Da's minder erg dan Gronings of Fries.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:56 schreef chufi het volgende:
We gaan hier toch niet Brabants praten ..
Goedemorgen
Want?quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's minder erg dan Gronings of Fries.
Gelderlands.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:56 schreef chufi het volgende:
We gaan hier toch niet Brabants praten ..
Goedemorgen
Dagge dč moar wit Bossie.quote:
Oh nee hoor, als ik iemand niet kan verstaan heeft ie pech.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je wat aan je Nederlandse talen kennis doen.
Ik maak me nooit meer druk, daar ben ik inmiddels te oud wijs voor......quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:04 schreef chufi het volgende:
Tis trouwens nog veels te vroeg om zich daarom druk te maken
Toen ik jong was en bijna ging trouwen werd ik soms helemaal gek met 2 talen in me kop op vakantie in Berlijn en daar Duits praten en ondertussen Amerikanen daar te woord staan, terwijl mn ex nog geen Nederlands sprak en alleen maar Spaans..quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak me nooit meer druk, daar ben ik inmiddels te oud wijs voor......
waar lees je dat?quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou zeg, ook Cameron is verwikkeld in het Panama Papers schandaal, wat een verrassing dat zelfs mensen die tegenwoordig premier zijn bij zulke praktijken betrokken zijn.
Nergens, dat was zojuist op het nieuws.quote:
ING zit nu op 0,5%, dat is natuurlijk belachelijk laag, en ik ga echt geen geld bijleggen mocht het nog verder dalen, dan rest indd alleen nog maar een ouwe sok.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:52 schreef chufi het volgende:
STraks moet je nog betalen om geld op je spaarrekening te hebben... Ik stop het wel in een mooie attache-koffer
Dat zou een hoop probemen veroorzaken bij een hoop automitische afschrijvingen die iedereen heeft.. Banken zouden weer vol staan met mensen in de rijquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ING zit nu op 0,5%, dat is natuurlijk belachelijk laag, en ik ga echt geen geld bijleggen mocht het nog verder dalen, dan rest indd alleen nog maar een ouwe sok.
LIF / Individual's strijd tegen MSquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:48 schreef Viajero het volgende:
Vandaag is Individual's verjaardag. Dus als je van plan was om hem te helpen dan zou vandaag een goede dag zijn
Van harte bedankt sachaquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
LIF / Individual's strijd tegen MS
Fann!!!!!quote:Speciaal voor het kweken van groenten, kruiden en fruit op één vierkante meter. Afmetingen: 100x100x20 cm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Goede zaak.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Fann!!!!!
ja, heeft fanneke eindelijk haar tuin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Mooie actie, ik hoop dat je dit in meerdere topics hebt gespamt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
En dat alles op één vierkante meter.quote:
Ik heb het in het MUZ R49 topic gedropt...quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie actie, ik hoop dat je dit in meerdere topics hebt gespamt.
Is haar balkon gelijk volgeplantquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat alles op één vierkante meter.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het in het MUZ R49 topic gedropt...
Dat duurt nog wel even. Ik ben al wel over de helft als dertiger...quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:01 schreef chufi het volgende:
Bossie loopt toch ook al bijna tegen de 40 tegenwoordig of hoe zit dat?
Daar passen heel wat moestuintjes in.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat alles op één vierkante meter.
Het is ook meer iets voor de echte 'fannatiekelingen'.quote:
Maakt ook niet uit Bos, je bent hier al jaren welkomquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even. Ik ben al wel over de helft als dertiger...
Je ziet wel dat er overal op ingespeeld wordt. Ik zag gisteren gratis bloempotjes af te halen bij een tuincentrumquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook meer iets voor de echte 'fannatiekelingen'.
Het is ook wel geinig, vooral voor kinderen, zodat die ook een beetje benul krijgen van hoe alles groeit en bloeit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet wel dat er overal op ingespeeld wordt. Ik zag gisteren gratis bloempotjes af te halen bij een tuincentrum
oef... gelijk wakker...quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
Als ik nu opgroeiende kinderen zou hebben denk ik dat er bij mij ook wat groentes op het balkon zouden staan..quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook wel geinig, vooral voor kinderen, zodat die ook een beetje benul krijgen van hoe alles groeit en bloeit.
ik durf niet te spannen, ik wacht op toestemmingquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie actie, ik hoop dat je dit in meerdere topics hebt gespamt.
Ik heb hem overal al zitten spammenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf niet te spannen, ik wacht op toestemming
ik bedoel alleen het forum, daar ga ik niet spammenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem overal al zitten spammenik heb niet eens aan toestemming gedacht
![]()
mijn hele familie heeft ook al mail
oh nou heb ik wel gedaan...quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik bedoel alleen het forum, daar ga ik niet spammen
jij mag dat, daar heb ik jou voorquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nou heb ik wel gedaan...
ik zou het voor jou ook doen
Ik kom later weer kijken, ik moet weer eens richting VU straks, ben blij dat ik er niet naar toe hoefquote:
Latersquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom later weer kijken, ik moet weer eens richting VU straks, ben blij dat ik er niet naar toe hoef
te rollen
quote:Volgens de paus moet 'de Kerk' niet meer oordelen en straffen, maar het individu meer ruimte geven voor eigen beslissingen.
Doe kalm aan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag, goed geslapen vannacht. Dat ik kan er wel uit om 7 uur, begon goed met ontbijtje, na een uur begon ik weer terug te vallen. Droge mond vochtige, ogen, slap. Om 9 uur weer naar bed. Nu er weer uit. soms trekt het dan bij, soms ook niet. In bed liggend 6 keer wezen poepen en 10 keer wezen plassen. Ik viel steeds in slaap en had verschillende dromen. Raar weer. Gisteren heel de dag goed gevoeld. Kapper geweest, boodschappen gedaan. Gehouwehoert. Zou momenteel niet kunnen. Maandag naar de huisarts. Ze hebben al urine van me, misschien weer eens specifiek bloed prikken. De arts die 112 had gebeld afgelopen zaterdag opperde al een blaasontsteking. Zal het eens aankaarten. Nu een lekker bakje thee met een volkoren boterham. Vond het gisteren heerlijk. Dit keer rosbief kaas, sla en komkommer.
Dat dus, ruim 2000 jaar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo en daar doen ze bijna 2000 jaar over...
Ik moet welquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Fann!!!!!
Ik zag ook zoiets bij de Blokker liggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag, goed geslapen vannacht. Dat ik kan er wel uit om 7 uur, begon goed met ontbijtje, na een uur begon ik weer terug te vallen. Droge mond vochtige, ogen, slap. Om 9 uur weer naar bed. Nu er weer uit. soms trekt het dan bij, soms ook niet. In bed liggend 6 keer wezen poepen en 10 keer wezen plassen. Ik viel steeds in slaap en had verschillende dromen. Raar weer. Gisteren heel de dag goed gevoeld. Kapper geweest, boodschappen gedaan. Gehouwehoert. Zou momenteel niet kunnen. Maandag naar de huisarts. Ze hebben al urine van me, misschien weer eens specifiek bloed prikken. De arts die 112 had gebeld afgelopen zaterdag opperde al een blaasontsteking. Zal het eens aankaarten. Nu een lekker bakje thee met een volkoren boterham. Vond het gisteren heerlijk. Dit keer rosbief kaas, sla en komkommer.
Ja man, moestuintjes zijn HOT!quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ook zoiets bij de Blokker liggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, moestuintjes zijn HOT!Als je die met rode peper hebt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, moestuintjes zijn HOT!dat moestuintje moet ik nog zien of het wat wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders haal ik wel zo'n tray bloemetjes bij de Lidl
![]()
http://www.lidl.nl/nl/10353.htm?action=showDetail&id=22060
OLA Hoi kom je mijn bank een keer testen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij ook maar anders voel je je weer achtergesteld
Holaquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
OLA Hoi kom je mijn bank een keer testen. [ afbeelding ]
Ik koop gewoon kruidenplantjes, en die knip ik in een paar weken weg. Lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
dat moestuintje moet ik nog zien of het wat wordtanders haal ik wel zo'n tray bloemetjes bij de Lidl
![]()
Dat is waar dat je met Teun en al er op past hoeft niemand te wetenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola. Ja, doe ik als op de buurt ben. Stuur gelijk een pm want niemand hoeft te weten dat 'bank' codetaal is voor wat anders
Vind je dat ding van de Aldi niks?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
dat moestuintje moet ik nog zien of het wat wordtanders haal ik wel zo'n tray bloemetjes bij de Lidl
![]()
Bloemen is wat anders dan moestuinjes. Of zat dat ook bij de AHquote:
Precies die kruiden plantjes kosten geen reet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... als het niet lukt pleur ik iets anders in die potjes
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies die kruiden plantjes kosten geen reet bips.
Ik kreeg ooit zo'n kruiden ding om te planten en groeien. Wat een drama leuk hoor maar je vreet er niks van. En hop in de vuilnisbakquote:
Dus het groeide wel, maar vergat er van te eten, of deed het helemaal niets?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit zo'n kruiden ding om te planten en groeien. Wat een drama leuk hoor maar je vreet er niks van. En hop in de vuilnisbak
Ja het groeide maar zo minimaal Ik heb het geduld er niet voorquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus het groeide wel, maar vergat er van te eten, of deed het helemaal niets?
Als het je hobby niet is heeft het geen zin. Tis best veel werk en als je gemengde groente, kant en klaar in de supermarkt gaat halen, ben je in een paar minuten klaar. Of slakken vreten het hele zooitje op waar je weken druk mee bent geweest, ook zo leuk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het groeide maar zo minimaal Ik heb het geduld er niet voor
Ik heb in de lente/zomer altijd kruiden op mijn balkon. Heerlijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het je hobby niet is heeft het geen zin. Tis best veel werk en als je gemengde groente, kant en klaar in de supermarkt gaat halen, ben je in een paar minuten klaar. Of slakken vreten het hele zooitje op waar je weken druk mee bent geweest, ook zo leuk.
Hobby of niet die AH potjes zijn kutquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het je hobby niet is heeft het geen zin. Tis best veel werk en als je gemengde groente, kant en klaar in de supermarkt gaat halen, ben je in een paar minuten klaar. Of slakken vreten het hele zooitje op waar je weken druk mee bent geweest, ook zo leuk.
Staat hier in houten bakken in de tuin. Gebruik ik erg veel ook.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb in de lente/zomer altijd kruiden op mijn balkon. Heerlijk
Thijm is ook zo lekker versquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staat hier in houten bakken in de tuin. Gebruik ik erg veel ook.Egyptische ui, bieslook, lavendel, oregano is wintervast en de rest koop ik meteen als plant in potten in het voorjaar, hoef je het niet op te kweken ook. Schijtwerk. Moet je 48283 potjes zoeken en vullen, geen zin in.
quote:
Ik weet ook geen verschil Ik rook ookquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Staan hier meerdere soorten en is inderdaad erg lekker, maar het verschil tussen die soorten proef ik dan weer niet. Misschien omdat ik rook.
Nee eigenlijk niet ....quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel te vertellen![]()
Jij nog iets meegemaakt vandaag?
Proef je het verschil niet tussen verse Basilicum en verse Thijm?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Staan hier meerdere soorten en is inderdaad erg lekker, maar het verschil tussen die soorten proef ik dan weer niet. Misschien omdat ik rook.
Nee, tussen die laatste 2 niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Proef je het verschil niet tussen verse Basilicum en verse Thijm?![]()
Dan rook je wel érg veel
Oh... dat ruik ik nog welquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, tussen die laatste 2 niet.
Spannend.... moet je wel meteen verhuizenquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren in Barcelona gesolliciteerd, maar nog niets gehoord...
Dat moeten we dan even bekijken hoe en watquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Spannend.... moet je wel meteen verhuizen
Moet dat nou écht in élk topic dat geklier?quote:
Doe dan on topicquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet dat nou écht in élk topic dat geklier?
Ik probeerde iets duidelijk te maken en ik probeer de vrede daar te bewaren, maar dit helpt niet écht heh?
Ik had het niet over mijn kwaaltjes, maar ga lekker je gang met je eigen oorlogje overal te pasquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe dan on topicJouw kwaatjes kunnen hier
OKquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had het niet over mijn kwaaltjes, maar ga lekker je gang met je eigen oorlogje overal te pas
en te onpas uitvechten.
lekker zoekenquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
Hadden we al niet ergens een 40+ kwaaltjes topic in het verleden?
jouw kwaatjes!quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe dan on topicJouw kwaatjes kunnen hier
quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet dat nou écht in élk topic dat geklier?
Ik probeerde iets duidelijk te maken en ik probeer de vrede daar te bewaren, maar dit helpt niet écht heh?
Wat is het toch fun om je hele hebben en houden op feestboek te gooien.quote:Verzekeraars gaan steeds verder om fraude op te sporen. Dat ondervond slachtoffer Amber Koppen, die thuis, op straat en op Facebook maanden geschaduwd werd door Nationale Nederlanden.
tijd voor nog meer koffiequote:
Ik heb geen idee?quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is het toch fun om je hele hebben en houden op feestboek te gooien.
Omdat men gelooft dat het dan waar is dus NN ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is het toch fun om je hele hebben en houden op feestboek te gooien.
Ik ook niet, maar als ik dat lees van Nationale Nederlanden, dan ben ik er ook niet rouwig om dat ik me niet met FB bezighoud.quote:
je moet gewoon je privé leven niet op facebook gooienquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik dat lees van Nationale Nederlanden, dan ben ik er ook niet rouwig om dat ik me niet met FB bezighoud.
Ik heb me nooit met social media beziggehouden, en mijn ware identiteit hoeft niet iedereen te weten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
je moet gewoon je privé leven niet op facebook gooien
Er gaat blijkbaar weer van alles langs me heen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik dat lees van Nationale Nederlanden, dan ben ik er ook niet rouwig om dat ik me niet met FB bezighoud.
Alleen werk gerelateerdquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb geen faceboek en whatsappquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
Dat klinkt me erg bekend in de oren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen werk gerelateerd, heb ik dus niet dus ik zet niks neer
CV??quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klinkt me erg bekend in de oren.
Begin van het einde.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klinkt me erg bekend in de oren.
Mijn arbeidsverleden bestaat uit ruim 4 jaar arbeid.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)ar&utm_medium=ticker
Welke Fok!ker zou dit zijn?ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet alleen niet appen als ik gedronken heb
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)ar&utm_medium=ticker
Welke Fok!ker zou dit zijn?Das geen Groninger , dat kan ik je wel vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat aapen kan dan alleen bij Sasquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik niet
Ah, je hebt er ook slechte ervaringen mee dus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik niet
quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, je hebt er ook slechte ervaringen mee dus.
Ik hoop voor je dat je niet met je zatte kop midden in de nacht iemand, per app, de liefde hebt verklaard.quote:
nee dat nog net nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet met je zatte kop midden in de nacht iemand de liefde hebt verklaard.
Ik trouw maar 1x helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat nog net niet
ik kan dan heel ongecontroleerd boos worden![]()
maar dat kan ik ook als ik niets op heb
Ik ben niet graag boos, dan zeg en doe ik dingen die ik niet wil.........is voor niemand leuk..quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat nog net niet
ik kan dan heel ongecontroleerd boos worden![]()
maar dat kan ik ook als ik niets op heb
quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet graag boos, dan zeg en doe ik dingen die ik niet wil.........is voor niemand leuk..
Het is ochtend, de ideale tijd voor het breien van een flinke bruine trui.quote:
ik ga boodschappen enzo doen, kan niet op borrelnootjes levenquote:
Ik ga doesjen en ook eens kijken wat is ga makenquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:02 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga boodschappen enzo doen, kan niet op borrelnootjes leven
Nee, jij lurkt alleen op Facebook en zet wat je daar ziet dan hier neerquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen werk gerelateerd, heb ik dus niet dus ik zet niks neer
quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ochtend, de ideale tijd voor het breien van een flinke bruine trui.![]()
Daar gaat tijd inzitten.
ik wilde het gewoon eens roepen, het leek mij een geschikt momentquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar je weet dat ik niet zo heet
OK, graag gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wilde het gewoon eens roepen, het leek mij een geschikt moment
Volgens mij valt elke springruiter weleens van zijn paard, toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als springruiter ben ik hard door de mand gevallen.
Dan is het paard sneller dan de ruiter.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij valt elke springruiter weleens van zijn paard, toch?
Dit klinkt als Cruyff-wijsheidquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is het paard sneller dan de ruiter.
Nu je het zegt.quote:
Ik vind hem mooi, nog een paar van die wijsheden en je krijgt een afscheid in de Arenaquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt.![]()
Was volkomen onbewust.
Nee laat maar, ik hou er niet van om in het middelpunt te staan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi, nog een paar van die wijsheden en je krijgt een afscheid in de Arena
Ja dat klopt wel , ben echt te oud daarvoor alhoewel de knol het zonder moeite springt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij valt elke springruiter weleens van zijn paard, toch?
Een weigerend paard stopt eerder dan zn baasquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt.![]()
Was volkomen onbewust.
In dat geval was PP sneller dan het paard, desalniettemin is het juist de kunst om man en paard bij elkaar te houden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Een weigerend paard stopt eerder dan zn baas
Ik ga even wat Limabonen gaar koken voor later vandaag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga mijn ontbijtje maken, aanrecht is leeg en schoon, heb al een afwasje achter de rug.
Scratch it out. Vanavond docu over Bob Marley op NPO3. Volgens een mod zeer de moeite waard.quote:
Muziek docu's vind ik bijna altijd wel fun.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scratch it out. Vanavond docu over Bob Marley op NPO3. Volgens een mod zeer de moeite waard.
Het paard nam de bocht en ik ging rechtdoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In dat geval was PP sneller dan het paard, desalniettemin is het juist de kunst om man en paard bij elkaar te houden.
Kan gebeuren, wees blij dat je er zonder noemenswaardige kleerscheuren vanaf bent gekomen, lesje voor de volgende keer, beetje rekening houden met de leeftijd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het paard nam de bocht en ik ging rechtdoor.
Springruiter gaat 'm niet meer worden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan gebeuren, wees blij dat je er zonder noemenswaardige kleerscheuren vanaf bent gekomen, lesje voor de volgende keer, beetje rekening houden met de leeftijd.
Ach, je kan dan nog altijd coach worden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Springruiter gaat 'm niet meer worden.
Van supertalent Kleine Pietquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, je kan dan nog altijd coach worden.
Het was nogal slecht weer afgelopen dagen in Spanje en dacht ff een lekkere maaltijd, gebaseerd op de Fabada Asturiana, te maken op mn eigen manier....quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga even wat Limabonen gaar koken voor later vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Piet mag het toch graag over zijn kleinzoon hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas wordt dat tegenwoordig uit de Fok-publiciteit gehouden
Ja dat wel maar hij gaf laatst aan om er geen fotos meer van te plaatsen...quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
Piet mag het toch graag over zijn kleinzoon hebben
\quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel maar hij gaf laatst aan om er geen fotos meer van te plaatsen...
Weet ik.. Die zal inmiddels ook wel een koppie groter zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:35 schreef just me het volgende:
[..]
\
ik plaats ook geen foto's van de kabouter
en het waggelt, brabbelt nederlands/engels, is leuk, lief enzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik.. Die zal inmiddels ook wel een koppie groter zijn
Ja ja ... Ik geloof je op je woordquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:47 schreef just me het volgende:
[..]
en het waggelt, brabbelt nederlands/engels, is leuk, lief enzo
doe dat maarquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was nogal slecht weer afgelopen dagen in Spanje en dacht ff een lekkere maaltijd, gebaseerd op de Fabada Asturiana, te maken op mn eigen manier....
Ik weet niet wat er behalve limabonen inzit, maar het ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Is jouw schoonzoon een Engelsman?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:47 schreef just me het volgende:
[..]
en het waggelt, brabbelt nederlands/engels, is leuk, lief enzo
Kloptquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is jouw schoonzoon een Engelsman?
Binnenkort 2 kabouters
quote:
Wat een mooie foto van jullie samenquote:
Uien, knoflook, paprika, kastanjechamp, chorizo, speklap en bloedworst .. Limabonen gekookt in groentebouillon, met specerij en tomatenpuree... Erg smakelijk inderdaad.. Zit net een bordje op te smikkelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er behalve limabonen inzit, maar het ziet er lekker uit
Dat klinkt goed, behalve de bloedworstquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Uien, knoflook, paprika, kastanjechamp, chorizo, speklap en bloedworst .. Limabonen gekookt in groentebouillon, met specerij en tomatenpuree... Erg smakelijk inderdaad.. Zit net een bordje op te smikkelen
Ja dat kan ik me voorstellen.. Vroeger kregen we dat thuis regelmatig en eigenlijk was dat best lekker.. Daarna nooit meer gegeten .. In Spanje eten ze ook zo iets vergelijkbaars (Morcilla), dus ik dacht toch eens weer een proberen en tis nog steeds best lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, behalve de bloedworst![]()
Ze heeft het daar geverfd .. Zie je dat nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:28 schreef sacha het volgende:
JM?
nee! jij bent toch 18 jaar met donkerbruin lang haar?
paaseieren?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft het daar geverfd .. Zie je dat niet
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:28 schreef sacha het volgende:
JM?
nee! jij bent toch 18 jaar met donkerbruin lang haar?
Ze lijkt op Merelquote:
Donequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef just me het volgende:
Ik heb 'm weggehaald, doen jullie dat ook svp ?
Ik had bij voorbaat al niet gekwootquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef just me het volgende:
Ik heb 'm weggehaald, doen jullie dat ook svp ?
dan hoef je ook niets weg te halen, ik bedacht het me pas te laat hoorquote:
Je kunt hem ook op imgur weghalen natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
dan hoef je ook niets weg te halen, ik bedacht het me pas te laat hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt hem ook op imgur weghalen natuurlijk
Mmmm blijft bij tong toch staan... heb hem al een pm gestuurdquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt hem ook op imgur weghalen natuurlijk
Das de cache...quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm blijft bij tong toch staan... heb hem al een pm gestuurd
Is wegquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm blijft bij tong toch staan... heb hem al een pm gestuurd
Eind goed al goedquote:
Staat al op hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:03 schreef tong80 het volgende:
MUZ / [TV-TIP] Zaterdag 9 april NTR3. Documentaire "Marley"
Ik rook me er eentje bij.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:03 schreef tong80 het volgende:
MUZ / [TV-TIP] Zaterdag 9 april NTR3. Documentaire "Marley"
dan ben ik een grijze duifquote:
neuh was foto van mij en de kabouter, ik dm wel even naar jequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
Kom ik net te laat binnen om een jeugdige jm te zien begrijp ik?
Dito.quote:
Ah, maar ik weet hoe jij eruit ziet hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
neuh was foto van mij en de kabouter, ik dm wel even naar je
Mag ik ook?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
neuh was foto van mij en de kabouter, ik dm wel even naar je
Ik eentje met weinig haarquote:
Redelijk welquote:
Die worden heel snel 'groot'.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
En over twee jaar zien we just me met de kabouter en de kleinere albatros
Dat werden wij ookquote:
Dat in ons geval ookquote:
Nu wel dan?quote:
En dat probeert ie denk ik ook nog te vergetenquote:
quote:
Sommige dingen hoef je niet te onthouden, toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat probeert ie denk ik ook nog te vergeten
[..]
Klok kijken ben je nog niet verleerdquote:
Ik geef Sjoef groot gelijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef je niet te onthouden, toch?
Ik zie het op de Fokpostsquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klok kijken ben je nog niet verleerd
Ow, ik rechtsonderin op mijn laptopquote:
Niemand toch?quote:
Misschien eens kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trouwens een bjzarre film wel, The Curious Case of Benjamin Button (2008) - IMDb
OK dan is het goed..quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niemand toch?
Ik zeg, dat ik dingen wil vergeten
Ik ben al weer vergeten hoe we op vergeten kwamenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan is het goed..
Misschien vergeet ik dingen , maar dat is anders
Iets naar aanleiding van just mequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben al weer vergeten hoe we op vergeten kwamen
just me ben ik nog niet vergeten hoorquote:
Die grijze muts niet, maar zij jouw misschien nu al wel weerquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
just me ben ik nog niet vergeten hoor
Oei, dat zou kunnenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die grijze muts niet, maar zij jouw misschien nu al wel weer
Denk ik ook welquote:
Ben je zoveel veranderd sindsdien... Minder haar, nog magerder?quote:Op zondag 10 april 2016 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk ik ook wel
Waarschijnlijk is zij ook een van de weinige FOK!ers die mij op dit moment nog in het echie zou herkennen
Als je een toch stevige dame gewend was met een enorme bos dik haar, dan is het wel even kijkenquote:Op zondag 10 april 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je zoveel veranderd sindsdien... Minder haar, nog magerder?
Ik zie dezelfde muis.quote:Op zondag 10 april 2016 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk ik ook wel
Waarschijnlijk is zij ook een van de weinige FOK!ers die mij op dit moment nog in het echie zou herkennen
En toch is deze muis (mijn UI) een stuk slanker dan mijn oorspronkelijkequote:
Dat weet ik niet meer... Was dat voor mn tijd?quote:Op zondag 10 april 2016 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En toch is deze muis (mijn UI) een stuk slanker dan mijn oorspronkelijke
Denk ook wel dat het jou luktquote:
quote:Op zondag 10 april 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer... Was dat voor mn tijd?
Ja maar met een 4ster mag je groter zijnquote:Op zondag 10 april 2016 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik weet niet eens meer wie, maar iemand heeft mijn UI jaren geleden eens aangepast aan standaard 'FOK!' maten, en toen was ik opeens een stuk slanker
true, en dat was dacht ik niet eens de reden dat ik afslanktequote:Op zondag 10 april 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar met een 4ster mag je groter zijn
Vroeger was mn huidige UI groter en opeens mocht dat niet meer... Iemand heeft hem toen ook een keer voor mij aangepast... Gewoon wat framepjes verwijdert.. Moet ik zelf ook kunnen natuurlijk,.. Want ik heb hem tenslotte ooit zelf gemaakt, maar had niet het huiste programma meer... Ach ja wat lui misschienquote:Op zondag 10 april 2016 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
true, en dat was dacht ik niet eens de reden dat ik afslankte
(de grotere ui mogen hebben met abo)
Tja, de UI's nemen ook wel heel veel ruimte in beslag op de FOK! serversquote:Op zondag 10 april 2016 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was mn huidige UI groter en opeens mocht dat niet meer... Iemand heeft hem toen ook een keer voor mij aangepast... Gewoon wat framepjes verwijdert.. Moet ik zelf ook kunnen natuurlijk,.. Want ik heb hem tenslotte ooit zelf gemaakt, maar had niet het huiste programma meer... Ach ja wat lui misschien
Ja met een paar TB extra is het zo opgelostquote:Op zondag 10 april 2016 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, de UI's nemen ook wel heel veel ruimte in beslag op de FOK! servers
quote:Op zondag 10 april 2016 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met een paar TB extra is het zo opgelost
Baby-pangang wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |