Als je maar niet roodharig bent, heb daar echt een hekel aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
Ik ben trouwens Ariër, bedankt voor het vragen.
ik vind ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou dit soort stereotype opmerkingen voor je ajb, ik heb daar echt geen behoefte aan. Ik vind het punten scoren op een goedkope wijze.
Ben toch geen Wemelquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je maar niet roodharig bent, heb daar echt een hekel aan.
ga danquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:41 schreef Crip het volgende:
zijn echt te veel buitenlanders in deze sc nu
Koerdenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, spreek de taal etc, maar officieel Koerdisch al hebben mijn ouders mij de taal niet geleerd :s
nee,want anders had ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is: erger u niet, verwonder u slechts
Of een kale blanke vent, bahquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je maar niet roodharig bent, heb daar echt een hekel aan.
zo blijf je natuurlijk bol he.quote:
Zie bij Turkse Koerden wel vaker gebeuren dat ze wel Turks leren maar geen Koerdisch wat is de reden daar van?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou ja, spreek de taal etc, maar officieel Koerdisch al hebben mijn ouders mij de taal niet geleerd :s
Tot je ineens een spange, blanke en tevens kale vent ziet en plots je kut open gaat.quote:
Maakt me niks uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:41 schreef Crip het volgende:
zijn echt te veel buitenlanders in deze sc nu
Liever een rooie of een kale?quote:
k eet nu kip hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zo blijf je natuurlijk bol he.
#skinnylibi
Liever kaal dan braddiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |