Mag niet want de rechten van de date liggen bij 'The Undateables'.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beter maak je daar een vlog van.
Dus je gaat vroeg schietenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De paars gepunte lans staat op scherp ()
Godverdommequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag niet want de rechten van de date liggen bij 'The Undateables'.
Stimo plsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG EEN IRAANSE DIE GELOOFT
Ben je weleens naar Iran geweest>
CHloroform is ook Iraanse, maar ze doet alsof ze dat niet is soms.
mental imagequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De paars gepunte lans staat op scherp ()
Vrijwillig of min of meer gedwongen door Turkse onderdrukking?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat komt door de liefde voor assimilatie, die vooral van toepassing was in de jaren dat mijn ouders jong waren.
Ik baal enorm dat ik de taal niet spreek. Het is echt lastig te leren, officiele studieboeken etc zijn er niet.
Alsof die iets in zee duwt, verder het land in sleuren juist en money makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wil een vrouw die niet meteen door Leni 't Hart in zee geduwd wordt als we een dagje naar het strand gaan
RIP Opso #jesuisopsoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga zo vieswasted worden he godver krijg van iedereen een drankje omdat het 1+1 gratis is![]()
![]()
astarfighullahquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga zo vieswasted worden he godver krijg van iedereen een drankje omdat het 1+1 gratis is![]()
![]()
Ja nederlands he janquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vrijwillig of min of meer gedwongen door Turkse onderdrukking?
Firuze az qoedoe sjar to mijoje, mifamie jie ienjie newestja haste, kloon haste as jakkaz diqe?
Iraanse meiden zijn vaak wel diehards, drinken uitgaan alles, goede vriendinnen ookquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe het wel veiligquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
Gedwongen. Mijn oma sprak bijna geen woord Turks, maar die kwam niet buiten haar dorp.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:47 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vrijwillig of min of meer gedwongen door Turkse onderdrukking?
Firuze az qoedoe sjar to mijoje, mifamie jie ienjie newestja haste, kloon haste as jakkaz diqe?
Na wat er vandaag in België is gebeurd? Walgelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
Wat een onzin weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Iraanse meiden zijn vaak wel diehards, drinken uitgaan alles, goede vriendinnen ook
Ja, ik ben nog niet zo heel lang in Nederland. Oorspronkelijk uitwisselingsstudente, maar mijn familie is hier nu ook vanwege dingen enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Feesten om de terroristjes niet tevreden te houden duhquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Na wat er vandaag in België is gebeurd? Walgelijk
Ik wil even zeggen dat ik dit erg stoer vind.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |