stuur wel een kaartjequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik eis wel zo'n 50% van opbrengsten.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:45 schreef McGrath het volgende:
Het was best gezellig zonder jimmydean eigenlijk
quote:Op maandag 21 maart 2016 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
inderdaad, dat is niet meer leuk sinds jimmy weg is
Okequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
mooi dat jimmy dan toch nog een beetje bij ons is.
oh ja geen idee zoals je weet kom ik zo goed als niet op dat forumquote:
had 2 posts en lurkte maandenlang meequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja geen idee zoals je weet kom ik zo goed als niet op dat forum
waarom post je niet gewoon mee ipv sneaky te lurken?quote:
Ik ging helemaal niet tekeer tegen Frank.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WCH was de spin in dit alles
durf ik niet Gquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom post je niet gewoon mee ipv sneaky te lurken?
Oh jij staat sowieso wel voor lul.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
oooh wauw sta ik even voor lul dankzij quotes zonder context
moa.. je dacht dat hij die post had weggehaald...quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ging helemaal niet tekeer tegen Frank.
fielaks dus blijkbaarquote:
Klopt er werden allemaal onwaarheden verkondigt, ik was er te laat bij om in te grijpen maar het is vrij duidelijk dat o.a. WCH dingen uit zijn dikke duim heeft lopen zuigen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ging helemaal niet tekeer tegen Frank.
haha zie hem stoken hèquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt er werden allemaal onwaarheden verkondigt, ik was er te laat bij om in te grijpen maar het is vrij duidelijk dat o.a. WCH dingen uit zijn dikke duim heeft lopen zuigen.
ja stel je voor dat ze even wat anders gaan doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
Grappig trouwens dat Hoink ineens weg is. Chai ook trouwens.
Hey Hermann, lekker gegeten?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja stel je voor dat ze even wat anders gaan doen
TR, niet slecht praten over Chai.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
Ja toevallig zeg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lasagnequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt er werden allemaal onwaarheden verkondigt, ik was er te laat bij om in te grijpen maar het is vrij duidelijk dat o.a. WCH dingen uit zijn dikke duim heeft lopen zuigen.
Frank wordt hier aanbeden terwijl hij echt geen Immanuel Kant is ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
maar ik had idd ook begrepen dat je dikke fittie met frank had gehad, kon me al niet voorstellen hoe mensen fittie met frank kunnen krijgen
Ja echt geel raarquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef JimmyDean het volgende:
Onzinnige complotten rondstrooien en dan weggaan als je onderuit wordt gehaald met keiharde feiten.
niet hatenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Frank wordt hier aanbeden terwijl hij echt geen Immanuel Kant is ofzo.
Dat is incorrect, ik had ruzie met Huge.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
maar ik had idd ook begrepen dat je dikke fittie met frank had gehad, kon me al niet voorstellen hoe mensen fittie met frank kunnen krijgen
Geheel toevallig dat ze hier constant zijn om de overwinning van de democratie te bagatelliseren maar zodra ze met de feiten om de oren worden geslagen weg zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aightquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is incorrect, ik had ruzie met Huge.
ik weet niet eens was bagategagltenogiets betekent johquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geheel toevallig dat ze hier constant zijn om de overwinning van de democratie te bagatelliseren maar zodra ze met de feiten om de oren worden geslagen weg zijn.
Ja jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet om argumenten of discussie hoor.
ze is je hond nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, net had je nog zo'n grote mond. Ga nu eens op mijn post in dan.
Vraag maar aan Frank, die schijnt alles te wetenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet niet eens was bagategagltenogiets betekent joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |