Ja doe nu maar weer normaal, mijnheer Wildersquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daar hebben we er inderdaad wel genoeg van inmiddels, bent toch wel blij met je eigenlijk
Goebbelsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja doe nu maar weer normaal, mijnheer Wilders
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:59 schreef HPLC het volgende:
Zou je een Geertkapsel nemen als het kon, WCH?
quote:
bij een verkeerd stukje stokbrood als het tegen zitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer ga je die cyanidecapsule nemen?
Geeft niet, kunnen we de Fransen de schuld geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij een verkeerd stukje stokbrood als het tegen zit
10kg vet erbij na zo'n taartquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OW FUCK YEAH OW GOD YES OMG YES YES YES I WANT IT I NEED IT GIVE IT TO ME BABY
OEH YES YES YES
je mag optreden bij holiday on ice?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
Haha. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net 2 interessante job-offers gehad.
het begint bij acceptatiequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
idd.. zonder kopvod is het hele probleem ineens een stuk minder
jobcoach van braddie in de arm genomen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
Haha. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Net 2 interessante job-offers gehad.
ik ben wel serieus iigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lees die post nog eens en bedenk je dan of ik serieus was anders
Lijkt er wel een beetje op. Cruise-lines.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je mag optreden bij holiday on ice?
ballon vouwen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op. Cruise-lines.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |