Ik trouw maar 1x helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat nog net niet
ik kan dan heel ongecontroleerd boos worden![]()
maar dat kan ik ook als ik niets op heb
Ik ben niet graag boos, dan zeg en doe ik dingen die ik niet wil.........is voor niemand leuk..quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat nog net niet
ik kan dan heel ongecontroleerd boos worden![]()
maar dat kan ik ook als ik niets op heb
quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet graag boos, dan zeg en doe ik dingen die ik niet wil.........is voor niemand leuk..
Het is ochtend, de ideale tijd voor het breien van een flinke bruine trui.quote:
ik ga boodschappen enzo doen, kan niet op borrelnootjes levenquote:
Ik ga doesjen en ook eens kijken wat is ga makenquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:02 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga boodschappen enzo doen, kan niet op borrelnootjes leven
Nee, jij lurkt alleen op Facebook en zet wat je daar ziet dan hier neerquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen werk gerelateerd, heb ik dus niet dus ik zet niks neer
quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ochtend, de ideale tijd voor het breien van een flinke bruine trui.![]()
Daar gaat tijd inzitten.
ik wilde het gewoon eens roepen, het leek mij een geschikt momentquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar je weet dat ik niet zo heet
OK, graag gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wilde het gewoon eens roepen, het leek mij een geschikt moment
Volgens mij valt elke springruiter weleens van zijn paard, toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als springruiter ben ik hard door de mand gevallen.
Dan is het paard sneller dan de ruiter.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij valt elke springruiter weleens van zijn paard, toch?
Dit klinkt als Cruyff-wijsheidquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is het paard sneller dan de ruiter.
Nu je het zegt.quote:
Ik vind hem mooi, nog een paar van die wijsheden en je krijgt een afscheid in de Arenaquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt.![]()
Was volkomen onbewust.
Nee laat maar, ik hou er niet van om in het middelpunt te staan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi, nog een paar van die wijsheden en je krijgt een afscheid in de Arena
Ja dat klopt wel , ben echt te oud daarvoor alhoewel de knol het zonder moeite springt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij valt elke springruiter weleens van zijn paard, toch?
Een weigerend paard stopt eerder dan zn baasquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt.![]()
Was volkomen onbewust.
In dat geval was PP sneller dan het paard, desalniettemin is het juist de kunst om man en paard bij elkaar te houden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Een weigerend paard stopt eerder dan zn baas
Ik ga even wat Limabonen gaar koken voor later vandaag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga mijn ontbijtje maken, aanrecht is leeg en schoon, heb al een afwasje achter de rug.
Scratch it out. Vanavond docu over Bob Marley op NPO3. Volgens een mod zeer de moeite waard.quote:
Muziek docu's vind ik bijna altijd wel fun.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scratch it out. Vanavond docu over Bob Marley op NPO3. Volgens een mod zeer de moeite waard.
Het paard nam de bocht en ik ging rechtdoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In dat geval was PP sneller dan het paard, desalniettemin is het juist de kunst om man en paard bij elkaar te houden.
Kan gebeuren, wees blij dat je er zonder noemenswaardige kleerscheuren vanaf bent gekomen, lesje voor de volgende keer, beetje rekening houden met de leeftijd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het paard nam de bocht en ik ging rechtdoor.
Springruiter gaat 'm niet meer worden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan gebeuren, wees blij dat je er zonder noemenswaardige kleerscheuren vanaf bent gekomen, lesje voor de volgende keer, beetje rekening houden met de leeftijd.
Ach, je kan dan nog altijd coach worden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Springruiter gaat 'm niet meer worden.
Van supertalent Kleine Pietquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, je kan dan nog altijd coach worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |