dat is een landverrader pur sang. helemaal niet iraans.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:54 schreef Montelly het volgende:
Ben meer van Durrani Popal typjes
[ afbeelding ]
En dan zo al dat kaarsvet wat op je lul druipt, heeft toch iets extraquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kaars in dr aarshol en dan aansteken, duh
Nee, maar ben wel van de documantaire achtige films.quote:
Heb hem even opgezocht, klinkt interessant!quote:De derde clandestiene film van Iraanse regisseur Panahi, bekroond met de Gouden Beer in Berlijn, lijkt aanvankelijk een documentaire, maar de maker houdt het stuur van begin tot eind stevig in handen. De filmlange taxirit staat symbool voor de staat van het land en de onvrijheid van de maker, die al rijdend en filmend de hem voorgeschreven grenzen uitdaagt en oprekt. Met de in- en uitstappende passagiers behandelt hij - met de nodige humor - aan de hand van alledaagse akkefietjes grotere thema's als moraal en censuur.
ja maar ook gewoon grappige uitspraak "stikkiestof"quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
met accent bedoel je zeker dat ze alle woorden uitrekt en alles vragen zegt.
Teveel tijd verdoen op 4chan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.well.com/~cynsa/cement.html
Waarom weet jij dit?
vraag aan mij G.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Iran is toch best welvarend enzo? Of was dat vroeger vooral?
vragen of je met chloro op bank mag kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
Heb hem even opgezocht, klinkt interessant!
Waarom nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan zo al dat kaarsvet wat op je lul druipt, heeft toch iets extra
Echt schattig eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ook gewoon grappige uitspraak "stikkiestof"of "kijk dit filter is pikgrijs"
gaat toch nooit passen manquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
vragen of je met chloro op bank mag kijken
Niet op 4chan zittenquote:
Houd je tyfusbek eensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
vragen of je met chloro op bank mag kijken
Ik denk absoluut dat internet heeft bijgedragen aan het niet ontwikkelen van mijzelf.quote:
isstikkiestof dan zeker want om de een of andere reden moeten iraniers in het nederlands altijd een ie plaatsen voor een woord dat met een s begint.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ook gewoon grappige uitspraak "stikkiestof"of "kijk dit filter is pikgrijs"
Zal ik je anders wat tips geven?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk absoluut dat internet heeft bijgedragen aan het niet ontwikkelen van mijzelf.
Ik heb yvonne al om een ban gevraagd, omdat ik weer normale dingen wil doen, maar ze bant me maar niet. Raar joh.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon tijdens mijn life stiekem, wil natuurlijk niet dat anderen denken dat ik raar ben.
Mijn moeder zegt friteratuurpan en vroeger ook dingen als zakbroek enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, dank. JOuw tips heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal ik je anders wat tips geven?
hahaha wch is de nieuwe niels met iraanse meisjesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja.. en ze was ook nog eens leuk om te zien
sommige mensen hebben alles mee
Gelachen om friteratuurpanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt friteratuurpan en vroeger ook dingen als zakbroek enzo
Houd je waffel danquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dank. JOuw tips heb ik niet nodig
BUSTEDquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Firuze het volgende:
[..]
Weet niet wat je zegt, doe maar normaal schrift.
Waarom kan ik geen PM's sturen?
Neuhquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
meen echt kijk maar in mn anti-iran topic.
Ik zou je missen, ook al laat ik het hier niet blijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk absoluut dat internet heeft bijgedragen aan het niet ontwikkelen van mijzelf.
Ik heb yvonne al om een ban gevraagd, omdat ik weer normale dingen wil doen, maar ze bant me maar niet. Raar joh.
Altijd mooi als ze dan boos zijn en dat in het Nederlands uitenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Crip het volgende:
Mijn moeders Nederlands is ook altijd komisch en cringy.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hahaha wch is de nieuwe niels met iraanse meisjes
Dm je nummer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou je missen, ook al laat ik het hier niet blijken.
Is het ookquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Gridlok het volgende:
Had overigens wel verwacht dat half fok ineens autistisch rechts zou worden na de aanslagen.
Doe 's niet Crip.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hahaha wch is de nieuwe niels met iraanse meisjes
Heb wel skinhead kapselquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Gridlok het volgende:
Had overigens wel verwacht dat half fok ineens autistisch rechts zou worden na de aanslagen.
Wilde juist dichter bij jou komen maar na je vorige opmerking kun je de boom inquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Gridlok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |