quote:Volgens de paus moet 'de Kerk' niet meer oordelen en straffen, maar het individu meer ruimte geven voor eigen beslissingen.
Doe kalm aan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag, goed geslapen vannacht. Dat ik kan er wel uit om 7 uur, begon goed met ontbijtje, na een uur begon ik weer terug te vallen. Droge mond vochtige, ogen, slap. Om 9 uur weer naar bed. Nu er weer uit. soms trekt het dan bij, soms ook niet. In bed liggend 6 keer wezen poepen en 10 keer wezen plassen. Ik viel steeds in slaap en had verschillende dromen. Raar weer. Gisteren heel de dag goed gevoeld. Kapper geweest, boodschappen gedaan. Gehouwehoert. Zou momenteel niet kunnen. Maandag naar de huisarts. Ze hebben al urine van me, misschien weer eens specifiek bloed prikken. De arts die 112 had gebeld afgelopen zaterdag opperde al een blaasontsteking. Zal het eens aankaarten. Nu een lekker bakje thee met een volkoren boterham. Vond het gisteren heerlijk. Dit keer rosbief kaas, sla en komkommer.
Dat dus, ruim 2000 jaar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo en daar doen ze bijna 2000 jaar over...
Ik moet welquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Fann!!!!!
Ik zag ook zoiets bij de Blokker liggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag, goed geslapen vannacht. Dat ik kan er wel uit om 7 uur, begon goed met ontbijtje, na een uur begon ik weer terug te vallen. Droge mond vochtige, ogen, slap. Om 9 uur weer naar bed. Nu er weer uit. soms trekt het dan bij, soms ook niet. In bed liggend 6 keer wezen poepen en 10 keer wezen plassen. Ik viel steeds in slaap en had verschillende dromen. Raar weer. Gisteren heel de dag goed gevoeld. Kapper geweest, boodschappen gedaan. Gehouwehoert. Zou momenteel niet kunnen. Maandag naar de huisarts. Ze hebben al urine van me, misschien weer eens specifiek bloed prikken. De arts die 112 had gebeld afgelopen zaterdag opperde al een blaasontsteking. Zal het eens aankaarten. Nu een lekker bakje thee met een volkoren boterham. Vond het gisteren heerlijk. Dit keer rosbief kaas, sla en komkommer.
Ja man, moestuintjes zijn HOT!quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ook zoiets bij de Blokker liggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, moestuintjes zijn HOT!Als je die met rode peper hebt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja man, moestuintjes zijn HOT!dat moestuintje moet ik nog zien of het wat wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders haal ik wel zo'n tray bloemetjes bij de Lidl
![]()
http://www.lidl.nl/nl/10353.htm?action=showDetail&id=22060
OLA Hoi kom je mijn bank een keer testen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij ook maar anders voel je je weer achtergesteld
Holaquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
OLA Hoi kom je mijn bank een keer testen. [ afbeelding ]
Ik koop gewoon kruidenplantjes, en die knip ik in een paar weken weg. Lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
dat moestuintje moet ik nog zien of het wat wordtanders haal ik wel zo'n tray bloemetjes bij de Lidl
![]()
Dat is waar dat je met Teun en al er op past hoeft niemand te wetenquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola. Ja, doe ik als op de buurt ben. Stuur gelijk een pm want niemand hoeft te weten dat 'bank' codetaal is voor wat anders
Vind je dat ding van de Aldi niks?quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
dat moestuintje moet ik nog zien of het wat wordtanders haal ik wel zo'n tray bloemetjes bij de Lidl
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |