Je spreekt te goed Nederlands, hoor..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:48 schreef Firuze het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet zo heel lang in Nederland. Oorspronkelijk uitwisselingsstudente, maar mijn familie is hier nu ook vanwege dingen enzo.
DON'T FEAR THE REAPER!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Feesten om de terroristjes niet tevreden te houden duh
Toon geen angst
Echt hequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je spreekt te goed Nederlands, hoor..
Ja, dit inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je spreekt te goed Nederlands, hoor..
Ben je niet in de war met California 'Iraanse' Pahlavi meisjes?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Iraanse meiden zijn vaak wel diehards, drinken uitgaan alles, goede vriendinnen ook
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Jammer, dat mensen altijd zo liegen op fok.
Zucht.
wat is erquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Zucht.
#rememberjuminellequote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Zucht.
soz meen het dit keer echt. vraag maar aan firuze wat daar staat in het vorige topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
Zucht.
Authentiek.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:48 schreef Firuze het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet zo heel lang in Nederland. Oorspronkelijk uitwisselingsstudente, maar mijn familie is hier nu ook vanwege dingen enzo.
Zo zo, je bent al aardig ingeburgerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Firuze het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met California 'Iraanse' Pahlavi meisjes?
had ooit een iraanse stagiaire, die sprak na 6 maaden europa duits, frans, engels en nederlands.. Nederlands was sowieso bijna foutloos, wel heel zwaar accent en verhaspeling van spreekwoordenquote:
inb4 che die wtf waar heb je het over reageertquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
Ik steek elke dag een kaars aan tijdens de seks met che
na 6 maaden? Moet een ranzige benden zijn geweest..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had ooit een iraanse stagiaire, die sprak na 6 maaden europa duits, frans, engels en nederlands.. Nederlands was sowieso bijna foutloos, wel heel waar accent en verhaspeling van spreekwoorden
heeft nu een topfunctie bij shell... bizar intellect... nooit meer zoiets ontmoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |