Hij komt zometeen wel denk. Het is weer weekendquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vraag maar aan Frank, die schijnt alles te weten
heb je touchscreenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik voel jullie frustraties gwn vanaf m'n beeldscherm
Ik start een Absurde Quiz in ONZquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
zullen we anders gewoon gezellig gaan doen
Allsof jij emoties hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
diepe shit hier man... diepquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
braillequote:
wel heel toevallig andersquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kan niet vertellen wat de reden is dat ik weggegaan ben, maar het kwam niet door Frank en ook niet door discussies.
Prima.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
zullen we anders gewoon gezellig gaan doen
quote:
Oh, komt die onwaarheidsspreker ook weer even stokenquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
diepe shit hier man... diep
Neebenandere dingen aan het doequote:Op vrijdag 8 april 2016 19:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, net had je nog zo'n grote mond. Ga nu eens op mijn post in dan.
Zo diep in je darmen ja ? ;squote:Op vrijdag 8 april 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
diepe shit hier man... diep
Soms.quote:
Dat heeft er wel aan bijgedragen maar was niet de reden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat hier een stel droeftoeters zitten toch
wat is dat?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zou onder andere DM openbaring en Crewbash inhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |