Lekker warm daar 's zomersquote:Op woensdag 6 april 2016 22:03 schreef cofox het volgende:
Er was geen enkel argument om VOOR te stemmen graag alle voorstemmers verbannen naar Oekraïne
die zijn nu wel monddood gemaaktquote:
Neem aan van niet, maar op 12 april wordt het officieel gepresteerd in de TK.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dus kan het op 12 april opeens alsnog onder de 30 komen? Ik snap er geen bal van
mad.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Ceberut het volgende:
De stille meerderheid heeft de luidruchtige minderheid gebitchslapped. Dit referendum is geflopt.
Dat wordt echt de grootste run op popcorn sinds de uitvinding daarvan.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef delano.888 het volgende:
Zeg kunnen we eigenlijk ook een referendum beginnen over het toelaten van asielzoekers of niet?
Zo!quote:
Echt links en rechts (SP, PvdD, PVV) zijn tegen, centrumlinks is voor en de VVD (meer rijken eerst dan echt rechts) is ook voor.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Strani het volgende:
Het is mij echt totaal onduidelijk of links nou juist voor of tegen is, en hetzelfde geldt voor rechts. Je zou kunnen denken dat links voor stemt uit solidariteit met Oekraine, maar juist weer tegen uit solidariteit met Rusland. Voor rechts hetzelfde maar dan andersom.
Eigenlijk moet je dan karakter tonen en hier ook geen mening geven, dat is consequent.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb niet gestemd. Ook geen mening maar feliciteer de Nee stemmers uiteraard :p
Opmerkelijk consistent beeld in de meeste gemeentesquote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef Collide het volgende:
Gouda
Voor: 39,8%
Tegen: 59,2%
Opkomst: 34,1%
Zou geweldig zijn!!!!!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef delano.888 het volgende:
Zeg kunnen we eigenlijk ook een referendum beginnen over het toelaten van asielzoekers of niet?
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat wordt echt de grootste run op popcorn sinds de uitvinding daarvan.
Het failliet van Nederland in een notendop.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Democratie anno 2016 : Hopen dat de opkomst voor een verkiezing laag is....
Maar zou het kunnen? Zoja waarom doen we dat niet?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat wordt echt de grootste run op popcorn sinds de uitvinding daarvan.
PVV/SP is toch niet echt beiden links. Conservatief zijn ze wel beiden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Stemmers komen voornamelijk uit de PVV/SP hoek; vrij links dus over het algemeen.
quote:
even quoten voor nageslachtquote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Fylax het volgende:
Ben benieuwd wat mijn stad, Nijmegen, heeft gedaan. Als voor meerderheid heeft ga ik verhuizen.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Democratie anno 2016 : Hopen dat de opkomst voor een verkiezing laag is....
Je kunt alleen een referendum aanvragen over een aangenomen wet.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar zou het kunnen? Zoja waarom doen we dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |