Ze wil wel, maar door sociale angsten vind ze het lastig maar ik merk wel heel duidelijk aan hoe we praten en doen dat er een enorme klik is. Ze wil wel afspreken, maar niet bij haar thuis. En dat is nou juist waar ik het liever wel heb. Niet omdat ik ergens op uit ben (absoluut niet zelfs) Maar puur omdat dat wat voor de hand liggender is dan daar door de wijk heen lopen of ergens wat drinkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:33 schreef Zolder het volgende:
Eh nou moet even kijken
Na zo'n reactie kap ik het altijd meteen af. Dit betekent dat het kansloos is, geloof me.
"Moet "even" kijken"
En wanneer gaat ze dan kijken? Right, dat gaat ze niet doen
We zullen zien. Ik voorspel dat ze heel lang blijft reageren in de trand van "even kijken", tot ze jou te opdringerig gaat vinden en het contact gewoon gaat verbreken. En dan is al deze energie die je er in stopt voor niks.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze wil wel, maar door sociale angsten vind ze het lastig maar ik merk wel heel duidelijk aan hoe we praten en doen dat er een enorme klik is. Ze wil wel afspreken, maar niet bij haar thuis. En dat is nou juist waar ik het liever wel heb. Niet omdat ik ergens op uit ben (absoluut niet zelfs) Maar puur omdat dat wat voor de hand liggender is dan daar door de wijk heen lopen of ergens wat drinken
Dat dus, niet aan blijven kleven hoe moeilijk het ook is..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef Najieto het volgende:
Een onzeker persoon gaat een ander onzeker persoon niet helpen. Kappen dus en op naar de volgende.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze wil wel, maar door sociale angsten vind ze het lastig maar ik merk wel heel duidelijk aan hoe we praten en doen dat er een enorme klik is. Ze wil wel afspreken, maar niet bij haar thuis. En dat is nou juist waar ik het liever wel heb. Niet omdat ik ergens op uit ben (absoluut niet zelfs) Maar puur omdat dat wat voor de hand liggender is dan daar door de wijk heen lopen of ergens wat drinken
Dat ga ik wel even voorstellen ja, alleen dat word dan later deze week schat ik, anders kom ik ook weer zo desperate over... En dat wil ik zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:12 schreef Polenbatser het volgende:
Als ze niet bij haar thuis af wil spreken, dan wil ze niet bij haar thuis afspreken. Verzin gewoon een activiteit en locatie waar jullie je allebei bij goed voelen. Vraag aan haar waar ze graag wil afspreken.
Ik denk dat niet haasten het belangrijkste is. Als jullie elkaar echt zo leuk vinden dan komt die ontmoeting er echt wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat ga ik wel even voorstellen ja, alleen dat word dan later deze week schat ik, anders kom ik ook weer zo desperate over... En dat wil ik zeer zeker niet.
Maar dat ben je natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat ga ik wel even voorstellen ja, alleen dat word dan later deze week schat ik, anders kom ik ook weer zo desperate over... En dat wil ik zeer zeker niet.
Ongemakkelijk, man, man, man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:11 schreef MrBradge het volgende:
Ik wil graag met d`r afspreken en ergens een drankje doen, maar dat vind ik ongemakkelijk.
En zij wilt dat óók wel, maar stelt uit door haar angst zegt ze net.
Ze vind me leuk, en niet zo`n beetje ook, en ik haar ook, en ook niet zo`n beetje. En ze vind het fantastisch dat ik muziek maak en ze is zelf ook zo muzikaal als de neten. Het afspreken gaat er ook wel komen, want de klik is er énorm, maar het is nu gewoon even lastig en maakt mij super onzeker (ook omdat mijn laatste date niet geslaagd was, die stalkte mij op het laatstLetterlijk, telefoonnummer moeten veranderen en dergelijk)
Waarom is het ongemakkelijk om ergens wat te gaan drinken samen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:11 schreef MrBradge het volgende:
Ik wil graag met d`r afspreken en ergens een drankje doen, maar dat vind ik ongemakkelijk.
En zij wilt dat óók wel, maar stelt uit door haar angst zegt ze net.
Ze vind me leuk, en niet zo`n beetje ook, en ik haar ook, en ook niet zo`n beetje. En ze vind het fantastisch dat ik muziek maak en ze is zelf ook zo muzikaal als de neten. Het afspreken gaat er ook wel komen, want de klik is er énorm, maar het is nu gewoon even lastig en maakt mij super onzeker (ook omdat mijn laatste date niet geslaagd was, die stalkte mij op het laatstLetterlijk, telefoonnummer moeten veranderen en dergelijk)
Maar als je elkaar wilt, waarom wachten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:15 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik denk dat niet haasten het belangrijkste is. Als jullie elkaar echt zo leuk vinden dan komt die ontmoeting er echt wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |