Garnalen zijn lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
Ik zit nu te wachten op mn voedsel. Knoflook garnalen ofzoiets.
Lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
zou jattenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
oke geproefd en tis echt lekker, zelfgemaakte sambal ook erbij
poeder is niet goedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef Neverknown het volgende:
iemand hier wel eens tandpoeder gebruikt ipv tandpasta?
vast vriendjes van, gelijk oppakken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
filmpje op powned... stel van die jongeren "ja brussel heeft het zelf uitgelokt door abdesalam op te pakken"
man man
Ze weten wel weer waar ze filmen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
filmpje op powned... stel van die jongeren "ja brussel heeft het zelf uitgelokt door abdesalam op te pakken"
man man
nou ja, ik twijfel wel aan de verstandelijke vermogens van zo'n joch...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
vast vriendjes van, gelijk oppakken.
Op zich snap ik hem wel een beetjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja, ik twijfel wel aan de verstandelijke vermogens van zo'n joch...
tja... dat zal ook heus wel, maar dat je met je kop op tv zulke dingen gaat uitkramen maakt je toch ook wel tot een bijzonder achterlijk wezenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze weten wel weer waar ze filmen.
ik care wel om ankara hoor, vind dat net zo vreselijk...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op zich snap ik hem wel een beetje
Niemand cared hier om Ankara, dat ziet zo'n joch ook wel
Ik vond die jongens nog best welbespraakt voor hun doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tja... dat zal ook heus wel, maar dat je met je kop op tv zulke dingen gaat uitkramen maakt je toch ook wel tot een bijzonder achterlijk wezen
en dan kun je abdesalam wel tot held uitroepen, maar toen puntje bij paaltje kwam trok die schijtlaars zijn bomvest uit... als je dan toch je helden kiest...
was het niet nagesynchroniseerd dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vond die jongens nog best welbespraakt voor hun doen.
Ik weet om eerlijk te zijn niet eens meer wanneer het wasquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik care wel om ankara hoor, vind dat net zo vreselijk...
Hoiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar kontkruimeltje van me
keek je niet naar luckytv?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was het niet nagesynchroniseerd dan?
2 weken terug zoiets... had nog een discussie met stimo hier, die natuurlijk weer volledig uit de hand liepquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet om eerlijk te zijn niet eens meer wanneer het was
Etc, elektronische apparaten tochquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was het niet nagesynchroniseerd dan?
Vanaf hoeveel zou je aannemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:36 schreef Crip het volgende:
vraag me af of powned mensen soms geld aanbied om extra retard te doen voor de camera
75.000quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel zou je aannemen?
Moet kunnenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2 weken terug zoiets... had nog een discussie met stimo hier, die natuurlijk weer volledig uit de hand liep
Voor je het weet ben je een internetheld door woorden alsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel zou je aannemen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je een internetheld door woorden als
ik neuk jullie allemaal de moeder
nee daarvoor zou ik veel meer vragen, dacht gwn beetje domme mening.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Full retard op tv, nr 1 op dumpert, viral gaan
en dan Gwen ontmoeten voor achter de viral.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Full retard op tv, nr 1 op dumpert, viral gaan
voor dat geld jezelf en iedereen die met jou geassocieerd wordt beledigen? weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
nee daarvoor zou ik veel meer vragen, dacht gwn beetje domme mening.
Dat zou ik doen voor 500.000 euro.
Ja, zou wel in een ander land gaan wonen met die money tho.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voor dat geld jezelf en iedereen die met jou geassocieerd wordt beledigen? weet je dat zeker?
maar het is verraad dan toch....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, zou wel in een ander land gaan wonen met die money tho.
Link naar filmpje..,quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
man man
wrmquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar het is verraad dan toch....
Abdeslamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
man man
Anders log je gewoon uit als het je niet bevaltquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, beter dan kijken naar jouw posts
idd.. zonder kopvod is het hele probleem ineens een stuk minderquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wil het niet goedpraten, maar hij heeft wel gelijk
was je moeder maar niet bevallenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt
Ze had zich verslapen de volgende dagquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was je moeder maar niet bevallen
echt hoor. Ik voel me zo ongemakkelijk en dan dringen ze ook altijd nog voor bij de viskraam. Heb het geplaatst op Nederland mijn Vaderland, had binnen 10 minuten 450 likesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
idd.. zonder kopvod is het hele probleem ineens een stuk minder
Echt he... ik had laatst ook al bonje bij de viskraam met zo'n dikkequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hoor. Ik voel me zo ongemakkelijk en dan dringen ze ook altijd nog voor bij de viskraam. Heb het geplaatst op Nederland mijn Vaderland, had binnen 10 minuten 450 likes
Maar dan zat ze nu ook op FOK! te postenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was je moeder maar niet bevallen
kan nooit erger zijn dan jouw posts, gedegenereerde debiele dwergpekineesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan zat ze nu ook op FOK! te posten
Maar dan plaatst ze allemaal dieettips, makeupstruggles en recepten van liflafjesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan nooit erger zijn dan jouw posts, gedegenereerde debiele dwergpekinees
daar hebben we er inderdaad wel genoeg van inmiddels, bent toch wel blij met je eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan plaatst ze allemaal dieettips, makeupstruggles en recepten van liflafjes
Ja doe nu maar weer normaal, mijnheer Wildersquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daar hebben we er inderdaad wel genoeg van inmiddels, bent toch wel blij met je eigenlijk
Goebbelsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja doe nu maar weer normaal, mijnheer Wilders
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:59 schreef HPLC het volgende:
Zou je een Geertkapsel nemen als het kon, WCH?
quote:
bij een verkeerd stukje stokbrood als het tegen zitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer ga je die cyanidecapsule nemen?
Geeft niet, kunnen we de Fransen de schuld geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij een verkeerd stukje stokbrood als het tegen zit
10kg vet erbij na zo'n taartquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OW FUCK YEAH OW GOD YES OMG YES YES YES I WANT IT I NEED IT GIVE IT TO ME BABY
OEH YES YES YES
je mag optreden bij holiday on ice?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
Haha. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net 2 interessante job-offers gehad.
het begint bij acceptatiequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
idd.. zonder kopvod is het hele probleem ineens een stuk minder
jobcoach van braddie in de arm genomen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
Haha. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net 2 interessante job-offers gehad.
ik ben wel serieus iigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lees die post nog eens en bedenk je dan of ik serieus was anders
Lijkt er wel een beetje op. Cruise-lines.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je mag optreden bij holiday on ice?
ballon vouwen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op. Cruise-lines.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |