Oh... dat ruik ik nog welquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, tussen die laatste 2 niet.
Spannend.... moet je wel meteen verhuizenquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren in Barcelona gesolliciteerd, maar nog niets gehoord...
Dat moeten we dan even bekijken hoe en watquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Spannend.... moet je wel meteen verhuizen
Moet dat nou écht in élk topic dat geklier?quote:
Doe dan on topicquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet dat nou écht in élk topic dat geklier?
Ik probeerde iets duidelijk te maken en ik probeer de vrede daar te bewaren, maar dit helpt niet écht heh?
Ik had het niet over mijn kwaaltjes, maar ga lekker je gang met je eigen oorlogje overal te pasquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe dan on topicJouw kwaatjes kunnen hier
OKquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had het niet over mijn kwaaltjes, maar ga lekker je gang met je eigen oorlogje overal te pas
en te onpas uitvechten.
lekker zoekenquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
Hadden we al niet ergens een 40+ kwaaltjes topic in het verleden?
jouw kwaatjes!quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe dan on topicJouw kwaatjes kunnen hier
quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet dat nou écht in élk topic dat geklier?
Ik probeerde iets duidelijk te maken en ik probeer de vrede daar te bewaren, maar dit helpt niet écht heh?
Wat is het toch fun om je hele hebben en houden op feestboek te gooien.quote:Verzekeraars gaan steeds verder om fraude op te sporen. Dat ondervond slachtoffer Amber Koppen, die thuis, op straat en op Facebook maanden geschaduwd werd door Nationale Nederlanden.
tijd voor nog meer koffiequote:
Ik heb geen idee?quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is het toch fun om je hele hebben en houden op feestboek te gooien.
Omdat men gelooft dat het dan waar is dus NN ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is het toch fun om je hele hebben en houden op feestboek te gooien.
Ik ook niet, maar als ik dat lees van Nationale Nederlanden, dan ben ik er ook niet rouwig om dat ik me niet met FB bezighoud.quote:
je moet gewoon je privé leven niet op facebook gooienquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik dat lees van Nationale Nederlanden, dan ben ik er ook niet rouwig om dat ik me niet met FB bezighoud.
Ik heb me nooit met social media beziggehouden, en mijn ware identiteit hoeft niet iedereen te weten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
je moet gewoon je privé leven niet op facebook gooien
Er gaat blijkbaar weer van alles langs me heen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik dat lees van Nationale Nederlanden, dan ben ik er ook niet rouwig om dat ik me niet met FB bezighoud.
Alleen werk gerelateerdquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb geen faceboek en whatsappquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
Dat klinkt me erg bekend in de oren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen werk gerelateerd, heb ik dus niet dus ik zet niks neer
CV??quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klinkt me erg bekend in de oren.
Begin van het einde.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klinkt me erg bekend in de oren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Mijn arbeidsverleden bestaat uit ruim 4 jaar arbeid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)ar&utm_medium=ticker
Welke Fok!ker zou dit zijn?ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet alleen niet appen als ik gedronken heb
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)ar&utm_medium=ticker
Welke Fok!ker zou dit zijn?Das geen Groninger , dat kan ik je wel vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat aapen kan dan alleen bij Sasquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik niet
Ah, je hebt er ook slechte ervaringen mee dus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik niet
quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, je hebt er ook slechte ervaringen mee dus.
Ik hoop voor je dat je niet met je zatte kop midden in de nacht iemand, per app, de liefde hebt verklaard.quote:
nee dat nog net nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet met je zatte kop midden in de nacht iemand de liefde hebt verklaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |