Van harte bedankt RolStaart-Beerquote:
Van harte bedankt Voszjequote:Op donderdag 31 maart 2016 12:02 schreef Voszje het volgende:
Zo dan... Filmpje gezien, wat verschrikkelijk.Van mij ook een kleine bijdrage, hopelijk helpt het.
Heel veel sterkte!
Van harte bedankt Toto69quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:18 schreef Toto69 het volgende:
Ah, nu kan ik met iDeal doneren via de NL site. Gedaan bij deze! Nogmaals sterkte
Van harte bedankt Cat22. Het loopt inderdaad boven verwachting goed, fantastisch te zien dat mensen zo meeleven en meehelpen!quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:40 schreef Cat22 het volgende:
Sow![]()
Ik zag het al op mijn tijdlijn langskomen, wist niet dat het een 'bekende' was. (Als in, ik lees vaak en post soms mee in TRV) Heftig!
Mooie actie, en volgens mij komt er al aardig wat binnen.
Van harte bedankt Mylene!quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:47 schreef Mylene het volgende:
sticky/open gezet
Ik ga ook wat overmaken.
Misschien een idee om Telegraaf aan te schrijven? Wie weet willen ze jullie helpen? De kans is niet groot maar niet geschoten is altijd mis! En als het wel lukt dan heb je meteen duizenden en duizenden mensen die het zien / lezen waarvan zeker een deel doneert!? Probeer ook Reddit. Dat is de grootste forum van de wereld!quote:
Het artikel ging over crowdfundingsacties voor dit soort situaties.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:39 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Ik denk dat een deel haar doelstelling niet haalt omdat ze 'bescheiden' zijn in hun acties. Vaak gepast als ik zie waar de meest Crowdfundingacties over gaan, maar dit gaat over leven en dood, en dan zou ik niet al te bescheiden zijn. Het gaat over zijn leven niet over een stuk speelgoed dat de arme man wil aanschaffen. Aanpakken en aanpakken om hem te helpen.
De inzamelingsacties in Nederland gaan altijd over experimentele behandelingen. Voordat een nieuwe (meestal dure) behandeling wordt vergoed vanuit de zorgverzekering, moet eerst bewezen worden dat het effectief en veilig is, en op die fronten een verbetering is ten opzichte van de al bestaande (meestal goedkopere) behandelingen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
Trieste hiervan vind ik dat dit verdomme Nederland is waarin dit gebeurt. Niet Amerika of een ander land waar de zorg altijd al alleen voor de rijksten was.
En daar walg ik wel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |