was het niet nagesynchroniseerd dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vond die jongens nog best welbespraakt voor hun doen.
Ik weet om eerlijk te zijn niet eens meer wanneer het wasquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik care wel om ankara hoor, vind dat net zo vreselijk...
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar kontkruimeltje van me
keek je niet naar luckytv?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was het niet nagesynchroniseerd dan?
2 weken terug zoiets... had nog een discussie met stimo hier, die natuurlijk weer volledig uit de hand liepquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet om eerlijk te zijn niet eens meer wanneer het was
Etc, elektronische apparaten tochquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was het niet nagesynchroniseerd dan?
Vanaf hoeveel zou je aannemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:36 schreef Crip het volgende:
vraag me af of powned mensen soms geld aanbied om extra retard te doen voor de camera
75.000quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel zou je aannemen?
Moet kunnenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2 weken terug zoiets... had nog een discussie met stimo hier, die natuurlijk weer volledig uit de hand liep
Voor je het weet ben je een internetheld door woorden alsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel zou je aannemen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je een internetheld door woorden als
ik neuk jullie allemaal de moeder
nee daarvoor zou ik veel meer vragen, dacht gwn beetje domme mening.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Full retard op tv, nr 1 op dumpert, viral gaan
en dan Gwen ontmoeten voor achter de viral.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Full retard op tv, nr 1 op dumpert, viral gaan
voor dat geld jezelf en iedereen die met jou geassocieerd wordt beledigen? weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
nee daarvoor zou ik veel meer vragen, dacht gwn beetje domme mening.
Dat zou ik doen voor 500.000 euro.
Ja, zou wel in een ander land gaan wonen met die money tho.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor dat geld jezelf en iedereen die met jou geassocieerd wordt beledigen? weet je dat zeker?
maar het is verraad dan toch....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, zou wel in een ander land gaan wonen met die money tho.
Link naar filmpje..,quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
filmpje op powned... stel van die jongeren "ja brussel heeft het zelf uitgelokt door abdesalam op te pakken"
man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |