quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Democratie anno 2016 : Hopen dat de opkomst voor een verkiezing laag is....
Je kunt alleen een referendum aanvragen over een aangenomen wet.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar zou het kunnen? Zoja waarom doen we dat niet?
Nijmegen... Hoop dat je genoeg dozen op voorraad heeft voor het geval dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Fylax het volgende:
Ben benieuwd wat mijn stad, Nijmegen, heeft gedaan. Als voor meerderheid heeft ga ik verhuizen.
Dat maakt ook niet uit Scrumpino het belangrijkste is dat de Nee stemmers gewonnen hebbenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar ben ik nou niet echt blij mee.
Ik bedoel in ieder geval dat beiden zich richten op 'het volk' of 'de arbeider'quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
PVV/SP is toch niet echt beiden links. Conservatief zijn ze wel beiden.
Grappig, best uniek eigenlijk. Dus sowieso geen reden om te klagen over links danwel rechts.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Echt links en rechts (SP, PvdD, PVV) zijn tegen, centrumlinks is voor en de VVD (meer rijken eerst dan echt rechts) is ook voor.
Ja toch....quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het failliet van Nederland in een notendop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |