Je zou maar beide zijn, oh wat errugquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou maar beide zijn, oh wat errug
Ik wil haar op het hoofd en kaal op de ballenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tot je ineens een spange, blanke en tevens kale vent ziet en plots je kut open gaat.
Hebben ze een downiedatingsite dan naast FOK!?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:43 schreef MrBradge het volgende:
Deze week daten![]()
![]()
![]()
Meid leren kennen afgelopen week via het internet () Maar daar is écht een enorme klik mee, ben benieuwd
![]()
![]()
Dat komt door de liefde voor assimilatie, die vooral van toepassing was in de jaren dat mijn ouders jong waren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zie bij Turkse Koerden wel vaker gebeuren dat ze wel Turks leren maar geen Koerdisch wat is de reden daar van?
Beter maak je daar een vlog van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:43 schreef MrBradge het volgende:
Deze week daten![]()
![]()
![]()
Meid leren kennen afgelopen week via het internet () Maar daar is écht een enorme klik mee, ben benieuwd
![]()
![]()
nou nouquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lieve dik en diabetes en zwakke gewrichten voor de rest van m`n leven, dan Chloro zijn.
Ja leuk, grappig, geinig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hebben ze een downiedatingsite dan naast FOK!?
Ga je d'r prikken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:43 schreef MrBradge het volgende:
Deze week daten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk! Heb een vriendin die Alevi is. Ik ben Shia.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben Alevi.
Wat ben jijGezien je Iraanse bent denk ik of shia of niet gelovig?
Naah.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beter maak je daar een vlog van.
wat nou als je kale ballen op je hoofd hebt en heel veel haar op je pik?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil haar op het hoofd en kaal op de ballen
ik wil een vrouw die niet meteen door Leni 't Hart in zee geduwd wordt als we een dagje naar het strand gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil haar op het hoofd en kaal op de ballen
OMG EEN IRAANSE DIE GELOOFTquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:45 schreef Firuze het volgende:
[..]
Leuk! Heb een vriendin die Alevi is. Ik ben Shia.
Ja, echt een geluksvogel jijquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lieve dik en diabetes en zwakke gewrichten voor de rest van m`n leven, dan Chloro zijn.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG EEN IRAANSE DIE GELOOFT
Ben je weleens naar Iran geweest>
CHloroform is ook Iraanse, maar ze doet alsof ze dat niet is soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |