Misschien zijn ze wel wat rechtser geworden sinds die kampers het gemeentehuis afgebrand hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:59 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik zie Waalre nog wel voor stemmen, volgens mij was het een van de weinige gemeente dat ook voor de grondwet stemde
Véél snellerquote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn er ooit topics sneller geweest dan dit ?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Jaquote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Uiteraardquote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
OK, Wat hadden ze dan moeten doen in 1999? De vorige uitslag instandhouden of de bamkjes van NL leeghouden?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit
De EP-verkiezingen in 1999 hadden maar 29,9% opkomst en zijn dus ook niet geldig.
De meest recente EP-verkiezingen zaten op 37%
Mooi man.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef cofox het volgende:
Degene die VOOR hebben gestemd zijn gewoon landverraders kontenkruipers van de Europese elite![]()
![]()
![]()
Vast wel veel live-voetbal topics.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef cofox het volgende:
Degene die VOOR hebben gestemd zijn gewoon landverraders kontenkruipers van de Europese elite![]()
![]()
![]()
Dit heb ik eerder gelezen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef cofox het volgende:
![]()
![]()
Oppositie kan het nu lekker tactisch spelenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef Polyfemos het volgende:
D66: nee is nee, dus verdrag niet ractificeren
Ja. WK's enz gaan letterlijk nog wel 10 / 20x sneller.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij bent hier zeker nieuw hé?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef cofox het volgende:
![]()
![]()
ja hoor, volgens mij met Serious Request is het record dacht ikquote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja heel veel snellerquote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja. Ik vind het een leuke dag en avond.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:02 schreef SeLang het volgende:
Wat een leuke gezellige avond is dit
Ik neem nog een ijsje
Nee niet nieuw maar dit gaat echt bizar snel :pquote:Op woensdag 6 april 2016 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent hier zeker nieuw hé?jazeker!
Ga je dit nou in elk topic postenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef cofox het volgende:
![]()
![]()
Misschien moet je iets in de politiek gaan doenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef cofox het volgende:
![]()
![]()
Je stem voor dit AV zal door de politieke elite worden geduid als een stem voor de EU.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ga je dit nou in elk topic posten
Ik ben tegen EU in zijn algeheel maar voor dit associatieverdrag.
Als wij straks alsnog het massagraf ingeschoven worden (want daar verandert dit referendum niks aan) kan er tenminste nog gezegd worden dat wij altijd tegen zijn geweest.quote:
Hij heeft er het juiste taalgebruik al voor. Althans, dit lijkt tegenwoordig prima te werken.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien moet je iets in de politiek gaan doen
doe maar niet dan draait die gelijk om van mening ..... want waar je mee omgaat word je mee besmet ..quote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien moet je iets in de politiek gaan doen
twitter:Nigel_Farage twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:00:32Dutch exit polls seem to indicate big No to EU vote. Hooray! reageer retweet
Maar niet gestemd, dusseh. Had je maar moeten stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef agter het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel de meerderheid, hè.
Da;s normaal. Dan worden de uitslagen vastgesteld.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Maar de echte uitslag is 12 april? Welke uitslagen krijgen we nu steeds te zien dan?
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef vigen98 het volgende:
Wat een excuus weer zegKiezers zijn niet komen opdagen. Ja who cares? Ze gebruikten hun democratisch recht niet. Wij wel.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef Collide het volgende:
Nee we hoeven geen rekening met niet-stemmers te houden, ze hebben er zelf voor gekozen niet te stemmen.
Waarom? Hogere opkomst dan gemiddeld en weinig allochtonen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Winsum
Voor50,5%
Tegen48,5%
Opkomst 35,8%
3.747uitgebrachte stemmen10.472kiesgerechtigden
Ook zo'n graf gemeente.
Groningengenot.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Winsum
Voor50,5%
Tegen48,5%
Opkomst 35,8%
3.747uitgebrachte stemmen10.472kiesgerechtigden
Ook zo'n graf gemeente.
Echt he, huilen. Wat een debielen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef vigen98 het volgende:
Wat een excuus weer zegKiezers zijn niet komen opdagen. Ja who cares? Ze gebruikten hun democratisch recht niet. Wij wel.
Die hebben er zelf voor gezorgd dat het vandaag niet over hun hoort te gaan. Als je een kadootje wil, moet je wel jarig zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef agter het volgende:
[..]
Niet-officiele.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Maar de echte uitslag is 12 april? Welke uitslagen krijgen we nu steeds te zien dan?
Het blijft de meerderheid.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar niet gestemd, dusseh. Had je maar moeten stemmen
Ik zou alsnog gewoon gratis biertjes atten, als ik er dan toch ben.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef Revanches het volgende:
wat een dooie boel bij de voorstanders
Het probleem is dat de kleinere gemeenten in het algemeen een hogere opkomst hebben en dat ze ook hun stemmen sneller geteld hebben. Het ligt dus in de lijn der verwachting dat het percentage stemmers nog gaat dalen als de grote steden erbij komen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Na 6% van de stemmers. Ik zou nog niet te vroeg juichen.
Leek wel een crematiequote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef Revanches het volgende:
wat een dooie boel bij de voorstanders
Kantjeboord. Als de politici een beetje integer zouden handelen dan zou het opkomstpercentage er niet toe doen, met zo'n overweldigende meerderheid die tegenstemt is dat equivalent aan wanneer meer dan 50% van de kiesgerechtigden zou stemmen en de meerderheid tegen zou stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef Ryan3 het volgende:
Voor 36%, tegen 64%.
Opkomst 32% met marge 3%.
Het is mij echt totaal onduidelijk of links nou juist voor of tegen is, en hetzelfde geldt voor rechts. Je zou kunnen denken dat links voor stemt uit solidariteit met Oekraine, maar juist weer tegen uit solidariteit met Rusland. Voor rechts hetzelfde maar dan andersom.quote:
Bron?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je stem voor dit AV zal door de politieke elite worden geduid als een stem voor de EU.
Dus kan het op 12 april opeens alsnog onder de 30 komen? Ik snap er geen bal vanquote:
sowieso, beetje sfeer makenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zou alsnog gewoon gratis biertjes atten, als ik er dan toch ben.
Zelfs "politici" als Jetta Kleinsma. Triest.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Democratie anno 2016 : Hopen dat de opkomst voor een verkiezing laag is....
Helemaal mee eens!!!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die hebben er zelf voor gezorgd dat het vandaag niet over hun hoort te gaan. Als je een kadootje wil, moet je wel jarig zijn.
Hadden ze maar van hun reet af moeten komen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef agter het volgende:
[..]
Stemmers komen voornamelijk uit de PVV/SP hoek; vrij links dus over het algemeen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is mij echt totaal onduidelijk of links nou juist voor of tegen is, en hetzelfde geldt voor rechts. Je zou kunnen denken dat links voor stemt uit solidariteit met Oekraine, maar juist weer tegen uit solidariteit met Rusland. Voor rechts hetzelfde maar dan andersom.
Uiteraard. Ik vraag me echter af hoe ze hun 3% marge zo nauwkeurig bepalen? Ervaring?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is nog niet duidelijk zoveel% gestemd.
Die kans is niet zo groot.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dus kan het op 12 april opeens alsnog onder de 30 komen? Ik snap er geen bal van
Lekker warm daar 's zomersquote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef cofox het volgende:
Er was geen enkel argument om VOOR te stemmen graag alle voorstemmers verbannen naar Oekraïne
die zijn nu wel monddood gemaaktquote:
Neem aan van niet, maar op 12 april wordt het officieel gepresteerd in de TK.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dus kan het op 12 april opeens alsnog onder de 30 komen? Ik snap er geen bal van
mad.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Ceberut het volgende:
De stille meerderheid heeft de luidruchtige minderheid gebitchslapped. Dit referendum is geflopt.
Dat wordt echt de grootste run op popcorn sinds de uitvinding daarvan.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef delano.888 het volgende:
Zeg kunnen we eigenlijk ook een referendum beginnen over het toelaten van asielzoekers of niet?
Zo!quote:
Echt links en rechts (SP, PvdD, PVV) zijn tegen, centrumlinks is voor en de VVD (meer rijken eerst dan echt rechts) is ook voor.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Strani het volgende:
Het is mij echt totaal onduidelijk of links nou juist voor of tegen is, en hetzelfde geldt voor rechts. Je zou kunnen denken dat links voor stemt uit solidariteit met Oekraine, maar juist weer tegen uit solidariteit met Rusland. Voor rechts hetzelfde maar dan andersom.
Eigenlijk moet je dan karakter tonen en hier ook geen mening geven, dat is consequent.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb niet gestemd. Ook geen mening maar feliciteer de Nee stemmers uiteraard :p
Opmerkelijk consistent beeld in de meeste gemeentesquote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Collide het volgende:
Gouda
Voor: 39,8%
Tegen: 59,2%
Opkomst: 34,1%
Zou geweldig zijn!!!!!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef delano.888 het volgende:
Zeg kunnen we eigenlijk ook een referendum beginnen over het toelaten van asielzoekers of niet?
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat wordt echt de grootste run op popcorn sinds de uitvinding daarvan.
Het failliet van Nederland in een notendop.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Maar zou het kunnen? Zoja waarom doen we dat niet?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat wordt echt de grootste run op popcorn sinds de uitvinding daarvan.
PVV/SP is toch niet echt beiden links. Conservatief zijn ze wel beiden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Stemmers komen voornamelijk uit de PVV/SP hoek; vrij links dus over het algemeen.
quote:
even quoten voor nageslachtquote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Fylax het volgende:
Ben benieuwd wat mijn stad, Nijmegen, heeft gedaan. Als voor meerderheid heeft ga ik verhuizen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Je kunt alleen een referendum aanvragen over een aangenomen wet.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar zou het kunnen? Zoja waarom doen we dat niet?
Nijmegen... Hoop dat je genoeg dozen op voorraad heeft voor het geval dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Fylax het volgende:
Ben benieuwd wat mijn stad, Nijmegen, heeft gedaan. Als voor meerderheid heeft ga ik verhuizen.
Dat maakt ook niet uit Scrumpino het belangrijkste is dat de Nee stemmers gewonnen hebbenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar ben ik nou niet echt blij mee.
Ik bedoel in ieder geval dat beiden zich richten op 'het volk' of 'de arbeider'quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
PVV/SP is toch niet echt beiden links. Conservatief zijn ze wel beiden.
Grappig, best uniek eigenlijk. Dus sowieso geen reden om te klagen over links danwel rechts.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Echt links en rechts (SP, PvdD, PVV) zijn tegen, centrumlinks is voor en de VVD (meer rijken eerst dan echt rechts) is ook voor.
Ja toch....quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het failliet van Nederland in een notendop.
Dat mag. Wel even dit: Dat betekent niet dat ik morgen verhuis ofzo he, moet nog ff bij mijn ouders wonen. Maar bij een voor zal ik als ik op mijn eigen ga wonen niet in Nijmegen blijven.quote:
QFTquote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Fylax het volgende:
Maar, maar, maar... De NPO is toch linksch???quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwsuur knipt het laatste stuk van het commentaar van Jan Roos eraf
Nu zegt hij:
"Ik ging naar bed met Job Cohen, en ik werd wakker met Mark Rutte. En ik was nog blij ook (maar nu niet meer)" dat "maar nu niet meer" hebben ze er af geknipt. Kinderachtig hoor, maar prachtig dat kleur bekennen.
Ach, nu krabbel je terugquote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat mag. Wel even dit: Dat betekent niet dat ik morgen verhuis ofzo he, moet nog ff bij mijn ouders wonen. Maar bij een voor zal ik als ik op mijn eigen ga wonen niet in Nijmegen blijven.
Ja. Valt me niet tegen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef Drolflap het volgende:
Moet wel zeggen dat Pechtold een goede verliezer is
Vlielandquote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Vlieland
Voor57,9%
Tegen41,3%
Opkomst 47%
406uitgebrachte stemmen864kiesgerechtigden
Ach ja he... Pechtold.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef AchJa het volgende:
Hele duidelijke afspraken volgens Pechtold...
Mensenkennis en goede antennes voor het politieke proces (politici zijn best voorspelbaar). Aangezien dit referendum tot een referendum over de EU is verworden (like it or not) zal de uitslag door de politici in deze context worden geduid als het hen goed uitkomt.quote:
Mijn enige doel is dat men zodadelijk duidelijk heeft dat er volstrekt niks te kiezen was, omdat we nagenoeg alle zeggenschap al aan de ambtenaren van de EU overdragen hebben. Laat het maar een kwalificerend tegen zijn, waarna de politiek kleur bekent en toegeeft dat alles na 2005 een achrterhoedegevecht is geworden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als wij straks alsnog het massagraf ingeschoven worden (want daar verandert dit referendum niks aan) kan er tenminste nog gezegd worden dat wij altijd tegen zijn geweest.
Wat moet hij anders zeggen dan? Vuile zakkenvuller is het en dat weet hij!!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef tralalala het volgende:
Pechtold toch wel sportief, dat moet gezegd worden.
HAND IN HANDquote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef cofox het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit Scrumpino het belangrijkste is dat de Nee stemmers gewonnen hebben
Samen voor ons eigen!!!
Of: Bang zijn dat het opkomstpercentage onder de 30% kruipt...quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Mij wel... Het gaat godverdomme wel ergens over...quote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef StephanL het volgende:
Opkomsten valt mij tot nu toe niet tegen.
Correct. Dit is elite vs. burgers, gutmenschen vs. Henks en Ingrids etc.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig, best uniek eigenlijk. Dus sowieso geen reden om te klagen over links danwel rechts.
Wolf in schaapskleren.quote:
Ben benieuwd of de grote steden nog een flinke impact kunnen gaan hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef Jovatov het volgende:
10.9% stemmen geteld en inmiddels opkomst gezakt naar 32,8%
Ruiterlijk idd.quote:
Weten je ouders al dat je tussen hen in komt liggen?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Fylax het volgende:
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Anders had D66 zich ook wel heel erg belachelijk gemaakt.
Men kan altijd nog naar het Malieveld natuurlijk. Dat heeft minstens zoveel waarde als dit symbolische referendum.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Mijn enige doel is dat men zodadelijk duidelijk heeft dat er volstrekt niks te kiezen was, omdat we nagenoeg alle zeggenschap al aan de ambtenaren van de EU overdragen hebben. Laat het maar een kwalificerend tegen zijn, waarna de politiek kleur bekend en toegeeft dat alles na 2005 een achrterhoedegevecht is geworden.
De Oekraine is meer democratisch dan de EU, de EU is enkel nog rijker voor het moment
Dat is de trieste analyse die niemand durft te maken.
Hoeveel procent vertegenwoordigen de grote steden?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de grote steden nog een flinke impact kunnen gaan hebben.
Geen probleem. Paar grote steden komen er nog bijquote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef delano.888 het volgende:
Oh oh opkomt is toch wel aan het zakken we zaten een paar % hoger zostraks.
Nog geen enkele grote stad binnen...quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef Collide het volgende:
Na 10,9% van de stemmen.
Voor: 36,8%
Tegen: 62,5%
0,7% van de getelde stemmen is blanco.
Opkomst: 32,8%
Ben wel benieuwd naar het effect van de grote steden straks.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef delano.888 het volgende:
Oh oh opkomt is toch wel aan het zakken we zaten een paar % hoger zostraks.
Jij hebt ook goede politieke antennes.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Anders had D66 zich ook wel heel erg belachelijk gemaakt.
Iedereen die bang is voor een democratisch proces verdient per definitie minachting.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Of: Bang zijn dat het opkomstpercentage onder de 30% kruipt...
Kerkradequote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef ZwarteSteen het volgende:
Kerkrade met hoogste % tegen met 78%?
Zo glad als snot.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dit zegt Pechtold natuurlijk alleen maar voor eigen belang. Och wat ben ik sportief KIJK EENS MENSEN WE MOETEN LUISTEREN NAAR DE MENSEN DIE HEBBEN OOK EEN MENING . WE MOETEN ZE MEE LATEN BESLISSEN JAAAA HIHAHO
Die kerel vertrouw ik dus echt voor geen meter
Ik zit hier met een bak ijs genietend van dit topic.quote:
Was best een mooie stad voordat die kernramp er was.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef Zipportal het volgende:
Tsjernobyl
Inwoners 55.000
Opkomst: 0,0%
Wat troostende foto's?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef tjaptjoep het volgende:
Opkomst bijgesteld naar 29,8%![]()
Godver..
Logisch. Daar hebben ze enorm veel last van de EU en de open grenzen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef ZwarteSteen het volgende:
Kerkrade met hoogste % tegen met 78%?
Ik zie anders gewoon 32,8 hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef tjaptjoep het volgende:
Godver..
Arnhem is yuppen HQquote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Jovatov het volgende:
Arnhem opkomst 27.6. Voorbode voor de andere grotere steden..?
Ik ga zo popcorn in de magnetron doenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit hier met een bak ijs genietend van dit topic.
Bron?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef tjaptjoep het volgende:
Godver..
Ja ze deden het voorkomen alsof Jan Roos heel blij was met Mark Ruttequote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... De NPO is toch linksch???
Goede troll actiequote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef tjaptjoep het volgende:
Godver..
Dominique van de Heyde ofzoiets.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:13 schreef Scrummie het volgende:
Wie is dat wijf bij Nieuwsuur. Wat een walgelijk mens.
Hij vliegt wel goedkoop.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:11 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dit zegt Pechtold natuurlijk alleen maar voor eigen belang. Och wat ben ik sportief KIJK EENS MENSEN WE MOETEN LUISTEREN NAAR DE MENSEN DIE HEBBEN OOK EEN MENING . WE MOETEN ZE MEE LATEN BESLISSEN JAAAA HIHAHO
Die kerel vertrouw ik dus echt voor geen meter
Ga ergens anders trollen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef tjaptjoep het volgende:
Godver..
Warme aardappel. En tevens is ze pot.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:13 schreef Scrummie het volgende:
Dominique.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:13 schreef Scrummie het volgende:
Godsgruwelijk wat vervelend. Elke keer als ze wat zegt begint ze weer over de 'meerderheid die niet heeft gestemd'quote:
Kwestie van de juiste vriendjesquote:
Pics van je bak ijsquote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit hier met een bak ijs genietend van dit topic.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:14 schreef cofox het volgende:
Zijn er al huiszoekingen gedaan bij de TEGEN stemmers door de lokale Gestapo van D66?
twitter:Nigel_Farage twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:00:32Dutch exit polls seem to indicate big No to EU vote. Hooray! reageer retweet
Of voor de mensen die voor een referendum zijn, maar niet voor dit referendumquote:Op woensdag 6 april 2016 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Is blanco voor de chokers onder ons ?
Ik heb een pil gekregen van iemand, die ik moet inslikken afhankelijk van de opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:14 schreef cofox het volgende:
Zijn er al huiszoekingen gedaan bij de TEGEN stemmers door de lokale Gestapo van D66?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is omdat de website sneller is dan op TV.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ze laten Veenendaal nu zien, maar ik zag Veenendaal een tijdje geleden al voorbij komen in dit topic.
fok>Nieuwsuurquote:Op woensdag 6 april 2016 22:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ze laten Veenendaal nu zien, maar ik zag Veenendaal een tijdje geleden al voorbij komen in dit topic.
dalijk door de caribische eilanden gaat het toch nog een stuk naar beneden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:12 schreef tjaptjoep het volgende:
Godver..
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |