Garnalen zijn lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
Ik zit nu te wachten op mn voedsel. Knoflook garnalen ofzoiets.
Lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
zou jattenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
oke geproefd en tis echt lekker, zelfgemaakte sambal ook erbij
poeder is niet goedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef Neverknown het volgende:
iemand hier wel eens tandpoeder gebruikt ipv tandpasta?
vast vriendjes van, gelijk oppakken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
filmpje op powned... stel van die jongeren "ja brussel heeft het zelf uitgelokt door abdesalam op te pakken"
man man
Ze weten wel weer waar ze filmen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
filmpje op powned... stel van die jongeren "ja brussel heeft het zelf uitgelokt door abdesalam op te pakken"
man man
nou ja, ik twijfel wel aan de verstandelijke vermogens van zo'n joch...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
vast vriendjes van, gelijk oppakken.
Op zich snap ik hem wel een beetjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja, ik twijfel wel aan de verstandelijke vermogens van zo'n joch...
tja... dat zal ook heus wel, maar dat je met je kop op tv zulke dingen gaat uitkramen maakt je toch ook wel tot een bijzonder achterlijk wezenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze weten wel weer waar ze filmen.
ik care wel om ankara hoor, vind dat net zo vreselijk...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op zich snap ik hem wel een beetje
Niemand cared hier om Ankara, dat ziet zo'n joch ook wel
Ik vond die jongens nog best welbespraakt voor hun doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tja... dat zal ook heus wel, maar dat je met je kop op tv zulke dingen gaat uitkramen maakt je toch ook wel tot een bijzonder achterlijk wezen
en dan kun je abdesalam wel tot held uitroepen, maar toen puntje bij paaltje kwam trok die schijtlaars zijn bomvest uit... als je dan toch je helden kiest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |