Da's minder erg dan Gronings of Fries.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:56 schreef chufi het volgende:
We gaan hier toch niet Brabants praten ..
Goedemorgen
Want?quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's minder erg dan Gronings of Fries.
Gelderlands.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:56 schreef chufi het volgende:
We gaan hier toch niet Brabants praten ..
Goedemorgen
Dagge dè moar wit Bossie.quote:
Oh nee hoor, als ik iemand niet kan verstaan heeft ie pech.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je wat aan je Nederlandse talen kennis doen.
Ik maak me nooit meer druk, daar ben ik inmiddels te oud wijs voor......quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:04 schreef chufi het volgende:
Tis trouwens nog veels te vroeg om zich daarom druk te maken
Toen ik jong was en bijna ging trouwen werd ik soms helemaal gek met 2 talen in me kop op vakantie in Berlijn en daar Duits praten en ondertussen Amerikanen daar te woord staan, terwijl mn ex nog geen Nederlands sprak en alleen maar Spaans..quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak me nooit meer druk, daar ben ik inmiddels te oud wijs voor......
waar lees je dat?quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou zeg, ook Cameron is verwikkeld in het Panama Papers schandaal, wat een verrassing dat zelfs mensen die tegenwoordig premier zijn bij zulke praktijken betrokken zijn.
Nergens, dat was zojuist op het nieuws.quote:
ING zit nu op 0,5%, dat is natuurlijk belachelijk laag, en ik ga echt geen geld bijleggen mocht het nog verder dalen, dan rest indd alleen nog maar een ouwe sok.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:52 schreef chufi het volgende:
STraks moet je nog betalen om geld op je spaarrekening te hebben... Ik stop het wel in een mooie attache-koffer
Dat zou een hoop probemen veroorzaken bij een hoop automitische afschrijvingen die iedereen heeft.. Banken zouden weer vol staan met mensen in de rijquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ING zit nu op 0,5%, dat is natuurlijk belachelijk laag, en ik ga echt geen geld bijleggen mocht het nog verder dalen, dan rest indd alleen nog maar een ouwe sok.
LIF / Individual's strijd tegen MSquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:48 schreef Viajero het volgende:
Vandaag is Individual's verjaardag. Dus als je van plan was om hem te helpen dan zou vandaag een goede dag zijn
Van harte bedankt sachaquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
LIF / Individual's strijd tegen MS
Fann!!!!!quote:Speciaal voor het kweken van groenten, kruiden en fruit op één vierkante meter. Afmetingen: 100x100x20 cm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Goede zaak.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Fann!!!!!
ja, heeft fanneke eindelijk haar tuin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Mooie actie, ik hoop dat je dit in meerdere topics hebt gespamt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
En dat alles op één vierkante meter.quote:
Ik heb het in het MUZ R49 topic gedropt...quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie actie, ik hoop dat je dit in meerdere topics hebt gespamt.
Is haar balkon gelijk volgeplantquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat alles op één vierkante meter.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het in het MUZ R49 topic gedropt...
Dat duurt nog wel even. Ik ben al wel over de helft als dertiger...quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:01 schreef chufi het volgende:
Bossie loopt toch ook al bijna tegen de 40 tegenwoordig of hoe zit dat?
Daar passen heel wat moestuintjes in.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat alles op één vierkante meter.
Het is ook meer iets voor de echte 'fannatiekelingen'.quote:
Maakt ook niet uit Bos, je bent hier al jaren welkomquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even. Ik ben al wel over de helft als dertiger...
Je ziet wel dat er overal op ingespeeld wordt. Ik zag gisteren gratis bloempotjes af te halen bij een tuincentrumquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook meer iets voor de echte 'fannatiekelingen'.
Het is ook wel geinig, vooral voor kinderen, zodat die ook een beetje benul krijgen van hoe alles groeit en bloeit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet wel dat er overal op ingespeeld wordt. Ik zag gisteren gratis bloempotjes af te halen bij een tuincentrum
oef... gelijk wakker...quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
Als ik nu opgroeiende kinderen zou hebben denk ik dat er bij mij ook wat groentes op het balkon zouden staan..quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook wel geinig, vooral voor kinderen, zodat die ook een beetje benul krijgen van hoe alles groeit en bloeit.
ik durf niet te spannen, ik wacht op toestemmingquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie actie, ik hoop dat je dit in meerdere topics hebt gespamt.
Ik heb hem overal al zitten spammenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf niet te spannen, ik wacht op toestemming
ik bedoel alleen het forum, daar ga ik niet spammenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem overal al zitten spammenik heb niet eens aan toestemming gedacht
![]()
mijn hele familie heeft ook al mail
oh nou heb ik wel gedaan...quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik bedoel alleen het forum, daar ga ik niet spammen
jij mag dat, daar heb ik jou voorquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nou heb ik wel gedaan...
ik zou het voor jou ook doen
Ik kom later weer kijken, ik moet weer eens richting VU straks, ben blij dat ik er niet naar toe hoefquote:
Latersquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom later weer kijken, ik moet weer eens richting VU straks, ben blij dat ik er niet naar toe hoef
te rollen
quote:Volgens de paus moet 'de Kerk' niet meer oordelen en straffen, maar het individu meer ruimte geven voor eigen beslissingen.
Doe kalm aan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag, goed geslapen vannacht. Dat ik kan er wel uit om 7 uur, begon goed met ontbijtje, na een uur begon ik weer terug te vallen. Droge mond vochtige, ogen, slap. Om 9 uur weer naar bed. Nu er weer uit. soms trekt het dan bij, soms ook niet. In bed liggend 6 keer wezen poepen en 10 keer wezen plassen. Ik viel steeds in slaap en had verschillende dromen. Raar weer. Gisteren heel de dag goed gevoeld. Kapper geweest, boodschappen gedaan. Gehouwehoert. Zou momenteel niet kunnen. Maandag naar de huisarts. Ze hebben al urine van me, misschien weer eens specifiek bloed prikken. De arts die 112 had gebeld afgelopen zaterdag opperde al een blaasontsteking. Zal het eens aankaarten. Nu een lekker bakje thee met een volkoren boterham. Vond het gisteren heerlijk. Dit keer rosbief kaas, sla en komkommer.
Dat dus, ruim 2000 jaar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo en daar doen ze bijna 2000 jaar over...
Ik moet welquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Fann!!!!!
Ik zag ook zoiets bij de Blokker liggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag, goed geslapen vannacht. Dat ik kan er wel uit om 7 uur, begon goed met ontbijtje, na een uur begon ik weer terug te vallen. Droge mond vochtige, ogen, slap. Om 9 uur weer naar bed. Nu er weer uit. soms trekt het dan bij, soms ook niet. In bed liggend 6 keer wezen poepen en 10 keer wezen plassen. Ik viel steeds in slaap en had verschillende dromen. Raar weer. Gisteren heel de dag goed gevoeld. Kapper geweest, boodschappen gedaan. Gehouwehoert. Zou momenteel niet kunnen. Maandag naar de huisarts. Ze hebben al urine van me, misschien weer eens specifiek bloed prikken. De arts die 112 had gebeld afgelopen zaterdag opperde al een blaasontsteking. Zal het eens aankaarten. Nu een lekker bakje thee met een volkoren boterham. Vond het gisteren heerlijk. Dit keer rosbief kaas, sla en komkommer.
Ja man, moestuintjes zijn HOT!quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ook zoiets bij de Blokker liggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, moestuintjes zijn HOT!Als je die met rode peper hebt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, moestuintjes zijn HOT!dat moestuintje moet ik nog zien of het wat wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders haal ik wel zo'n tray bloemetjes bij de Lidl
![]()
http://www.lidl.nl/nl/10353.htm?action=showDetail&id=22060
OLA Hoi kom je mijn bank een keer testen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij ook maar anders voel je je weer achtergesteld
Holaquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
OLA Hoi kom je mijn bank een keer testen. [ afbeelding ]
Ik koop gewoon kruidenplantjes, en die knip ik in een paar weken weg. Lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
dat moestuintje moet ik nog zien of het wat wordtanders haal ik wel zo'n tray bloemetjes bij de Lidl
![]()
Dat is waar dat je met Teun en al er op past hoeft niemand te wetenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola. Ja, doe ik als op de buurt ben. Stuur gelijk een pm want niemand hoeft te weten dat 'bank' codetaal is voor wat anders
Vind je dat ding van de Aldi niks?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
dat moestuintje moet ik nog zien of het wat wordtanders haal ik wel zo'n tray bloemetjes bij de Lidl
![]()
Bloemen is wat anders dan moestuinjes. Of zat dat ook bij de AHquote:
Precies die kruiden plantjes kosten geen reet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... als het niet lukt pleur ik iets anders in die potjes
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies die kruiden plantjes kosten geen reet bips.
Ik kreeg ooit zo'n kruiden ding om te planten en groeien. Wat een drama leuk hoor maar je vreet er niks van. En hop in de vuilnisbakquote:
Dus het groeide wel, maar vergat er van te eten, of deed het helemaal niets?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit zo'n kruiden ding om te planten en groeien. Wat een drama leuk hoor maar je vreet er niks van. En hop in de vuilnisbak
Ja het groeide maar zo minimaal Ik heb het geduld er niet voorquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus het groeide wel, maar vergat er van te eten, of deed het helemaal niets?
Als het je hobby niet is heeft het geen zin. Tis best veel werk en als je gemengde groente, kant en klaar in de supermarkt gaat halen, ben je in een paar minuten klaar. Of slakken vreten het hele zooitje op waar je weken druk mee bent geweest, ook zo leuk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het groeide maar zo minimaal Ik heb het geduld er niet voor
Ik heb in de lente/zomer altijd kruiden op mijn balkon. Heerlijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het je hobby niet is heeft het geen zin. Tis best veel werk en als je gemengde groente, kant en klaar in de supermarkt gaat halen, ben je in een paar minuten klaar. Of slakken vreten het hele zooitje op waar je weken druk mee bent geweest, ook zo leuk.
Hobby of niet die AH potjes zijn kutquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het je hobby niet is heeft het geen zin. Tis best veel werk en als je gemengde groente, kant en klaar in de supermarkt gaat halen, ben je in een paar minuten klaar. Of slakken vreten het hele zooitje op waar je weken druk mee bent geweest, ook zo leuk.
Staat hier in houten bakken in de tuin. Gebruik ik erg veel ook.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb in de lente/zomer altijd kruiden op mijn balkon. Heerlijk
Thijm is ook zo lekker versquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staat hier in houten bakken in de tuin. Gebruik ik erg veel ook.Egyptische ui, bieslook, lavendel, oregano is wintervast en de rest koop ik meteen als plant in potten in het voorjaar, hoef je het niet op te kweken ook. Schijtwerk. Moet je 48283 potjes zoeken en vullen, geen zin in.
quote:
Ik weet ook geen verschil Ik rook ookquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Staan hier meerdere soorten en is inderdaad erg lekker, maar het verschil tussen die soorten proef ik dan weer niet. Misschien omdat ik rook.
Nee eigenlijk niet ....quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel te vertellen![]()
Jij nog iets meegemaakt vandaag?
Proef je het verschil niet tussen verse Basilicum en verse Thijm?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Staan hier meerdere soorten en is inderdaad erg lekker, maar het verschil tussen die soorten proef ik dan weer niet. Misschien omdat ik rook.
Nee, tussen die laatste 2 niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Proef je het verschil niet tussen verse Basilicum en verse Thijm?![]()
Dan rook je wel érg veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |