die posts vallen mee, ben wel srs over dat restaurant.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat iemand zo geobsedeerd kan zijn over een serie zoals Ash dat kan hoor. Geen 10 posts zonder er over te beginnen volgens mij.
dit boeit niemandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:29 schreef Rozevla het volgende:
Zou goed kunnen!
Ik verdenk haar ook van een dikke kut, net zoals Dee van enzo knol
Ik vind jou ook maar een vlaflipquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja leuk vanillekwark, maar ik haat je nu
mmmquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:33 schreef Rozevla het volgende:
Of je zet hem op je pener om mannen melk eruit te halen en af te meten
Als wij zeggen dat het niet meevalt, dan valt het helemaal niet meequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die posts vallen mee, ben wel srs over dat restaurant.
BB-fan, jij overtreft het met vlag en wimpelquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Om moedermelk uit de borst te halen en af te meten.
mag ik nog wel steeds de #1 GoT fan zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
BB-fan, jij overtreft het met vlag en wimpel
Ja niemand wil geassocieerd worden met dat hoerenkind onder je naam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik nog wel steeds de #1 GoT fan zijn
Boeken gelezen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja niemand wil geassocieerd worden met dat hoerenkind onder je naam.
oh wist niet dat er uberhaupt over bb werd gesproken pre-Ashqelon. wat werd er zoal gezegd en alleen door mann?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
BB-fan, jij overtreft het met vlag en wimpel
Die tandenstoker.quote:
als je maar niet iedereen bestookt met vragenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme man we herinneren ons toch niet ieder gesprek ooit hierquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh wist niet dat er uberhaupt over bb werd gesproken pre-Ashqelon. wat werd er zoal gezegd en alleen door mann?
zegt toch ook dat het tof was maar wist gewoon niet wat een maatkolf is. jesse zei toen dat die spullen niet nodig waren en dat walt een homo is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit zegt Walt in een van de eerste afleveringen hoor
als ik een restaurant zou openen met drakeneieren op het menu zouden jullie eten??quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
als je maar niet iedereen bestookt met vragen
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja en ook meteen de enige 5 boeken in de afgelopen 5 jaar
Wat heb jij zulke rare vragenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh wist niet dat er uberhaupt over bb werd gesproken pre-Ashqelon. wat werd er zoal gezegd en alleen door mann?
Alleen als het volgens familierecept looptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een restaurant zou openen met drakeneieren op het menu zouden jullie eten??
Maar die dingen zijn kaolohardquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een restaurant zou openen met drakeneieren op het menu zouden jullie eten??
ik vind het ook vreemd dat ze een tiener is en op dingen reageertquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd dat zij in die youtube filmpjes van: teens react to... zit.
Lekker ruim begripquote:
Nee wat een lelijkerd is dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
Zouden jullie je eigen zus pakken als die eruit zag als Cersei?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het ook vreemd dat ze een tiener is en op dingen reageert
Meteenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
zou eerst aan mijn moeder vragen waarom ze al op haar 5de een kind kreegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
Tegenwoordig ziet Cersei er uit als m'n broertje, dus neequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou eerst aan mijn moeder vragen waarom ze al op haar 5de een kind kreeg
ja godver, alleen rozevla antwoordt eerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet Cersei er uit als m'n broertje, dus nee
Sansa lijkt op willoowquote:
jawel, want zijn ook kut filmpjes. Behalve teens react to KSI en KSI react to teens react to KSI.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik weet wat het is goffedomme
maar is toch nie vreemd nie
KSI is de grootste drolflap op joeptoepquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
jawel, want zijn ook kut filmpjes. Behalve teens react to KSI en KSI react to teens react to KSI.
neequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KSI is de grootste drolflap op joeptoep
En lijkt natuurlijk niet op WCHquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
grey worm hosselt wel gewoon die missandei ffkes
kijk vroeger wel eens naar hem, laatst probeerde ik het weer en godverdomme wat slechtquote:
Ik vind het wel grappig in combinatie met de andere sidemenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijk vroeger wel eens naar hem, laatst probeerde ik het weer en godverdomme wat slecht
hij deed ook een interview met Ryan Reynolds voor Deadpool, plaatsvervangende schaamte. wat een ongrappige tiet
ja maar mijn mening is feit en de jouwe niet #jimmydeanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig in combinatie met de andere sidemen
Weet je waar je moet zijn als je meer wil terwijl ze het niet wil met jou, kan je mooi voor het raam gaan staan fappen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij wil gelijk op de eerste date al bij haar thuis op bezoek, koekoek
mooi dat jimmy dan toch nog een beetje bij ons is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar mijn mening is feit en de jouwe niet #jimmydean
loras omdat dat geen lijk isquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:51 schreef HPLC het volgende:
Wie zouden jullie eerder doen: Renly of Loras?
staand fappen is niet zo handig voor ons dikke mensenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet je waar je moet zijn als je meer wil terwijl ze het niet wil met jou, kan je mooi voor het raam gaan staan fappen.
Ja beetje het tegenovergestelde van jouquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij wil gelijk op de eerste date al bij haar thuis op bezoek, koekoek
Hoe die zo snel mogelijk de horizontale lambada met dat mokkel van hem danstquote:
is dat een double negativequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja beetje het tegenover tegenover van jou
Oh jeetje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoe die zo snel mogelijk de horizontale lambada met dat mokkel van hem danst
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:43 schreef Montelly het volgende:
Ik ga ook slapen, Chai je bent saai vandaag tutje
waar is de volgendequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:52 schreef HPLC het volgende:
Best leuk van die vragen verzinnen, ga er meer doen
weet ik veel, moet je piets weerbericht kijken ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar is het kouder? Ten noorden van 'The Wall' of in Siberië?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tegenwoordig ziet Cersei er uit als m'n broertje, dus nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |