Jij zou tegen jezelf in bescherming genomen moeten worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:18 schreef MrBradge het volgende:
Dit beleid soms jonge
Ik post gister een filmpje in het irritaties op de weg topic, nog geen 15 minuten later is én het filmpje weg en echt allemaal reacties van gebruikers daar die reageerden OP mijn filmpje.
Reden? Ik zou tegen mijzelf in bescherming genomen worden...Flikker toch op
Ik ben hier "gewoon" Een user, en vind het enorme bullshit dat ik in zekere zin "meer in bescherming" word genomen of wat meer word "Voorgetrokken"
Dan gaat het maar backfiren.. Ik kies er toch zelf voor dat dit gepost word?!
Firuze waarom ant je niet?quote:
ik weet oprecht niet wat ik aan moet trekken deze zomerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dima vriend
al beetje aan het checken voor zomerkleding of wat?
twitter:RTLBoulevard twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 17:51:26Zo in #rtlblvd alles over de aanslagen in #Brussel. @PeterRdeV en John van den Heuvel zijn hier voor de laatste updates en de achtergronden. reageer retweet
Of jij dat bent in UIquote:
Ja, da's balen he. Ben ook ff checken voor shirtjes enzo toch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet wat ik aan moet trekken deze zomer![]()
heb wel een sicke v neck van chasin met super fit
maar zelden t-shirts met zulke fit man, wat moet ik aantrekkeN?? ik weet het gewoon niet, allemaal van die loose sloppy shirts overal
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
heb nog een rood/zwart flanel shirt die ik evt met alle knoopjes open kan dragen icm zwart tanktop of gewoon bovenste 3 knoopjes open icm zwart tanktop en moouwtjes opgestroopt natuurlijk icm zwart anchor wax bracelet
Sexy broertjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
heb nog een rood/zwart flanel shirt die ik evt met alle knoopjes open kan dragen icm zwart tanktop of gewoon bovenste 3 knoopjes open icm zwart tanktop en moouwtjes opgestroopt natuurlijk icm zwart anchor wax bracelet
Ik ben bang dat hij aan een vorm van Syndroom van Munchhausen lijdtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeg me dat hij een troll is...dit kan gewoon niet serieus zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |