wrmquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar het is verraad dan toch....
Abdeslamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
filmpje op powned... stel van die jongeren "ja brussel heeft het zelf uitgelokt door abdesalam op te pakken"
man man
Anders log je gewoon uit als het je niet bevaltquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, beter dan kijken naar jouw posts
idd.. zonder kopvod is het hele probleem ineens een stuk minderquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wil het niet goedpraten, maar hij heeft wel gelijk
was je moeder maar niet bevallenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt
Ze had zich verslapen de volgende dagquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was je moeder maar niet bevallen
echt hoor. Ik voel me zo ongemakkelijk en dan dringen ze ook altijd nog voor bij de viskraam. Heb het geplaatst op Nederland mijn Vaderland, had binnen 10 minuten 450 likesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
idd.. zonder kopvod is het hele probleem ineens een stuk minder
Echt he... ik had laatst ook al bonje bij de viskraam met zo'n dikkequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hoor. Ik voel me zo ongemakkelijk en dan dringen ze ook altijd nog voor bij de viskraam. Heb het geplaatst op Nederland mijn Vaderland, had binnen 10 minuten 450 likes
Maar dan zat ze nu ook op FOK! te postenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was je moeder maar niet bevallen
kan nooit erger zijn dan jouw posts, gedegenereerde debiele dwergpekineesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan zat ze nu ook op FOK! te posten
Maar dan plaatst ze allemaal dieettips, makeupstruggles en recepten van liflafjesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan nooit erger zijn dan jouw posts, gedegenereerde debiele dwergpekinees
daar hebben we er inderdaad wel genoeg van inmiddels, bent toch wel blij met je eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan plaatst ze allemaal dieettips, makeupstruggles en recepten van liflafjes
Ja doe nu maar weer normaal, mijnheer Wildersquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daar hebben we er inderdaad wel genoeg van inmiddels, bent toch wel blij met je eigenlijk
Goebbelsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja doe nu maar weer normaal, mijnheer Wilders
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:59 schreef HPLC het volgende:
Zou je een Geertkapsel nemen als het kon, WCH?
quote:
bij een verkeerd stukje stokbrood als het tegen zitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer ga je die cyanidecapsule nemen?
Geeft niet, kunnen we de Fransen de schuld geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij een verkeerd stukje stokbrood als het tegen zit
10kg vet erbij na zo'n taartquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OW FUCK YEAH OW GOD YES OMG YES YES YES I WANT IT I NEED IT GIVE IT TO ME BABY
OEH YES YES YES
je mag optreden bij holiday on ice?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
Haha. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net 2 interessante job-offers gehad.
het begint bij acceptatiequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
idd.. zonder kopvod is het hele probleem ineens een stuk minder
jobcoach van braddie in de arm genomen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
Haha. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net 2 interessante job-offers gehad.
ik ben wel serieus iigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lees die post nog eens en bedenk je dan of ik serieus was anders
Lijkt er wel een beetje op. Cruise-lines.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je mag optreden bij holiday on ice?
ballon vouwen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op. Cruise-lines.
Amerikaanse rederij dus ik denk het wel ja.quote:
je mag best wel kieskeurig zijn hoor niels. jij bent ook een mens, net zo veel waard als ieder anderquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Amerikaanse rederij dus ik denk het wel ja.Ach, kan mij het schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |