Je spreekt te goed Nederlands, hoor..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:48 schreef Firuze het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet zo heel lang in Nederland. Oorspronkelijk uitwisselingsstudente, maar mijn familie is hier nu ook vanwege dingen enzo.
DON'T FEAR THE REAPER!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Feesten om de terroristjes niet tevreden te houden duh
Toon geen angst
Echt hequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je spreekt te goed Nederlands, hoor..
Ja, dit inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je spreekt te goed Nederlands, hoor..
Ben je niet in de war met California 'Iraanse' Pahlavi meisjes?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Iraanse meiden zijn vaak wel diehards, drinken uitgaan alles, goede vriendinnen ook
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Jammer, dat mensen altijd zo liegen op fok.
Zucht.
wat is erquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Zucht.
#rememberjuminellequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Zucht.
soz meen het dit keer echt. vraag maar aan firuze wat daar staat in het vorige topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Zucht.
Authentiek.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:48 schreef Firuze het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet zo heel lang in Nederland. Oorspronkelijk uitwisselingsstudente, maar mijn familie is hier nu ook vanwege dingen enzo.
Zo zo, je bent al aardig ingeburgerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Firuze het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met California 'Iraanse' Pahlavi meisjes?
had ooit een iraanse stagiaire, die sprak na 6 maaden europa duits, frans, engels en nederlands.. Nederlands was sowieso bijna foutloos, wel heel zwaar accent en verhaspeling van spreekwoordenquote:
inb4 che die wtf waar heb je het over reageertquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
Ik steek elke dag een kaars aan tijdens de seks met che
na 6 maaden? Moet een ranzige benden zijn geweest..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had ooit een iraanse stagiaire, die sprak na 6 maaden europa duits, frans, engels en nederlands.. Nederlands was sowieso bijna foutloos, wel heel waar accent en verhaspeling van spreekwoorden
heeft nu een topfunctie bij shell... bizar intellect... nooit meer zoiets ontmoet
Je gaat toch niet tijdens de seks kaarsjes aansteken gekke meidquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
Ik steek elke dag een kaars aan tijdens de seks met che
Nee, die kan nu moeilijk online komen. Zit vast in mijn kelder.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 che die wtf waar heb je het over reageert
Echt goed, zou willen dat ik dat kon. Maar ben niet zo gifted helaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had ooit een iraanse stagiaire, die sprak na 6 maaden europa duits, frans, engels en nederlands.. Nederlands was sowieso bijna foutloos, wel heel zwaar accent en verhaspeling van spreekwoorden
heeft nu een topfunctie bij shell... bizar intellect... nooit meer zoiets ontmoet
Allemaal even lachenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
na 6 maaden? Moet een ranzige benden zijn geweest..
Is toch zo... opgespoten lippen, botox, teveel familiegeld. Een verbouwing aan het huis is er niets mee!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zo zo, je bent al aardig ingeburgerd.
maanden, lulhoofdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
na 6 maaden? Moet een ranzige benden zijn geweest..
Was ook een grapje, zo romantisch ben ik zeker niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat toch niet tijdens de seks kaarsjes aansteken gekke meid
zie ik je ook nog echt doen tbhquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, die kan nu moeilijk online komen. Zit vast in mijn kelder.
Kaars in dr aarshol en dan aansteken, duhquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat toch niet tijdens de seks kaarsjes aansteken gekke meid
reageer eens op mn vraag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Firuze het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met California 'Iraanse' Pahlavi meisjes?
tja, zulke mensen zijn echt zeldzaam... die was werkelijk in alles goedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt goed, zou willen dat ik dat kon. Maar ben niet zo gifted helaas.
'60-'70 before ayatollahsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Iran is toch best welvarend enzo? Of was dat vroeger vooral?
Leuk facialkoppie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:54 schreef Montelly het volgende:
Ben meer van Durrani Popal typjes
[ afbeelding ]
met accent bedoel je zeker dat ze alle woorden uitrekt en alles vragen zegt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had ooit een iraanse stagiaire, die sprak na 6 maaden europa duits, frans, engels en nederlands.. Nederlands was sowieso bijna foutloos, wel heel zwaar accent en verhaspeling van spreekwoorden
dat is een landverrader pur sang. helemaal niet iraans.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:54 schreef Montelly het volgende:
Ben meer van Durrani Popal typjes
[ afbeelding ]
En dan zo al dat kaarsvet wat op je lul druipt, heeft toch iets extraquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kaars in dr aarshol en dan aansteken, duh
Nee, maar ben wel van de documantaire achtige films.quote:
Heb hem even opgezocht, klinkt interessant!quote:De derde clandestiene film van Iraanse regisseur Panahi, bekroond met de Gouden Beer in Berlijn, lijkt aanvankelijk een documentaire, maar de maker houdt het stuur van begin tot eind stevig in handen. De filmlange taxirit staat symbool voor de staat van het land en de onvrijheid van de maker, die al rijdend en filmend de hem voorgeschreven grenzen uitdaagt en oprekt. Met de in- en uitstappende passagiers behandelt hij - met de nodige humor - aan de hand van alledaagse akkefietjes grotere thema's als moraal en censuur.
ja maar ook gewoon grappige uitspraak "stikkiestof"quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
met accent bedoel je zeker dat ze alle woorden uitrekt en alles vragen zegt.
Teveel tijd verdoen op 4chan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.well.com/~cynsa/cement.html
Waarom weet jij dit?
vraag aan mij G.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Iran is toch best welvarend enzo? Of was dat vroeger vooral?
vragen of je met chloro op bank mag kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
Heb hem even opgezocht, klinkt interessant!
Waarom nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan zo al dat kaarsvet wat op je lul druipt, heeft toch iets extra
Echt schattig eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ook gewoon grappige uitspraak "stikkiestof"of "kijk dit filter is pikgrijs"
gaat toch nooit passen manquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
vragen of je met chloro op bank mag kijken
Niet op 4chan zittenquote:
Houd je tyfusbek eensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
vragen of je met chloro op bank mag kijken
Ik denk absoluut dat internet heeft bijgedragen aan het niet ontwikkelen van mijzelf.quote:
isstikkiestof dan zeker want om de een of andere reden moeten iraniers in het nederlands altijd een ie plaatsen voor een woord dat met een s begint.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ook gewoon grappige uitspraak "stikkiestof"of "kijk dit filter is pikgrijs"
Zal ik je anders wat tips geven?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk absoluut dat internet heeft bijgedragen aan het niet ontwikkelen van mijzelf.
Ik heb yvonne al om een ban gevraagd, omdat ik weer normale dingen wil doen, maar ze bant me maar niet. Raar joh.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon tijdens mijn life stiekem, wil natuurlijk niet dat anderen denken dat ik raar ben.
Mijn moeder zegt friteratuurpan en vroeger ook dingen als zakbroek enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, dank. JOuw tips heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal ik je anders wat tips geven?
hahaha wch is de nieuwe niels met iraanse meisjesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja.. en ze was ook nog eens leuk om te zien
sommige mensen hebben alles mee
Gelachen om friteratuurpanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt friteratuurpan en vroeger ook dingen als zakbroek enzo
Houd je waffel danquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dank. JOuw tips heb ik niet nodig
BUSTEDquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Firuze het volgende:
[..]
Weet niet wat je zegt, doe maar normaal schrift.
Waarom kan ik geen PM's sturen?
Neuhquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
meen echt kijk maar in mn anti-iran topic.
Ik zou je missen, ook al laat ik het hier niet blijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk absoluut dat internet heeft bijgedragen aan het niet ontwikkelen van mijzelf.
Ik heb yvonne al om een ban gevraagd, omdat ik weer normale dingen wil doen, maar ze bant me maar niet. Raar joh.
Altijd mooi als ze dan boos zijn en dat in het Nederlands uitenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
Mijn moeders Nederlands is ook altijd komisch en cringy.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hahaha wch is de nieuwe niels met iraanse meisjes
Dm je nummer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou je missen, ook al laat ik het hier niet blijken.
Is het ookquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Gridlok het volgende:
Had overigens wel verwacht dat half fok ineens autistisch rechts zou worden na de aanslagen.
Doe 's niet Crip.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hahaha wch is de nieuwe niels met iraanse meisjes
Heb wel skinhead kapselquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Gridlok het volgende:
Had overigens wel verwacht dat half fok ineens autistisch rechts zou worden na de aanslagen.
Wilde juist dichter bij jou komen maar na je vorige opmerking kun je de boom inquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Gridlok het volgende:
olmquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn vader spreekt goed Nederlands, maar schrijven is onmogelijk. Hij appt mij vaak hoe hij iets moet schrijven. Zo lief.
nee bahquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik ga zo naar kapper voor m'n opskeer, zal ik je wat haar per post versturen?
Niks kan onze band kapot maken, behalve wd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde juist dichter bij jou komen maar na je vorige opmerking kun je de boom in
Niet echt, alleen maar van die tamme lelijke wijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Worden hier nou eigenlijk nog vieze plaatjes gedeeld?
Ja helemaal stotteren enzo ook dan, kan dan moeilijk mijn lach inhouden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd mooi als ze dan boos zijn en dat in het Nederlands uiten
Je maakt geen kans bij wd, als ze een wijf wil dan kiest ze mij wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks kan onze band kapot maken, behalve wd.
kunnen ook gewoon ontvoeren en dan in de kelder bewaren voor speciale gelegenheden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je maakt geen kans bij wd, als ze een wijf wil dan kiest ze mij wel.
Een kool ook echtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja helemaal stotteren enzo ook dan, kan dan moeilijk mijn lach inhouden.
Kan me een keer herinneren dat ik perongeluk ''man'' zei tegen mijn moeder, ze dacht dat dat een scheldwoord was. Ik zei gewoon ''Doe niet zo gek man haha''
Flipte ze keihard IK BEN GEEN MAN IK BEN VROUW gooide ze een hele witte kool naar me keihard. Had een opgezwollen wenkbrauw voor de rest van de week. Heb ook nooit meer man tegen haar durven te zeggen.
weet niet hoe ik toetsenbord instellingen moet wijzigenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Firuze het volgende:
[..]
Weet niet wat je zegt, doe maar normaal schrift.
Waarom kan ik geen PM's sturen?
Kerst en Pasenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kunnen ook gewoon ontvoeren en dan in de kelder bewaren voor speciale gelegenheden.
olmquote:
neem anders een slokje water ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
weet niet hoe ik toetsenbord instellingen moet wijzigen
vroeg uit welke stad je komt en of je weet wat er stond en van wie je een kloon bent.
doe zo een vocaroo.
pm kan pas na x aantal dagen lid en posts.
cool hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja helemaal stotteren enzo ook dan, kan dan moeilijk mijn lach inhouden.
Kan me een keer herinneren dat ik perongeluk ''man'' zei tegen mijn moeder, ze dacht dat dat een scheldwoord was. Ik zei gewoon ''Doe niet zo gek man haha''
Flipte ze keihard IK BEN GEEN MAN IK BEN VROUW gooide ze een hele witte kool naar me keihard. Had een opgezwollen wenkbrauw voor de rest van de week. Heb ook nooit meer man tegen haar durven te zeggen.
Ik las iets over hoge boom en nootmuskaat dus ja...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
weet niet hoe ik toetsenbord instellingen moet wijzigen
vroeg uit welke stad je komt en of je weet wat er stond en van wie je een kloon bent.
doe zo een vocaroo.
pm kan pas na x aantal dagen lid en posts.
ik zet een pruik opquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je maakt geen kans bij wd, als ze een wijf wil dan kiest ze mij wel.
Heyquote:
Regenboogafroquote:
Mag jou ook nog welquote:
Waarom zo persoonlijk ineensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:05 schreef Montelly het volgende:
Persepolis
Ik kan het iedereen aanraden, zo treffend
http://www.veoh.com/m/watch.php?v=v15903348GambbGrD
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Persepolis_(film)
Watser met je stereotype kutgrappen racistische snolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
to irani hasti?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:05 schreef Montelly het volgende:
Persepolis
Ik kan het iedereen aanraden, zo treffend
http://www.veoh.com/m/watch.php?v=v15903348GambbGrD
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Persepolis_(film)
hiquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Watser met je stereotype kutgrappen racistische snolZou je gewoon goed staan, diklipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Lang geledenquote:
heb in het afgelopen jaar wat plastische chirurgie gehad dus deze is niet meer relevant, ha bitchquote:
Heb je dat wat je lippen zo dik maakte in je piemel laten stoppen ook?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb in het afgelopen jaar wat plastische chirurgie gehad dus deze is niet meer relevant, ha bitch
Hij rockt wel een lekker snorretje hoor.quote:
FUCK WAAROM ZEG JE DIT NU PASquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:16 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je dat wat je lippen zo dik maakte in je piemel laten stoppen ook?
niet gekliktquote:
Ik ben hier te moe voorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb in het afgelopen jaar wat plastische chirurgie gehad dus deze is niet meer relevant, ha bitch
Kijk maar gewoonquote:
Heel die coup met brilquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef Matip het volgende:
[..]
Hij rockt wel een lekker snorretje hoor.
Zwaar leven heb jijquote:
Ja ripquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
tyfes crip appt mij gelijk haar pusssy
Geen KLB SC in TT zettenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tr racist. shiraz is beter dan den haag.
RIPquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen KLB SC in TT zetten
Ga dan lekker naar Fernandes SC
Laat je autisme je leven niet verpesten johquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen KLB SC in TT zetten
Ga dan lekker naar Fernandes SC
nee mic van tellie is beschadigt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je die microfoon in je bek ofzo?
opgepaktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef Crip het volgende:
kan mn fam in brussel nog steeds niet bereiken ;s
Dit moet ik echt niet zien...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee mic van tellie is beschadigt.
vraag in die audiotape btw of ze joeje kebab of kebab koebiede lekkerder vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die onderstequote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee mic van tellie is beschadigt.
vraag in die audiotape btw of ze joeje kebab of kebab koebiede lekkerder vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee geen zin in sryquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan er niet eens een belediging af?
Ja lekker. Geroosterd varken enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Crip het volgende:
Ik ga denk ik nu het Kantonees restaurant proberen die ik al mn hele leven op de hoek heb maar nooit heb gegeten. Is Kantonees voedsel lekker, en wat is lekker? ;s
lang niet gegeten? in nederland heb je ook wel goede iraanse restaurants maar geen sandewich en geen bestenie valide.quote:
Of je vangt een eend in het park en stoof die. Witte rijst apart erbij en groente op hoog vuur, beetje soja...quote:
sandewichquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
lang niet gegeten? in nederland heb je ook wel goede iraanse restaurants maar geen sandewich en geen bestenie valide.
ik ga afhalen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Of je vangt een eend in het park en stoof die. Witte rijst apart erbij en groente op hoog vuur, beetje soja...
Firuze dus jij bent nog niet zo lang in Nederland huh..quote:
ook veel vis hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok, maar kantonees is vrij varken-georienteerd.
Zwart werk? Nacht werk? Gewoon vroeg op werk?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
Eindelijk familie kunnen bereiken, omfg neef had de aanslag net ontlopen.Hij was bijna erbij maar hij moest wat extra doen op werk.
shit heyquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
Eindelijk familie kunnen bereiken, omfg neef had de aanslag net ontlopen.Hij was bijna erbij maar hij moest wat extra doen op werk.
Ja, maar kantonees is voornamelijk met varken. Gestoomde vis ben ik zelf niet zo'n liefhebber van. Vis op kantonese wijze is meestal gestoomd, maar ach, je moet zelf maar kijken.quote:
hey niels hoe is het met je spierpijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar kantonees is voornamelijk met varken. Gestoomde vis ben ik zelf niet zo'n liefhebber van. Vis op kantonese wijze is meestal gestoomd, maar ach, je moet zelf maar kijken.
Ik ben goed verzorgd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey niels hoe is het met je spierpijn?
8 jaarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Firuze dus jij bent nog niet zo lang in Nederland huh..
[ afbeelding ]
Ik ben bezig met een dieet en wat sport... soms. Krijg nu weer honger.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
lang niet gegeten? in nederland heb je ook wel goede iraanse restaurants maar geen sandewich en geen bestenie valide.
wow wat toevallig, ik ook!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:56 schreef Firuze het volgende:
Ik ben bezig met een dieet en wat sport... soms. Krijg nu weer honger.
Die bij metro, hij werkt hele vroege diensten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Zwart werk? Nacht werk? Gewoon vroeg op werk?
Garnalen zijn lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
Ik zit nu te wachten op mn voedsel. Knoflook garnalen ofzoiets.
Lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
zou jattenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
oke geproefd en tis echt lekker, zelfgemaakte sambal ook erbij
poeder is niet goedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef Neverknown het volgende:
iemand hier wel eens tandpoeder gebruikt ipv tandpasta?
vast vriendjes van, gelijk oppakken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
filmpje op powned... stel van die jongeren "ja brussel heeft het zelf uitgelokt door abdesalam op te pakken"
man man
Ze weten wel weer waar ze filmen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
filmpje op powned... stel van die jongeren "ja brussel heeft het zelf uitgelokt door abdesalam op te pakken"
man man
nou ja, ik twijfel wel aan de verstandelijke vermogens van zo'n joch...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
vast vriendjes van, gelijk oppakken.
Op zich snap ik hem wel een beetjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja, ik twijfel wel aan de verstandelijke vermogens van zo'n joch...
tja... dat zal ook heus wel, maar dat je met je kop op tv zulke dingen gaat uitkramen maakt je toch ook wel tot een bijzonder achterlijk wezenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze weten wel weer waar ze filmen.
ik care wel om ankara hoor, vind dat net zo vreselijk...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op zich snap ik hem wel een beetje
Niemand cared hier om Ankara, dat ziet zo'n joch ook wel
Ik vond die jongens nog best welbespraakt voor hun doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tja... dat zal ook heus wel, maar dat je met je kop op tv zulke dingen gaat uitkramen maakt je toch ook wel tot een bijzonder achterlijk wezen
en dan kun je abdesalam wel tot held uitroepen, maar toen puntje bij paaltje kwam trok die schijtlaars zijn bomvest uit... als je dan toch je helden kiest...
was het niet nagesynchroniseerd dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vond die jongens nog best welbespraakt voor hun doen.
Ik weet om eerlijk te zijn niet eens meer wanneer het wasquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik care wel om ankara hoor, vind dat net zo vreselijk...
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar kontkruimeltje van me
keek je niet naar luckytv?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was het niet nagesynchroniseerd dan?
2 weken terug zoiets... had nog een discussie met stimo hier, die natuurlijk weer volledig uit de hand liepquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet om eerlijk te zijn niet eens meer wanneer het was
Etc, elektronische apparaten tochquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was het niet nagesynchroniseerd dan?
Vanaf hoeveel zou je aannemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:36 schreef Crip het volgende:
vraag me af of powned mensen soms geld aanbied om extra retard te doen voor de camera
75.000quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel zou je aannemen?
Moet kunnenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2 weken terug zoiets... had nog een discussie met stimo hier, die natuurlijk weer volledig uit de hand liep
Voor je het weet ben je een internetheld door woorden alsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel zou je aannemen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je een internetheld door woorden als
ik neuk jullie allemaal de moeder
nee daarvoor zou ik veel meer vragen, dacht gwn beetje domme mening.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Full retard op tv, nr 1 op dumpert, viral gaan
en dan Gwen ontmoeten voor achter de viral.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Full retard op tv, nr 1 op dumpert, viral gaan
voor dat geld jezelf en iedereen die met jou geassocieerd wordt beledigen? weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
nee daarvoor zou ik veel meer vragen, dacht gwn beetje domme mening.
Dat zou ik doen voor 500.000 euro.
Ja, zou wel in een ander land gaan wonen met die money tho.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor dat geld jezelf en iedereen die met jou geassocieerd wordt beledigen? weet je dat zeker?
maar het is verraad dan toch....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, zou wel in een ander land gaan wonen met die money tho.
Link naar filmpje..,quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
man man
wrmquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar het is verraad dan toch....
Abdeslamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
man man
Anders log je gewoon uit als het je niet bevaltquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, beter dan kijken naar jouw posts
idd.. zonder kopvod is het hele probleem ineens een stuk minderquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wil het niet goedpraten, maar hij heeft wel gelijk
was je moeder maar niet bevallenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt
Ze had zich verslapen de volgende dagquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was je moeder maar niet bevallen
echt hoor. Ik voel me zo ongemakkelijk en dan dringen ze ook altijd nog voor bij de viskraam. Heb het geplaatst op Nederland mijn Vaderland, had binnen 10 minuten 450 likesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
idd.. zonder kopvod is het hele probleem ineens een stuk minder
Echt he... ik had laatst ook al bonje bij de viskraam met zo'n dikkequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hoor. Ik voel me zo ongemakkelijk en dan dringen ze ook altijd nog voor bij de viskraam. Heb het geplaatst op Nederland mijn Vaderland, had binnen 10 minuten 450 likes
Maar dan zat ze nu ook op FOK! te postenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was je moeder maar niet bevallen
kan nooit erger zijn dan jouw posts, gedegenereerde debiele dwergpekineesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan zat ze nu ook op FOK! te posten
Maar dan plaatst ze allemaal dieettips, makeupstruggles en recepten van liflafjesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan nooit erger zijn dan jouw posts, gedegenereerde debiele dwergpekinees
daar hebben we er inderdaad wel genoeg van inmiddels, bent toch wel blij met je eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan plaatst ze allemaal dieettips, makeupstruggles en recepten van liflafjes
Ja doe nu maar weer normaal, mijnheer Wildersquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daar hebben we er inderdaad wel genoeg van inmiddels, bent toch wel blij met je eigenlijk
Goebbelsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja doe nu maar weer normaal, mijnheer Wilders
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:59 schreef HPLC het volgende:
Zou je een Geertkapsel nemen als het kon, WCH?
quote:
bij een verkeerd stukje stokbrood als het tegen zitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer ga je die cyanidecapsule nemen?
Geeft niet, kunnen we de Fransen de schuld geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij een verkeerd stukje stokbrood als het tegen zit
10kg vet erbij na zo'n taartquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OW FUCK YEAH OW GOD YES OMG YES YES YES I WANT IT I NEED IT GIVE IT TO ME BABY
OEH YES YES YES
je mag optreden bij holiday on ice?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
Haha. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net 2 interessante job-offers gehad.
het begint bij acceptatiequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
idd.. zonder kopvod is het hele probleem ineens een stuk minder
jobcoach van braddie in de arm genomen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
Haha. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net 2 interessante job-offers gehad.
ik ben wel serieus iigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lees die post nog eens en bedenk je dan of ik serieus was anders
Lijkt er wel een beetje op. Cruise-lines.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je mag optreden bij holiday on ice?
ballon vouwen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op. Cruise-lines.
Amerikaanse rederij dus ik denk het wel ja.quote:
je mag best wel kieskeurig zijn hoor niels. jij bent ook een mens, net zo veel waard als ieder anderquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Amerikaanse rederij dus ik denk het wel ja.Ach, kan mij het schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |