oke, zou jij meth kunnen koken?
Gewoon wat meth in een pannetje, water erbij en koken maarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh oke, zou jij meth kunnen koken?
nee, zou dan even bb opnieuw moeten kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
als ik het goed kon en het kon verkopen wel, tu?
hahaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon wat meth in een pannetje, water erbij en koken maarhaha
wist niet dat je bb, bcs gezien?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, zou dan even bb opnieuw moeten kijken
met of zonder afzuiging ?!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon wat meth in een pannetje, water erbij en koken maarhaha
baas, wie vind je de grootste baas uit bb?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb bb nu twee keer helemaal gezien, bcs een stukje
stfu vieze flasherquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
TIJD OM AAN MN SCRIPTIE TE ZITTEN
kut leven
Crip app me je pussy nog voor wat extra support
gus, saul, mike, tucoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
baas, wie vind je de grootste baas uit bb?
wat een nutteloze vragen stel jij vaak.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
als tuco en gus een ruzie hebben, wiens kant zou je kiezen en waarom?
Jij kunt niet eens aardig doen manquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, als ik aardig doe reageert er niemand, dus ik moet wel.
zie HPLC' post hierboven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat een nutteloze vragen stel jij vaak.
Ik heb echt geen zin om BCS meer te kijken door Ash...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
Ik ga bijna BB een kutserie vinden door al die vragen
wist niet dat je bb had gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om BCS meer te kijken door Ash...
Haha pussyquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt wel, wordt alleen niet gewaardeerd, want dan ben ik weer een white knight.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:52 schreef Remqo het volgende:
Ash, wat zou jij doen als je broertje je verraadt door met een Franse prinses te gaan trouwen?
Ik stel gewoon een vraag wat van belang is uit mijn favoriete serie.quote:
mijn excuses aan de tafel aanbiedenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zou je doen als Wilson Fisk je kop tegen een tafel aan ramt?
Naar een witte schilderij kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zou je doen als Wilson Fisk je kop tegen een tafel aan ramt?
wist niet dat het tvserie referentie was welke tvserie?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag wat van belang is uit mijn favoriete serie.
De volgende wordt een Skye-vraag
Vikingsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wist niet dat het tvserie referentie was welke tvserie?
Binnenkort seizoen 4quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:01 schreef McGrath het volgende:
Heeft er iemand nou al eens Banshee gekeken?
totale pulpquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:01 schreef McGrath het volgende:
Heeft er iemand nou al eens Banshee gekeken?
Ik vind het eigenlijk wel prima zo, het moet ook niet te lang duren.quote:
Je had natuurlijk nog een heel verhaal erachter aan kunnen maken als hij eenmaal uit het dorpje weer vertrokken is. Zo lang ze Proctor gewoon in leven houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima zo, het moet ook niet te lang duren.
Proctor is wel een badassquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je had natuurlijk nog een heel verhaal erachter aan kunnen maken als hij eenmaal uit het dorpje weer vertrokken is. Zo lang ze Proctor gewoon in leven houden.
Je bedoelt die in de gevangenis?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Proctor is wel een badass![]()
En leuk dat WCH een gastoptreden had als Albino
Ja, die lelijke enge kale gastquote:
BB gerelateert?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo Ash, ga je nog antwoord geven :s :s
Dan word je wel heel erg braddiequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
recept lezen en opeens
2/3 eieren
200 g rozijnen
1 pak filodeeg
100 kg boter
Ohooho wat erg. Wat een blunder. Dat dit gebeurt zeg...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
recept lezen en opeens
2/3 eieren
200 g rozijnen
1 pak filodeeg
100 kg boter
Interesse gewekt. Dit gaat over Banshee?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
die graag jongetjes seksueel vernedert
Seizoen 1 aflevering 6quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Interesse gewekt. Dit gaat over Banshee?
Zulke kul onthoud ik gewoonquote:
okequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ohooho wat erg. Wat een blunder. Dat dit gebeurt zeg...
Heb hem Oberkullie aanbevolen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe gaan de dm zaken laatste tijd? Nog wat geregeld?
Vroeger dacht ik dat Hermann de grootste fan was, die mening heb ik bij moeten schavenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat iemand zo geobsedeerd kan zijn over een serie zoals Ash dat kan hoor. Geen 10 posts zonder er over te beginnen volgens mij.
grootste seriefan of bbfan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat Hermann de grootste fan was, die mening heb ik bij moeten schaven
Leuk, waar loop je stage?quote:
die posts vallen mee, ben wel srs over dat restaurant.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat iemand zo geobsedeerd kan zijn over een serie zoals Ash dat kan hoor. Geen 10 posts zonder er over te beginnen volgens mij.
dit boeit niemandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:29 schreef Rozevla het volgende:
Zou goed kunnen!
Ik verdenk haar ook van een dikke kut, net zoals Dee van enzo knol
Ik vind jou ook maar een vlaflipquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja leuk vanillekwark, maar ik haat je nu
mmmquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:33 schreef Rozevla het volgende:
Of je zet hem op je pener om mannen melk eruit te halen en af te meten
Als wij zeggen dat het niet meevalt, dan valt het helemaal niet meequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die posts vallen mee, ben wel srs over dat restaurant.
BB-fan, jij overtreft het met vlag en wimpelquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Om moedermelk uit de borst te halen en af te meten.
mag ik nog wel steeds de #1 GoT fan zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
BB-fan, jij overtreft het met vlag en wimpel
Ja niemand wil geassocieerd worden met dat hoerenkind onder je naam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik nog wel steeds de #1 GoT fan zijn
Boeken gelezen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja niemand wil geassocieerd worden met dat hoerenkind onder je naam.
oh wist niet dat er uberhaupt over bb werd gesproken pre-Ashqelon. wat werd er zoal gezegd en alleen door mann?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
BB-fan, jij overtreft het met vlag en wimpel
Die tandenstoker.quote:
als je maar niet iedereen bestookt met vragenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme man we herinneren ons toch niet ieder gesprek ooit hierquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh wist niet dat er uberhaupt over bb werd gesproken pre-Ashqelon. wat werd er zoal gezegd en alleen door mann?
zegt toch ook dat het tof was maar wist gewoon niet wat een maatkolf is. jesse zei toen dat die spullen niet nodig waren en dat walt een homo is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit zegt Walt in een van de eerste afleveringen hoor
als ik een restaurant zou openen met drakeneieren op het menu zouden jullie eten??quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
als je maar niet iedereen bestookt met vragen
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja en ook meteen de enige 5 boeken in de afgelopen 5 jaar
Wat heb jij zulke rare vragenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh wist niet dat er uberhaupt over bb werd gesproken pre-Ashqelon. wat werd er zoal gezegd en alleen door mann?
Alleen als het volgens familierecept looptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een restaurant zou openen met drakeneieren op het menu zouden jullie eten??
Maar die dingen zijn kaolohardquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een restaurant zou openen met drakeneieren op het menu zouden jullie eten??
ik vind het ook vreemd dat ze een tiener is en op dingen reageertquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd dat zij in die youtube filmpjes van: teens react to... zit.
Lekker ruim begripquote:
Nee wat een lelijkerd is dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
Zouden jullie je eigen zus pakken als die eruit zag als Cersei?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het ook vreemd dat ze een tiener is en op dingen reageert
Meteenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
zou eerst aan mijn moeder vragen waarom ze al op haar 5de een kind kreegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
Tegenwoordig ziet Cersei er uit als m'n broertje, dus neequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou eerst aan mijn moeder vragen waarom ze al op haar 5de een kind kreeg
ja godver, alleen rozevla antwoordt eerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet Cersei er uit als m'n broertje, dus nee
Sansa lijkt op willoowquote:
jawel, want zijn ook kut filmpjes. Behalve teens react to KSI en KSI react to teens react to KSI.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik weet wat het is goffedomme
maar is toch nie vreemd nie
KSI is de grootste drolflap op joeptoepquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
jawel, want zijn ook kut filmpjes. Behalve teens react to KSI en KSI react to teens react to KSI.
neequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KSI is de grootste drolflap op joeptoep
En lijkt natuurlijk niet op WCHquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
grey worm hosselt wel gewoon die missandei ffkes
kijk vroeger wel eens naar hem, laatst probeerde ik het weer en godverdomme wat slechtquote:
Ik vind het wel grappig in combinatie met de andere sidemenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijk vroeger wel eens naar hem, laatst probeerde ik het weer en godverdomme wat slecht
hij deed ook een interview met Ryan Reynolds voor Deadpool, plaatsvervangende schaamte. wat een ongrappige tiet
ja maar mijn mening is feit en de jouwe niet #jimmydeanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig in combinatie met de andere sidemen
Weet je waar je moet zijn als je meer wil terwijl ze het niet wil met jou, kan je mooi voor het raam gaan staan fappen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij wil gelijk op de eerste date al bij haar thuis op bezoek, koekoek
mooi dat jimmy dan toch nog een beetje bij ons is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar mijn mening is feit en de jouwe niet #jimmydean
loras omdat dat geen lijk isquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:51 schreef HPLC het volgende:
Wie zouden jullie eerder doen: Renly of Loras?
staand fappen is niet zo handig voor ons dikke mensenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet je waar je moet zijn als je meer wil terwijl ze het niet wil met jou, kan je mooi voor het raam gaan staan fappen.
Ja beetje het tegenovergestelde van jouquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij wil gelijk op de eerste date al bij haar thuis op bezoek, koekoek
Hoe die zo snel mogelijk de horizontale lambada met dat mokkel van hem danstquote:
is dat een double negativequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja beetje het tegenover tegenover van jou
Oh jeetje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoe die zo snel mogelijk de horizontale lambada met dat mokkel van hem danst
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:43 schreef Montelly het volgende:
Ik ga ook slapen, Chai je bent saai vandaag tutje
waar is de volgendequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:52 schreef HPLC het volgende:
Best leuk van die vragen verzinnen, ga er meer doen
weet ik veel, moet je piets weerbericht kijken ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar is het kouder? Ten noorden van 'The Wall' of in Siberië?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet Cersei er uit als m'n broertje, dus nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |