Het was nogal slecht weer afgelopen dagen in Spanje en dacht ff een lekkere maaltijd, gebaseerd op de Fabada Asturiana, te maken op mn eigen manier....quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga even wat Limabonen gaar koken voor later vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Piet mag het toch graag over zijn kleinzoon hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2016 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas wordt dat tegenwoordig uit de Fok-publiciteit gehouden
Ja dat wel maar hij gaf laatst aan om er geen fotos meer van te plaatsen...quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
Piet mag het toch graag over zijn kleinzoon hebben
\quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel maar hij gaf laatst aan om er geen fotos meer van te plaatsen...
Weet ik.. Die zal inmiddels ook wel een koppie groter zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:35 schreef just me het volgende:
[..]
\
ik plaats ook geen foto's van de kabouter
en het waggelt, brabbelt nederlands/engels, is leuk, lief enzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik.. Die zal inmiddels ook wel een koppie groter zijn
Ja ja ... Ik geloof je op je woordquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:47 schreef just me het volgende:
[..]
en het waggelt, brabbelt nederlands/engels, is leuk, lief enzo
doe dat maarquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was nogal slecht weer afgelopen dagen in Spanje en dacht ff een lekkere maaltijd, gebaseerd op de Fabada Asturiana, te maken op mn eigen manier....
Ik weet niet wat er behalve limabonen inzit, maar het ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Is jouw schoonzoon een Engelsman?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:47 schreef just me het volgende:
[..]
en het waggelt, brabbelt nederlands/engels, is leuk, lief enzo
Kloptquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is jouw schoonzoon een Engelsman?
Binnenkort 2 kabouters
quote:
Wat een mooie foto van jullie samenquote:
Uien, knoflook, paprika, kastanjechamp, chorizo, speklap en bloedworst .. Limabonen gekookt in groentebouillon, met specerij en tomatenpuree... Erg smakelijk inderdaad.. Zit net een bordje op te smikkelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er behalve limabonen inzit, maar het ziet er lekker uit
Dat klinkt goed, behalve de bloedworstquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Uien, knoflook, paprika, kastanjechamp, chorizo, speklap en bloedworst .. Limabonen gekookt in groentebouillon, met specerij en tomatenpuree... Erg smakelijk inderdaad.. Zit net een bordje op te smikkelen
Ja dat kan ik me voorstellen.. Vroeger kregen we dat thuis regelmatig en eigenlijk was dat best lekker.. Daarna nooit meer gegeten .. In Spanje eten ze ook zo iets vergelijkbaars (Morcilla), dus ik dacht toch eens weer een proberen en tis nog steeds best lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, behalve de bloedworst![]()
Ze heeft het daar geverfd .. Zie je dat nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:28 schreef sacha het volgende:
JM?
nee! jij bent toch 18 jaar met donkerbruin lang haar?
paaseieren?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft het daar geverfd .. Zie je dat niet
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:28 schreef sacha het volgende:
JM?
nee! jij bent toch 18 jaar met donkerbruin lang haar?
Ze lijkt op Merelquote:
Donequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef just me het volgende:
Ik heb 'm weggehaald, doen jullie dat ook svp ?
Ik had bij voorbaat al niet gekwootquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef just me het volgende:
Ik heb 'm weggehaald, doen jullie dat ook svp ?
dan hoef je ook niets weg te halen, ik bedacht het me pas te laat hoorquote:
Je kunt hem ook op imgur weghalen natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
dan hoef je ook niets weg te halen, ik bedacht het me pas te laat hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt hem ook op imgur weghalen natuurlijk
Mmmm blijft bij tong toch staan... heb hem al een pm gestuurdquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt hem ook op imgur weghalen natuurlijk
Das de cache...quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm blijft bij tong toch staan... heb hem al een pm gestuurd
Is wegquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm blijft bij tong toch staan... heb hem al een pm gestuurd
Eind goed al goedquote:
Staat al op hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:03 schreef tong80 het volgende:
MUZ / [TV-TIP] Zaterdag 9 april NTR3. Documentaire "Marley"
Ik rook me er eentje bij.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:03 schreef tong80 het volgende:
MUZ / [TV-TIP] Zaterdag 9 april NTR3. Documentaire "Marley"
dan ben ik een grijze duifquote:
neuh was foto van mij en de kabouter, ik dm wel even naar jequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
Kom ik net te laat binnen om een jeugdige jm te zien begrijp ik?
Dito.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ah, maar ik weet hoe jij eruit ziet hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
neuh was foto van mij en de kabouter, ik dm wel even naar je
Mag ik ook?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
neuh was foto van mij en de kabouter, ik dm wel even naar je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |