Precies die kruiden plantjes kosten geen reet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... als het niet lukt pleur ik iets anders in die potjes
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies die kruiden plantjes kosten geen reet bips.
Ik kreeg ooit zo'n kruiden ding om te planten en groeien. Wat een drama leuk hoor maar je vreet er niks van. En hop in de vuilnisbakquote:
Dus het groeide wel, maar vergat er van te eten, of deed het helemaal niets?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit zo'n kruiden ding om te planten en groeien. Wat een drama leuk hoor maar je vreet er niks van. En hop in de vuilnisbak
Ja het groeide maar zo minimaal Ik heb het geduld er niet voorquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus het groeide wel, maar vergat er van te eten, of deed het helemaal niets?
Als het je hobby niet is heeft het geen zin. Tis best veel werk en als je gemengde groente, kant en klaar in de supermarkt gaat halen, ben je in een paar minuten klaar. Of slakken vreten het hele zooitje op waar je weken druk mee bent geweest, ook zo leuk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het groeide maar zo minimaal Ik heb het geduld er niet voor
Ik heb in de lente/zomer altijd kruiden op mijn balkon. Heerlijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het je hobby niet is heeft het geen zin. Tis best veel werk en als je gemengde groente, kant en klaar in de supermarkt gaat halen, ben je in een paar minuten klaar. Of slakken vreten het hele zooitje op waar je weken druk mee bent geweest, ook zo leuk.
Hobby of niet die AH potjes zijn kutquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het je hobby niet is heeft het geen zin. Tis best veel werk en als je gemengde groente, kant en klaar in de supermarkt gaat halen, ben je in een paar minuten klaar. Of slakken vreten het hele zooitje op waar je weken druk mee bent geweest, ook zo leuk.
Staat hier in houten bakken in de tuin. Gebruik ik erg veel ook.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb in de lente/zomer altijd kruiden op mijn balkon. Heerlijk
Thijm is ook zo lekker versquote:Op vrijdag 8 april 2016 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Staat hier in houten bakken in de tuin. Gebruik ik erg veel ook.Egyptische ui, bieslook, lavendel, oregano is wintervast en de rest koop ik meteen als plant in potten in het voorjaar, hoef je het niet op te kweken ook. Schijtwerk. Moet je 48283 potjes zoeken en vullen, geen zin in.
quote:
Ik weet ook geen verschil Ik rook ookquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Staan hier meerdere soorten en is inderdaad erg lekker, maar het verschil tussen die soorten proef ik dan weer niet. Misschien omdat ik rook.
Nee eigenlijk niet ....quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel te vertellen![]()
Jij nog iets meegemaakt vandaag?
Proef je het verschil niet tussen verse Basilicum en verse Thijm?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Staan hier meerdere soorten en is inderdaad erg lekker, maar het verschil tussen die soorten proef ik dan weer niet. Misschien omdat ik rook.
Nee, tussen die laatste 2 niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Proef je het verschil niet tussen verse Basilicum en verse Thijm?![]()
Dan rook je wel érg veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |