olmquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn vader spreekt goed Nederlands, maar schrijven is onmogelijk. Hij appt mij vaak hoe hij iets moet schrijven. Zo lief.
nee bahquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik ga zo naar kapper voor m'n opskeer, zal ik je wat haar per post versturen?
Niks kan onze band kapot maken, behalve wd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde juist dichter bij jou komen maar na je vorige opmerking kun je de boom in
Niet echt, alleen maar van die tamme lelijke wijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Worden hier nou eigenlijk nog vieze plaatjes gedeeld?
Ja helemaal stotteren enzo ook dan, kan dan moeilijk mijn lach inhouden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd mooi als ze dan boos zijn en dat in het Nederlands uiten
Je maakt geen kans bij wd, als ze een wijf wil dan kiest ze mij wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks kan onze band kapot maken, behalve wd.
kunnen ook gewoon ontvoeren en dan in de kelder bewaren voor speciale gelegenheden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je maakt geen kans bij wd, als ze een wijf wil dan kiest ze mij wel.
Een kool ook echtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja helemaal stotteren enzo ook dan, kan dan moeilijk mijn lach inhouden.
Kan me een keer herinneren dat ik perongeluk ''man'' zei tegen mijn moeder, ze dacht dat dat een scheldwoord was. Ik zei gewoon ''Doe niet zo gek man haha''
Flipte ze keihard IK BEN GEEN MAN IK BEN VROUW gooide ze een hele witte kool naar me keihard. Had een opgezwollen wenkbrauw voor de rest van de week. Heb ook nooit meer man tegen haar durven te zeggen.
weet niet hoe ik toetsenbord instellingen moet wijzigenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Firuze het volgende:
[..]
Weet niet wat je zegt, doe maar normaal schrift.
Waarom kan ik geen PM's sturen?
Kerst en Pasenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kunnen ook gewoon ontvoeren en dan in de kelder bewaren voor speciale gelegenheden.
olmquote:
neem anders een slokje water ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
weet niet hoe ik toetsenbord instellingen moet wijzigen
vroeg uit welke stad je komt en of je weet wat er stond en van wie je een kloon bent.
doe zo een vocaroo.
pm kan pas na x aantal dagen lid en posts.
cool hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja helemaal stotteren enzo ook dan, kan dan moeilijk mijn lach inhouden.
Kan me een keer herinneren dat ik perongeluk ''man'' zei tegen mijn moeder, ze dacht dat dat een scheldwoord was. Ik zei gewoon ''Doe niet zo gek man haha''
Flipte ze keihard IK BEN GEEN MAN IK BEN VROUW gooide ze een hele witte kool naar me keihard. Had een opgezwollen wenkbrauw voor de rest van de week. Heb ook nooit meer man tegen haar durven te zeggen.
Ik las iets over hoge boom en nootmuskaat dus ja...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
weet niet hoe ik toetsenbord instellingen moet wijzigen
vroeg uit welke stad je komt en of je weet wat er stond en van wie je een kloon bent.
doe zo een vocaroo.
pm kan pas na x aantal dagen lid en posts.
ik zet een pruik opquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je maakt geen kans bij wd, als ze een wijf wil dan kiest ze mij wel.
Heyquote:
Regenboogafroquote:
Mag jou ook nog welquote:
Waarom zo persoonlijk ineensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:05 schreef Montelly het volgende:
Persepolis
Ik kan het iedereen aanraden, zo treffend
http://www.veoh.com/m/watch.php?v=v15903348GambbGrD
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Persepolis_(film)
Watser met je stereotype kutgrappen racistische snolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
to irani hasti?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:05 schreef Montelly het volgende:
Persepolis
Ik kan het iedereen aanraden, zo treffend
http://www.veoh.com/m/watch.php?v=v15903348GambbGrD
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Persepolis_(film)
hiquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Watser met je stereotype kutgrappen racistische snolZou je gewoon goed staan, diklipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Lang geledenquote:
heb in het afgelopen jaar wat plastische chirurgie gehad dus deze is niet meer relevant, ha bitchquote:
Heb je dat wat je lippen zo dik maakte in je piemel laten stoppen ook?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb in het afgelopen jaar wat plastische chirurgie gehad dus deze is niet meer relevant, ha bitch
Hij rockt wel een lekker snorretje hoor.quote:
FUCK WAAROM ZEG JE DIT NU PASquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:16 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je dat wat je lippen zo dik maakte in je piemel laten stoppen ook?
niet gekliktquote:
Ik ben hier te moe voorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb in het afgelopen jaar wat plastische chirurgie gehad dus deze is niet meer relevant, ha bitch
Kijk maar gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |