Je gaat toch niet tijdens de seks kaarsjes aansteken gekke meidquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
Ik steek elke dag een kaars aan tijdens de seks met che
Nee, die kan nu moeilijk online komen. Zit vast in mijn kelder.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Crip het volgende:
[..]
inb4 che die wtf waar heb je het over reageert
Echt goed, zou willen dat ik dat kon. Maar ben niet zo gifted helaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had ooit een iraanse stagiaire, die sprak na 6 maaden europa duits, frans, engels en nederlands.. Nederlands was sowieso bijna foutloos, wel heel zwaar accent en verhaspeling van spreekwoorden
heeft nu een topfunctie bij shell... bizar intellect... nooit meer zoiets ontmoet
Allemaal even lachenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
na 6 maaden? Moet een ranzige benden zijn geweest..
Is toch zo... opgespoten lippen, botox, teveel familiegeld. Een verbouwing aan het huis is er niets mee!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zo zo, je bent al aardig ingeburgerd.
maanden, lulhoofdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
na 6 maaden? Moet een ranzige benden zijn geweest..
Was ook een grapje, zo romantisch ben ik zeker niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat toch niet tijdens de seks kaarsjes aansteken gekke meid
zie ik je ook nog echt doen tbhquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, die kan nu moeilijk online komen. Zit vast in mijn kelder.
Kaars in dr aarshol en dan aansteken, duhquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat toch niet tijdens de seks kaarsjes aansteken gekke meid
reageer eens op mn vraag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef Firuze het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met California 'Iraanse' Pahlavi meisjes?
tja, zulke mensen zijn echt zeldzaam... die was werkelijk in alles goedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt goed, zou willen dat ik dat kon. Maar ben niet zo gifted helaas.
'60-'70 before ayatollahsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Iran is toch best welvarend enzo? Of was dat vroeger vooral?
Leuk facialkoppie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:54 schreef Montelly het volgende:
Ben meer van Durrani Popal typjes
[ afbeelding ]
met accent bedoel je zeker dat ze alle woorden uitrekt en alles vragen zegt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had ooit een iraanse stagiaire, die sprak na 6 maaden europa duits, frans, engels en nederlands.. Nederlands was sowieso bijna foutloos, wel heel zwaar accent en verhaspeling van spreekwoorden
heeft nu een topfunctie bij shell... bizar intellect... nooit meer zoiets ontmoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |