Heel die coup met brilquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef Matip het volgende:
[..]
Hij rockt wel een lekker snorretje hoor.
Zwaar leven heb jijquote:
Ja ripquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
tyfes crip appt mij gelijk haar pusssy
Geen KLB SC in TT zettenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
tr racist. shiraz is beter dan den haag.
RIPquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen KLB SC in TT zetten
Ga dan lekker naar Fernandes SC
Laat je autisme je leven niet verpesten johquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen KLB SC in TT zetten
Ga dan lekker naar Fernandes SC
nee mic van tellie is beschadigt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je die microfoon in je bek ofzo?
opgepaktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef Crip het volgende:
kan mn fam in brussel nog steeds niet bereiken ;s
Dit moet ik echt niet zien...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee mic van tellie is beschadigt.
vraag in die audiotape btw of ze joeje kebab of kebab koebiede lekkerder vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die onderstequote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee mic van tellie is beschadigt.
vraag in die audiotape btw of ze joeje kebab of kebab koebiede lekkerder vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee geen zin in sryquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan er niet eens een belediging af?
Ja lekker. Geroosterd varken enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef Crip het volgende:
Ik ga denk ik nu het Kantonees restaurant proberen die ik al mn hele leven op de hoek heb maar nooit heb gegeten. Is Kantonees voedsel lekker, en wat is lekker? ;s
lang niet gegeten? in nederland heb je ook wel goede iraanse restaurants maar geen sandewich en geen bestenie valide.quote:
Of je vangt een eend in het park en stoof die. Witte rijst apart erbij en groente op hoog vuur, beetje soja...quote:
sandewichquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
lang niet gegeten? in nederland heb je ook wel goede iraanse restaurants maar geen sandewich en geen bestenie valide.
ik ga afhalen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Of je vangt een eend in het park en stoof die. Witte rijst apart erbij en groente op hoog vuur, beetje soja...
Firuze dus jij bent nog niet zo lang in Nederland huh..quote:
ook veel vis hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok, maar kantonees is vrij varken-georienteerd.
Zwart werk? Nacht werk? Gewoon vroeg op werk?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
Eindelijk familie kunnen bereiken, omfg neef had de aanslag net ontlopen.Hij was bijna erbij maar hij moest wat extra doen op werk.
shit heyquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
Eindelijk familie kunnen bereiken, omfg neef had de aanslag net ontlopen.Hij was bijna erbij maar hij moest wat extra doen op werk.
Ja, maar kantonees is voornamelijk met varken. Gestoomde vis ben ik zelf niet zo'n liefhebber van. Vis op kantonese wijze is meestal gestoomd, maar ach, je moet zelf maar kijken.quote:
hey niels hoe is het met je spierpijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar kantonees is voornamelijk met varken. Gestoomde vis ben ik zelf niet zo'n liefhebber van. Vis op kantonese wijze is meestal gestoomd, maar ach, je moet zelf maar kijken.
Ik ben goed verzorgd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey niels hoe is het met je spierpijn?
8 jaarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Firuze dus jij bent nog niet zo lang in Nederland huh..
[ afbeelding ]
Ik ben bezig met een dieet en wat sport... soms. Krijg nu weer honger.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
lang niet gegeten? in nederland heb je ook wel goede iraanse restaurants maar geen sandewich en geen bestenie valide.
wow wat toevallig, ik ook!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:56 schreef Firuze het volgende:
Ik ben bezig met een dieet en wat sport... soms. Krijg nu weer honger.
Die bij metro, hij werkt hele vroege diensten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Zwart werk? Nacht werk? Gewoon vroeg op werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |