als je maar niet iedereen bestookt met vragenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik nog wel steeds de #1 GoT fan zijn
godverdomme man we herinneren ons toch niet ieder gesprek ooit hierquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh wist niet dat er uberhaupt over bb werd gesproken pre-Ashqelon. wat werd er zoal gezegd en alleen door mann?
zegt toch ook dat het tof was maar wist gewoon niet wat een maatkolf is. jesse zei toen dat die spullen niet nodig waren en dat walt een homo is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit zegt Walt in een van de eerste afleveringen hoor
als ik een restaurant zou openen met drakeneieren op het menu zouden jullie eten??quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
als je maar niet iedereen bestookt met vragen
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja en ook meteen de enige 5 boeken in de afgelopen 5 jaar
Wat heb jij zulke rare vragenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh wist niet dat er uberhaupt over bb werd gesproken pre-Ashqelon. wat werd er zoal gezegd en alleen door mann?
Alleen als het volgens familierecept looptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een restaurant zou openen met drakeneieren op het menu zouden jullie eten??
Maar die dingen zijn kaolohardquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een restaurant zou openen met drakeneieren op het menu zouden jullie eten??
ik vind het ook vreemd dat ze een tiener is en op dingen reageertquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd dat zij in die youtube filmpjes van: teens react to... zit.
Lekker ruim begripquote:
Nee wat een lelijkerd is dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
Zouden jullie je eigen zus pakken als die eruit zag als Cersei?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het ook vreemd dat ze een tiener is en op dingen reageert
Meteenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
zou eerst aan mijn moeder vragen waarom ze al op haar 5de een kind kreegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |