Da's minder erg dan Gronings of Fries.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:56 schreef chufi het volgende:
We gaan hier toch niet Brabants praten ..
Goedemorgen
Want?quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's minder erg dan Gronings of Fries.
Gelderlands.quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:56 schreef chufi het volgende:
We gaan hier toch niet Brabants praten ..
Goedemorgen
Dagge dč moar wit Bossie.quote:
Oh nee hoor, als ik iemand niet kan verstaan heeft ie pech.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je wat aan je Nederlandse talen kennis doen.
Ik maak me nooit meer druk, daar ben ik inmiddels te oud wijs voor......quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:04 schreef chufi het volgende:
Tis trouwens nog veels te vroeg om zich daarom druk te maken
Toen ik jong was en bijna ging trouwen werd ik soms helemaal gek met 2 talen in me kop op vakantie in Berlijn en daar Duits praten en ondertussen Amerikanen daar te woord staan, terwijl mn ex nog geen Nederlands sprak en alleen maar Spaans..quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak me nooit meer druk, daar ben ik inmiddels te oud wijs voor......
waar lees je dat?quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou zeg, ook Cameron is verwikkeld in het Panama Papers schandaal, wat een verrassing dat zelfs mensen die tegenwoordig premier zijn bij zulke praktijken betrokken zijn.
Nergens, dat was zojuist op het nieuws.quote:
ING zit nu op 0,5%, dat is natuurlijk belachelijk laag, en ik ga echt geen geld bijleggen mocht het nog verder dalen, dan rest indd alleen nog maar een ouwe sok.quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:52 schreef chufi het volgende:
STraks moet je nog betalen om geld op je spaarrekening te hebben... Ik stop het wel in een mooie attache-koffer
Dat zou een hoop probemen veroorzaken bij een hoop automitische afschrijvingen die iedereen heeft.. Banken zouden weer vol staan met mensen in de rijquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ING zit nu op 0,5%, dat is natuurlijk belachelijk laag, en ik ga echt geen geld bijleggen mocht het nog verder dalen, dan rest indd alleen nog maar een ouwe sok.
LIF / Individual's strijd tegen MSquote:Op vrijdag 8 april 2016 08:48 schreef Viajero het volgende:
Vandaag is Individual's verjaardag. Dus als je van plan was om hem te helpen dan zou vandaag een goede dag zijn
Van harte bedankt sachaquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
LIF / Individual's strijd tegen MS
Fann!!!!!quote:Speciaal voor het kweken van groenten, kruiden en fruit op één vierkante meter. Afmetingen: 100x100x20 cm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Goede zaak.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Fann!!!!!
ja, heeft fanneke eindelijk haar tuin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Mooie actie, ik hoop dat je dit in meerdere topics hebt gespamt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
En dat alles op één vierkante meter.quote:
Ik heb het in het MUZ R49 topic gedropt...quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie actie, ik hoop dat je dit in meerdere topics hebt gespamt.
Is haar balkon gelijk volgeplantquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat alles op één vierkante meter.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het in het MUZ R49 topic gedropt...
Dat duurt nog wel even. Ik ben al wel over de helft als dertiger...quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:01 schreef chufi het volgende:
Bossie loopt toch ook al bijna tegen de 40 tegenwoordig of hoe zit dat?
Daar passen heel wat moestuintjes in.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat alles op één vierkante meter.
Het is ook meer iets voor de echte 'fannatiekelingen'.quote:
Maakt ook niet uit Bos, je bent hier al jaren welkomquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even. Ik ben al wel over de helft als dertiger...
Je ziet wel dat er overal op ingespeeld wordt. Ik zag gisteren gratis bloempotjes af te halen bij een tuincentrumquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook meer iets voor de echte 'fannatiekelingen'.
Het is ook wel geinig, vooral voor kinderen, zodat die ook een beetje benul krijgen van hoe alles groeit en bloeit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet wel dat er overal op ingespeeld wordt. Ik zag gisteren gratis bloempotjes af te halen bij een tuincentrum
oef... gelijk wakker...quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:01 schreef sacha het volgende:
even spammen
[..]
Als ik nu opgroeiende kinderen zou hebben denk ik dat er bij mij ook wat groentes op het balkon zouden staan..quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook wel geinig, vooral voor kinderen, zodat die ook een beetje benul krijgen van hoe alles groeit en bloeit.
ik durf niet te spannen, ik wacht op toestemmingquote:Op vrijdag 8 april 2016 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie actie, ik hoop dat je dit in meerdere topics hebt gespamt.
Ik heb hem overal al zitten spammenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik durf niet te spannen, ik wacht op toestemming
ik bedoel alleen het forum, daar ga ik niet spammenquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem overal al zitten spammenik heb niet eens aan toestemming gedacht
![]()
mijn hele familie heeft ook al mail
oh nou heb ik wel gedaan...quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik bedoel alleen het forum, daar ga ik niet spammen
jij mag dat, daar heb ik jou voorquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nou heb ik wel gedaan...
ik zou het voor jou ook doen
Ik kom later weer kijken, ik moet weer eens richting VU straks, ben blij dat ik er niet naar toe hoefquote:
Latersquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom later weer kijken, ik moet weer eens richting VU straks, ben blij dat ik er niet naar toe hoef
te rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |