Strugglesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
heb nog een rood/zwart flanel shirt die ik evt met alle knoopjes open kan dragen icm zwart tanktop of gewoon bovenste 3 knoopjes open icm zwart tanktop en moouwtjes opgestroopt natuurlijk icm zwart anchor wax bracelet
Link?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een pic in US gepost.
Ik haat wel op moslimsquote:
Nee, beter post jij daar jouw struggles ook. Wat een aids weerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
á mattie had je die pic in lif ni gezien dan
Volgens mij neem jij mij in het ootje vriendjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon in het laatste deeltje van userfoto's.
Je bedoelt, Christian Bale is mij.quote:
Ergens hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij mij in het ootje vriendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ergens hier.
US / Userfoto's #354 - SpannendHij is niet meer onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kki
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Iedereen kan wel wat roepen. Met zijn ik heb gehoord dat kinderen dit hebben gedaan.quote:
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe was je dag, heb je veel verantwoording af moeten leggen aan je collegas? En wat je er allemaal van vindt enzo
Ben je nou je neefjes aan het beschermen of wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iedereen kan wel wat roepen. Met zijn ik heb gehoord dat kinderen dit hebben gedaan.
[..]
Nee gelukkig niet
Hou dit soort stereotype opmerkingen voor je ajb, ik heb daar echt geen behoefte aan. Ik vind het punten scoren op een goedkope wijze.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je nou je neefjes aan het beschermen of wat?
Hoezo mad? Ik ben gewoon op een normale wijze iets aan het vertellen. Niet alles is mad, reageer eens naar je iq svp.quote:
stimosma wordt volwassen, jeetjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou dit soort stereotype opmerkingen voor je ajb, ik heb daar echt geen behoefte aan. Ik vind het punten scoren op een goedkope wijze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |