Dat mag. Wel even dit: Dat betekent niet dat ik morgen verhuis ofzo he, moet nog ff bij mijn ouders wonen. Maar bij een voor zal ik als ik op mijn eigen ga wonen niet in Nijmegen blijven.quote:
QFTquote:Op woensdag 6 april 2016 22:07 schreef Fylax het volgende:
Ben benieuwd wat mijn stad, Nijmegen, heeft gedaan. Als voor meerderheid heeft ga ik verhuizen.
Maar, maar, maar... De NPO is toch linksch???quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwsuur knipt het laatste stuk van het commentaar van Jan Roos eraf
Nu zegt hij:
"Ik ging naar bed met Job Cohen, en ik werd wakker met Mark Rutte. En ik was nog blij ook (maar nu niet meer)" dat "maar nu niet meer" hebben ze er af geknipt. Kinderachtig hoor, maar prachtig dat kleur bekennen.
Ach, nu krabbel je terugquote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat mag. Wel even dit: Dat betekent niet dat ik morgen verhuis ofzo he, moet nog ff bij mijn ouders wonen. Maar bij een voor zal ik als ik op mijn eigen ga wonen niet in Nijmegen blijven.
Ja. Valt me niet tegen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef Drolflap het volgende:
Moet wel zeggen dat Pechtold een goede verliezer is
Vlielandquote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Vlieland
Voor57,9%
Tegen41,3%
Opkomst 47%
406uitgebrachte stemmen864kiesgerechtigden
Ach ja he... Pechtold.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:09 schreef AchJa het volgende:
Hele duidelijke afspraken volgens Pechtold...
Mensenkennis en goede antennes voor het politieke proces (politici zijn best voorspelbaar). Aangezien dit referendum tot een referendum over de EU is verworden (like it or not) zal de uitslag door de politici in deze context worden geduid als het hen goed uitkomt.quote:
Mijn enige doel is dat men zodadelijk duidelijk heeft dat er volstrekt niks te kiezen was, omdat we nagenoeg alle zeggenschap al aan de ambtenaren van de EU overdragen hebben. Laat het maar een kwalificerend tegen zijn, waarna de politiek kleur bekent en toegeeft dat alles na 2005 een achrterhoedegevecht is geworden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als wij straks alsnog het massagraf ingeschoven worden (want daar verandert dit referendum niks aan) kan er tenminste nog gezegd worden dat wij altijd tegen zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |