Leek wel een crematiequote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef Revanches het volgende:
wat een dooie boel bij de voorstanders
Kantjeboord. Als de politici een beetje integer zouden handelen dan zou het opkomstpercentage er niet toe doen, met zo'n overweldigende meerderheid die tegenstemt is dat equivalent aan wanneer meer dan 50% van de kiesgerechtigden zou stemmen en de meerderheid tegen zou stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef Ryan3 het volgende:
Voor 36%, tegen 64%.
Opkomst 32% met marge 3%.
Het is mij echt totaal onduidelijk of links nou juist voor of tegen is, en hetzelfde geldt voor rechts. Je zou kunnen denken dat links voor stemt uit solidariteit met Oekraine, maar juist weer tegen uit solidariteit met Rusland. Voor rechts hetzelfde maar dan andersom.quote:
Bron?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je stem voor dit AV zal door de politieke elite worden geduid als een stem voor de EU.
Dus kan het op 12 april opeens alsnog onder de 30 komen? Ik snap er geen bal vanquote:
sowieso, beetje sfeer makenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zou alsnog gewoon gratis biertjes atten, als ik er dan toch ben.
Zelfs "politici" als Jetta Kleinsma. Triest.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Democratie anno 2016 : Hopen dat de opkomst voor een verkiezing laag is....
Helemaal mee eens!!!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die hebben er zelf voor gezorgd dat het vandaag niet over hun hoort te gaan. Als je een kadootje wil, moet je wel jarig zijn.
Hadden ze maar van hun reet af moeten komen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef agter het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel de meerderheid, hè.
Stemmers komen voornamelijk uit de PVV/SP hoek; vrij links dus over het algemeen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is mij echt totaal onduidelijk of links nou juist voor of tegen is, en hetzelfde geldt voor rechts. Je zou kunnen denken dat links voor stemt uit solidariteit met Oekraine, maar juist weer tegen uit solidariteit met Rusland. Voor rechts hetzelfde maar dan andersom.
Uiteraard. Ik vraag me echter af hoe ze hun 3% marge zo nauwkeurig bepalen? Ervaring?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is nog niet duidelijk zoveel% gestemd.
Die kans is niet zo groot.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dus kan het op 12 april opeens alsnog onder de 30 komen? Ik snap er geen bal van
Lekker warm daar 's zomersquote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef cofox het volgende:
Er was geen enkel argument om VOOR te stemmen graag alle voorstemmers verbannen naar Oekraïne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |