Wat moet hij anders zeggen dan? Vuile zakkenvuller is het en dat weet hij!!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef tralalala het volgende:
Pechtold toch wel sportief, dat moet gezegd worden.
HAND IN HANDquote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef cofox het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit Scrumpino het belangrijkste is dat de Nee stemmers gewonnen hebben
Samen voor ons eigen!!!
Of: Bang zijn dat het opkomstpercentage onder de 30% kruipt...quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Democratie anno 2016 : Hopen dat de opkomst voor een verkiezing laag is....
Mij wel... Het gaat godverdomme wel ergens over...quote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef StephanL het volgende:
Opkomsten valt mij tot nu toe niet tegen.
Correct. Dit is elite vs. burgers, gutmenschen vs. Henks en Ingrids etc.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig, best uniek eigenlijk. Dus sowieso geen reden om te klagen over links danwel rechts.
Wolf in schaapskleren.quote:
Ben benieuwd of de grote steden nog een flinke impact kunnen gaan hebben.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef Jovatov het volgende:
10.9% stemmen geteld en inmiddels opkomst gezakt naar 32,8%
Ruiterlijk idd.quote:
Weten je ouders al dat je tussen hen in komt liggen?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Fylax het volgende:
Ben benieuwd wat mijn stad, Nijmegen, heeft gedaan. Als voor meerderheid heeft ga ik verhuizen.
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Anders had D66 zich ook wel heel erg belachelijk gemaakt.
Men kan altijd nog naar het Malieveld natuurlijk. Dat heeft minstens zoveel waarde als dit symbolische referendum.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Mijn enige doel is dat men zodadelijk duidelijk heeft dat er volstrekt niks te kiezen was, omdat we nagenoeg alle zeggenschap al aan de ambtenaren van de EU overdragen hebben. Laat het maar een kwalificerend tegen zijn, waarna de politiek kleur bekend en toegeeft dat alles na 2005 een achrterhoedegevecht is geworden.
De Oekraine is meer democratisch dan de EU, de EU is enkel nog rijker voor het moment
Dat is de trieste analyse die niemand durft te maken.
Hoeveel procent vertegenwoordigen de grote steden?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de grote steden nog een flinke impact kunnen gaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |